Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medewerker, jorunalist/fotograaf autosportsite

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Medewerker, jorunalist/fotograaf autosportsite

Ik wil nog een laatste poging doen voor mensen die houden van autosport en fotografie .

Ik zoek dus medewerkers voor onze site die willen schrijven en foto's trekken. Voor de mensen die denken gewoon wat fotokes te trekken naar hun zin en hun boel te pakken en naar huis te gaan doe geen moeite!! Er moet ook geschreven worden!!!! Voor iets hoort iets . Zonder artikelen komen we nergens.

Ik zoek dus iemand liefst streek West-vlaanderen leeftijd tussen 24 en 30 jaar
    Verslaafd aan autosport en fotografie
    Graag wat deftig fotomateriaal
    Meestal compleet weekend weg zoals de World Series by Renault ( ge krijgt idd full access ... ).

Wat krijg je..

Geen vergoeding maar wel momenten om nooit te vergeten!! Veel bijleren en nieuwe mensen leren kennen. Ontwikkelen in de autosportwerld.

Wij verdienen er zelf niets mee maar doen het als hobby.

Graag geen mail of sms of pm maar enkel bellen op 0489008445
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: Medewerker, journalist/fotograaf autosportsite

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
    voor iets hoort iets :g.

Geen vergoeding maar wel momenten om nooit te vergeten!!
    bwahahaha

Comment

Re: Medewerker, jorunalist/fotograaf autosportsite

En wie betaalt die weekendjes weg?

Voor wat, hoort wat...
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Re: Medewerker, journalist/fotograaf autosportsite

Ik zoek dus medewerkers ..

Ik zoek dus iemand liefst streek West-vlaanderen leeftijd tussen 24 en 30 jaar
        hmmm je vraagt medewerkers die vrijwillig willen werken?
        Je weet toch dat je op basis van leeftijd niet mag rekruteren als het niet verantwoord aan het vrijwilligerswerk(wet discriminatie)
        Wat met verzekering voor als er een ongeval voordoet?
        ...

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
        En wie betaalt die weekendjes weg?

Voor wat, hoort wat...
        Tja ge krijgt ...
        ( ge krijgt idd full access ... ).
        voor de rest zelf in de buidel tasten
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Eigenlijk zoekt TS gelijkgestemde entoesiastelingen, daar is niks mis mee.

Leeftijd als criterium is dan ook geen bezwaar, als ik een muziekensemble start, zoek ik ook mensen van mijn leeftijd. En dat is ook zonder vergoeding, ieder heeft zijn instrumenten, verzekert ze, koopt dingen bij...

Ik ga ervan uit dat de site van TS geen vzw is, maar gewoon een initiatief.

Misschien kun je je oproep beter verwoorden in de zin van "ik ben op zoek naar een paar mensen die gepassioneerd zijn door autosport, en daar een reportage over willen maken"
          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Uiteindelijk MOET je wel een artikel schrijven.
            Ik ken velen die gepassioneerd zijn door autosport, veel foto's maken en die willen laten zien.
            Een samenvatting of artikel schrijven ze daarentegen niet. Vooral niet als er geen vergoeding volgt.
            Als iemand je foto's publiceert wil je toch ook graag een vergoeding hiervoor, voor een tekst zou dat net hetzelfde zijn.

Veel succes dus.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
              Eigenlijk zoekt TS gelijkgestemde entoesiastelingen, daar is niks mis mee.

Leeftijd als criterium is dan ook geen bezwaar, als ik een muziekensemble start, zoek ik ook mensen van mijn leeftijd. En dat is ook zonder vergoeding, ieder heeft zijn instrumenten, verzekert ze, koopt dingen bij...

Ik ga ervan uit dat de site van TS geen vzw is, maar gewoon een initiatief.

