Ik wil nog een laatste poging doen voor mensen die houden van autosport en fotografie .
Ik zoek dus medewerkers voor onze site die willen schrijven en foto's trekken. Voor de mensen die denken gewoon wat fotokes te trekken naar hun zin en hun boel te pakken en naar huis te gaan doe geen moeite!! Er moet ook geschreven worden!!!! Voor iets hoort iets . Zonder artikelen komen we nergens.
Ik zoek dus iemand liefst streek West-vlaanderen leeftijd tussen 24 en 30 jaar
Verslaafd aan autosport en fotografie
Graag wat deftig fotomateriaal
Meestal compleet weekend weg zoals de World Series by Renault ( ge krijgt idd full access ... ).
Wat krijg je..
Geen vergoeding maar wel momenten om nooit te vergeten!! Veel bijleren en nieuwe mensen leren kennen. Ontwikkelen in de autosportwerld.
Wij verdienen er zelf niets mee maar doen het als hobby.
Graag geen mail of sms of pm maar enkel bellen op 0489008445
Ik zoek dus medewerkers voor onze site die willen schrijven en foto's trekken. Voor de mensen die denken gewoon wat fotokes te trekken naar hun zin en hun boel te pakken en naar huis te gaan doe geen moeite!! Er moet ook geschreven worden!!!! Voor iets hoort iets . Zonder artikelen komen we nergens.
Ik zoek dus iemand liefst streek West-vlaanderen leeftijd tussen 24 en 30 jaar
Verslaafd aan autosport en fotografie
Graag wat deftig fotomateriaal
Meestal compleet weekend weg zoals de World Series by Renault ( ge krijgt idd full access ... ).
Wat krijg je..
Geen vergoeding maar wel momenten om nooit te vergeten!! Veel bijleren en nieuwe mensen leren kennen. Ontwikkelen in de autosportwerld.
Wij verdienen er zelf niets mee maar doen het als hobby.
Graag geen mail of sms of pm maar enkel bellen op 0489008445
Comment