Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog wat nieuw speelgoed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog wat nieuw speelgoed

    op komst. Nu noch afwachten wat betreft de kwaliteit.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Nog wat nieuw speelgoed

    Slim bekeken.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Nog wat nieuw speelgoed

      Allemaal leuk, maar wat als 1 deel ervan stuk gaat of aan vervanging toe is?
      Moet je dan met je hele kast naar de winkel of zou het zoals een keuken modulair opgebouwd zijn?

      En als het modulair is, dan ben je gebonden aan IKEA?

      Leuk in de reclame, maar in de praktijk?
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • #4
        Re: Nog wat nieuw speelgoed

        Handig, als je op een halve dag of zo een heel appartement moet bemeubelen (waarvoor Ikea nu al goed is).

        Voor de rest: geef mij maar afzonderlijke onderdelen die precies doen wat ik wil....

        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

        Comment


        • #5
          Re: Nog wat nieuw speelgoed

          Het grappigste gedeelte vind ik dan weer al die aansluitmogelijkheden op de TV

          Leuk voor de kinderen misschien, maar voor mijn AV hardware ga ik wel naar de speciaalzaak.

          Comment


          • #6
            Re: Nog wat nieuw speelgoed

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Het grappigste gedeelte vind ik dan weer al die aansluitmogelijkheden op de TV
            Inderdaad wat tegenstrijdig, viel mij ook meteen op, reclame voor geen kabels meer, maar wel nog een boel aansluitpunten op de tv zelf.

            Hier ook geen kabels te zien, alles wordt langs de voetplaat van de TV de kast binnengeleid, wat ik wel knap vind is die fronten van de klapdeurtjes, bekleed met een soort IR doorlatend gaas.

            Comment


            • #7
              Re: Nog wat nieuw speelgoed

              Ze konden beter een universeel meubel uitbrengen met een koker waaraan je uw TV toestel bevestigd en waardoor de bekabeling loopt.
              Gaan we hiermee de zelfde weg op als de HiFi racks die je overal vind en de gewone kwaliteits HiFi installaties die er door verdrongen zijn.
              Ik hou niet zo van voor gekauwd spul en zal steeds mijn eigen goesting blijven kopen.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

              Comment


              • #8
                Re: Nog wat nieuw speelgoed

                Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                Ze konden beter een universeel meubel uitbrengen met een koker waaraan je uw TV toestel bevestigd en waardoor de bekabeling loopt.
                Gaan we hiermee de zelfde weg op als de HiFi racks die je overal vind en de gewone kwaliteits HiFi installaties die er door verdrongen zijn.
                Ik hou niet zo van voor gekauwd spul en zal steeds mijn eigen goesting blijven kopen.
                Ik ben ook opzoek naar een degelijk meubel dat je zelf kan samenstellen en dat betaalbaar is.
                Mijn huidige zoektochten eindigen meestal in frustratie omdat er nergens iets voorzien is om kabels weg te werken en/of het gewoon niet moduleerbaar is.
                De televisie staat bij mij dus midden in de woonkamer, open concept, en ik heb nog geen enkel meubel gezien wat ervoor zou kunnen dienen.

                Wat die hifi racks betreft denk ik dat wij een uitstervend ras zijn. Een ketentje is goed voor 95% van de bevolking, dus dit concept zou ook wel eens kunnen aanslaan.

                Comment


                • #9
                  Re: Nog wat nieuw speelgoed

                  Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk bericht
                  Ik ben ook opzoek naar een degelijk meubel dat je zelf kan samenstellen en dat betaalbaar is.
                  Mijn huidige zoektochten eindigen meestal in frustratie omdat er nergens iets voorzien is om kabels weg te werken en/of het gewoon niet moduleerbaar is.
                  De televisie staat bij mij dus midden in de woonkamer, open concept, en ik heb nog geen enkel meubel gezien wat ervoor zou kunnen dienen.

                  Wat die hifi racks betreft denk ik dat wij een uitstervend ras zijn. Een ketentje is goed voor 95% van de bevolking, dus dit concept zou ook wel eens kunnen aanslaan.
                  Een paar kabels storen mij niet hoor
                  Je kan ook een kabelbaan kopen bij Ikea of bij VDB.
                  Wordt verticaal tegen de muur geplaatst.