Misschien kun je je oproep beter verwoorden in de zin van "ik ben op zoek naar een paar mensen die gepassioneerd zijn door autosport, en daar een reportage over willen maken"
              Idd daar is niks mis mee maar hoge eisen stellen voor iets gratis daar is wel iets mis mee.
              Over de leeftijd, zoek een groter doel publiek die interesse en tijd willen vrijmaken, soms kan iemand van 20 beter zijn dan iemand van 50 maar ook omgekeerd, ...
              VZW of niet, het gaat om opdrachten uit te voeren dat is het zelfde als een job.
              En je vergelijking gaat hier niet op
              Medewerker = gelijk aan job
              Vrijwilligerswerk = gelijk aan job "onbetaald"
              Oorspronkelijk geplaatst door vandale
              me·de·wer·ker de; m,v -s 1 iem die geregeld schrijft in een krant, tijdschrift enz. 2 employé, functionaris: beleidsmedewerker
              vrij·wil·li·gers·werk het; o vrijwillig verricht, onbetaald werk
              Het ST bestaat enkel uit MOET:
              • -Een bepaalde leeftijd hebben
              • -Deftig materiaal hebben(wat dat ook inhoud zou begod niet weten)
              • -Een artikel schrijven
              • -Meestal compleet weekend weg.

En dan zeggen "Voor iets hoort iets", zo zal de andere partij ook overdenken.

Natuurlijk wil je mooie foto's en artikelen publiceren, maar dat wil diegene die je zoekt ook natuurlijk.

Niet dat ik geïnteresseerd ben, maar mss wel voor diegene uit de boot valt
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

En wat als ieder voor zich uitmaakt of hij/zij hier aan wil meewerken? Uiteindelijk mag je vragen (of eisen, als je dat liever zo begrijpt) wat je wil; de kandidaat-medewerker/vrijwilliger (what's in a name) beslist.

Ik werk onbezoldigd mee in een vzw, de jazzzolder (www.jazzzolder.be) in Mechelen. Ik zit in het bestuur, zorg voor de techniek, klusjes, en sta sinds 6 jaar zo goed al altijd achter de bar, 2x per maand voor de optredens, en nog een 30-tal avonden per jaar voor andere activiteiten. Ook doe ik de boodschappen (bar en broodjes voor de vrijwilligers), met mijn eigen wagen. Allemaal gratis en voor niks. Waarom? Omdat ik dat graag doe, en dus WIL doen. Op vrijwillige basis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                  En wat als ieder voor zich uitmaakt of hij/zij hier aan wil meewerken? Uiteindelijk mag je vragen (of eisen, als je dat liever zo begrijpt) wat je wil; de kandidaat-medewerker/vrijwilliger (what's in a name) beslist.

Ik werk onbezoldigd mee in een vzw, de jazzzolder (www.jazzzolder.be) in Mechelen. Ik zit in het bestuur, zorg voor de techniek, klusjes, en sta sinds 6 jaar zo goed al altijd achter de bar, 2x per maand voor de optredens, en nog een 30-tal avonden per jaar voor andere activiteiten. Ook doe ik de boodschappen (bar en broodjes voor de vrijwilligers), met mijn eigen wagen. Allemaal gratis en voor niks. Waarom? Omdat ik dat graag doe, en dus WIL doen. Op vrijwillige basis.
                  Off-topic: Eerst dacht, waarom is Jazz Zolder in Mecehelen? Toen werd ik wakker.

Ik zie ook geen probleem met de vraag van de TS. Niemand is verplicht om dit te doen, maar ik kan me voorstellen dat er wel een aantal auto freaks dat graag zouden willen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Off-topic: Eerst dacht, waarom is Jazz Zolder in Mecehelen? Toen werd ik wakker.
                    En, wat begreep je toen je wakker werd??

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Ik zie ook geen probleem met de vraag van de TS. Niemand is verplicht om dit te doen, maar ik kan me voorstellen dat er wel een aantal auto freaks dat graag zouden willen doen.
                    Dacht ik al.

Comment

Ik heb 0,0€ inkomen van deze site. Is ooit gestart omdat je enkel als fotograaf niet of moeilijk binnen geraakt. Ik betaal idd zelf mijn weekendjes maar doe dit maar al te graag als ik bv op 5 mei de wec( le mans ) wagens van voor de draad kan schieten ipv erachter. Als je dan liever op betalende zandberg staat in zolder ipv net achter de bandenmuur geen probleem. Ik wil iemand van bd een plezier doen. En eventueel nieuwe mensen leren kennen. Het is hard werken als amateur om er te geraken in de autosport. Ivm de leeftijd ...ik ben zelf 31 en had graag rond mijn eigen leeftijd gebleven. Topic mag gesloten en bij deze verlaat ik Bd. Niveau is idd achteruit gegaan...waar is de tijd waar we het deden voor de passie..niet voor het geld
                      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                      http://www.racenews.be

Comment

In mijn jongere jaren was het een spel en een kunst om op Zolder gratis binnen te geraken
                        Met een paar gasten gingen we een lokale kunstenaar bezoeken, een schilder dus.
                        Die mens woonde vlak bij de omloop en d'r waren "diverse" mogelijkheden om op
                        het circuit te geraken.