                  Alle kabels hier bij mij thuis verdwijnen achter de kasten
                  Je ziet er weinig van en met een beetje extra inspanning kan ik het nog beter maken.
                  't Zal voor vrijdag zijn als ze mijn nieuwe komen installeren.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog wat nieuw speelgoed

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Een paar kabels storen mij niet hoor
                    Je kan ook een kabelbaan kopen bij Ikea of bij VDB.
                    Wordt verticaal tegen de muur geplaatst.

                    Alle kabels hier bij mij thuis verdwijnen achter de kasten
                    Je ziet er weinig van en met een beetje extra inspanning kan ik het nog beter maken.
                    't Zal voor vrijdag zijn als ze mijn nieuwe komen installeren.
                    Een groot verschil is dat mijn TV in het midden van een ruimte staat, dus geen achterwand.
                    Een surround installatie, satelliet, xbox ... zijn al wat kabeltjes.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog wat nieuw speelgoed

                      Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk bericht
                      Een groot verschil is dat mijn TV in het midden van een ruimte staat, dus geen achterwand.
                      Een surround installatie, satelliet, xbox ... zijn al wat kabeltjes.
                      Aah, ja natuurlijk; dat is wat anders
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog wat nieuw speelgoed

                        De echte hifi liefhebber of cinefiel zal natuurlijk zijn eigen componenten wilen aankopen en zijn eigen "nec plus ultra" maken, maar ik denk dat er - net zoals met de hifitorens destijds - wel een markt zal voor bestaan.

                        En op dit moment kan je al bijna alles in een Ikea kopen - slim dat ze dit segment er ook nog es bij nemen.

                        Ikea is lang geen gewone "meubelzaak" meer.

                        Ik zeg niet dat het goed is, maar ik vind het wél slim bekeken van die gasten.

                        En als ze dat dan nog es mooi kunnen presenteren in hun eigen meubel-setups, tja dan zullen er beslist wel mensen overstag gaan.

                        Maar....die gaan dan wel grote ogen opentrekken als ze in het magazijn hun hifi-dvd-surround PAKKET gaan afhalen ! ! !
                        Daar zal dan wel méér bijzitten dan een gevouwen A-4 tje en 16 schroefjes.
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog wat nieuw speelgoed

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          De echte hifi liefhebber of cinefiel zal natuurlijk zijn eigen componenten wilen aankopen en zijn eigen "nec plus ultra" maken, maar ik denk dat er - net zoals met de hifitorens destijds - wel een markt zal voor bestaan.

                          En op dit moment kan je al bijna alles in een Ikea kopen - slim dat ze dit segment er ook nog es bij nemen.

                          Ikea is lang geen gewone "meubelzaak" meer.

                          Ik zeg niet dat het goed is, maar ik vind het wél slim bekeken van die gasten.

                          En als ze dat dan nog es mooi kunnen presenteren in hun eigen meubel-setups, tja dan zullen er beslist wel mensen overstag gaan.

                          Maar....die gaan dan wel grote ogen opentrekken als ze in het magazijn hun hifi-dvd-surround PAKKET gaan afhalen ! ! !
                          Daar zal dan wel méér bijzitten dan een gevouwen A-4 tje en 16 schroefjes.
                          15 gehaktballetjes met vossenbessenjam en frietjes voor 3,95 in plaats van 5,50!
                          Aanbieding geldig van 07/09/2011 t.e.m. 29/08/2012, enkel op woensdag, en zolang
                          de voorraad strekt.


                          Kijk naar de startpagina van de site van Ikea (wit wandmeubel).
                          Daar lijkt ook alles mooi weggewerkt.
                          Ik vraag me wel af hoe ze het gedaan hebben.
                          Ik heb een BR-speler, videorecorder, de digibox van Indi, twee actieve luidsprekers
                          en dan nog de tv zelf.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog wat nieuw speelgoed

                            ik vraag me vooral de voeding van Bass speaker... je kan hem overal zetten? zonne-energie? batterijen (niet vergeten je bass af en toe op te laden dan) of kern-energie?

                            of rijd die zichzelf naar het laad station als het nodig is? (zoals de grasmaaiers..)

                            Tja, IKEA, het blijft fijn winkelen. (tot je aan de kassa komt )

                            Tom
                            De gustibus et coloribus non est disputandum
                            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                            Comment

                            Working...
                            X