Uit die tijd heb ik een serie foto's (dia's) van een reeks prototypes.
                        En als ik het mag zeggen: ik heb ook een reeks over een zwaar ongeval bij dezelfde wagens.

Met een beetje geluk kon je 's avonds in "De Pits" (toen uitgebaat door Gill) een paar
                        autopiloten tegenkomen, doch het waren zeldzame momenten.
                        Het waren meestal mecaniciens die een spelletje speelden

Het is zoals blazor zegt: je kan zeer moeilijk op die plaatsen geraken waar het te doen is.
                        En voor liefhebbers is het toch een uitgelezen kans.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Uit die tijd heb ik een serie foto's (dia's) van een reeks prototypes.
                          En als ik het mag zeggen: ik heb ook een reeks over een zwaar ongeval bij dezelfde wagens.

Met een beetje geluk kon je 's avonds in "De Pits" (toen uitgebaat door Gill) een paar
                          autopiloten tegenkomen, doch het waren zeldzame momenten.
                          Het waren meestal mecaniciens die een spelletje speelden

Het is zoals blazor zegt: je kan zeer moeilijk op die plaatsen geraken waar het te doen is.
                          En voor liefhebbers is het toch een uitgelezen kans.
                          Ik vermoed dat wij op dezelfde dag op Terlaemen waren, dat ongeval is gebeurd ter hoogte van de huidige Jacky Ickx- bocht, ALS ik me niet vergis, niet? Ik stond daar maar enkel meters van en heb daar ergens ook nog een dia reeks van. De race is toen ook nog stilgelegd.
                          Toen had ik een abo (10.000 bfr/jaar voor 2 pers. all-in paddock ook F1) daar en kwamen we ook in de oTo-bar in de controletoren en daar kwamen de piloten indertijd wel. Jaques Lafitte heeft toen daar nog een poging gedaan om mijn vrouw te versieren en zij heeft dat spelleke ook nog tot op zeker hoogte meegespeeld en ik heb daar mooie dia's van gemaakt....
                          Het is me toch wat duur geworden, om op de mooie plaatsen te komen betaal je vandaag fortuinen. Passie voor de sport heb ik nog en maar voor de TS ben ik véééél te oud geworden, damned
                          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                            Ik vermoed dat wij op dezelfde dag op Terlaemen waren, dat ongeval is gebeurd ter hoogte van de huidige Jacky Ickx- bocht, ALS ik me niet vergis, niet? Ik stond daar maar enkel meters van en heb daar ergens ook nog een dia reeks van. De race is toen ook nog stilgelegd.
                            Toen had ik een abo (10.000 bfr/jaar voor 2 pers. all-in paddock ook F1) daar en kwamen we ook in de oTo-bar in de controletoren en daar kwamen de piloten indertijd wel. Jaques Lafitte heeft toen daar nog een poging gedaan om mijn vrouw te versieren en zij heeft dat spelleke ook nog tot op zeker hoogte meegespeeld en ik heb daar mooie dia's van gemaakt....
                            Het is me toch wat duur geworden, om op de mooie plaatsen te komen betaal je vandaag fortuinen. Passie voor de sport heb ik nog en maar voor de TS ben ik véééél te oud geworden, damned
                            Toeme he
                            Ik ga die dia' s eens zoeken en scannen.
                            Destijds kende ik ook iemand van de security, een zekere Luc J. uit Hasselt

Het is zoals je zegt. Als je er echt wilt bijzijn dan kost je dat centen OF je moet
                            hier en daar iemand (goed) kennen.
                            Maar ja, Terlaemen is Terlaemen niet meer.
                            De leuke goede tijd is voorbij
                            Mijn passie is & was niet erg groot
                            Ik vond het wel leuk als sport om gratis binnen te geraken en ook op plaatsen
                            die door anderen duur betaald werden
                            (ik plaag maar hoor)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Working...
                            X