Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het einde van XP ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Het einde van XP ...

    Tevreden gebruiker van XP. Computer staat nu 4 jaar thuis en heeft nog nooit een krimp gegeven. Tot nu toe nog geen reden gehad om naar W7 te gaan.
    Maar,.......toen was daar plotseling Lightroom 4 en dat wil niet meer op XP draaien.
    Dus genoodzaakt om W7 te gaan aanschaffen maar, dan zou ik, voor een vlot verloop van alle processen ook een nieuwe PC moeten hebben.
    Leuk van Adobe dat ze LR aan een zacht prijsje verkopen maar voor mij gaat het alles bijeen toch een pak geld kosten om LR4 te kunnen draaien. (LR4 kost mij alles bij elkaar rond de 900 euro)

    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #17
      Re: Het einde van XP ...

      Hier alles Win7 uitgenomen de netbook. Op die netbook de vrijgegeven testversie van Win8 gezet (dat nieuwe OS dat geschikt "zou zijn" voor alles en nog wat.
      Helaas heeft dat scherm een resolutie van 1024 x 600 en de minimum eis van MS is het voorhistorische 1024x768 ( ). Ik vraag me af wat ze dan met de Nokia smartphones gaan doen ?
      Die Win8 draait wel vrij goed op die netbook, maar de kleuterboek Metro interface is wegens die resolutie-grap kompleet onbruikbaar.

      Dus ga ik daar toch maar eens XP op zetten denk ik, met Win7 is het beestje een beetje loom met zijn 2GB werkgeheugen en Atom CPU.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Het einde van XP ...

        Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
        XP wat was dat ook alweer?
        XP is voor die 85% meelopers die ongelijk hadden om niet 'different te thinken'. Niet kuddelopers mogen zich dus onthouden van commentaar

        Comment


        • #19
          Re: Het einde van XP ...

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Hier alles Win7 uitgenomen de netbook. Op die netbook de vrijgegeven testversie van Win8 gezet (dat nieuwe OS dat geschikt "zou zijn" voor alles en nog wat.
          Helaas heeft dat scherm een resolutie van 1024 x 600 en de minimum eis van MS is het voorhistorische 1024x768 ( ). Ik vraag me af wat ze dan met de Nokia smartphones gaan doen ?
          Die Win8 draait wel vrij goed op die netbook, maar de kleuterboek Metro interface is wegens die resolutie-grap kompleet onbruikbaar.

          Dus ga ik daar toch maar eens XP op zetten denk ik, met Win7 is het beestje een beetje loom met zijn 2GB werkgeheugen en Atom CPU.

          W7 starter op atom netbook werkt perfekt. ook 1024x600
          Groetjes Steco

          Comment


          • #20
            Re: Het einde van XP ...

            Hallo,
            Momenteel 2 PC eentje met XP en eentje met Vista, als er problemen zijn is het altijd op de Vista Pc.
            Gisteren nog updates gekregen van Windows op de XP geen probleem, deze met Vista is reeds tweemaal vastgelopen vandaag.

            Mvg: LFR.

            Comment


            • #21
              Re: Het einde van XP ...

              Op het werk staat op alle PC's nog XP met SP3. En dan staan ze nog met de klassieke Win95 look ingesteld !!??!!! Het gewone XP theme ís al zo lelijk !!
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #22
                Re: Het einde van XP ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                2 PC's op XP...
                Zo heb ik nog een XP op een HD.
                En Windows 7 en Windows 8 ook op aparte HD's.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #23
                  Re: Het einde van XP ...

                  Hier ook nog XP op een PC en een Laptop. Werken beiden al verschillende jaren probleemloos.
                  Een MacBookPro met daarop parallel Windows 7, maar daar werk ik zelden mee. Van XP nogal een aanpassing direct naar Windows 7.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #24
                    Re: Het einde van XP ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                    XP wat was dat ook alweer?
                    Wat vele Apple gebruikers op hun appelkist hebben staan om te kunnen genieten van het grotere aanbod van programma's die ze anders zouden missen.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • #25
                      Re: Het einde van XP ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                      M$
                      Hahaha, dat is een goeie! Die kende ik nog niet.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Het einde van XP ...

                        Ik had XP met te weing RAM,heb me dan een Vista aangeschaft.Mijn toenmalige collega's hadden me dat afgeraden.Niet geluisterd en daar heb ik nu nog spijt van.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Het einde van XP ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Wat vele Apple gebruikers op hun appelkist hebben staan om te kunnen genieten van het grotere aanbod van programma's die ze anders zouden missen.
                          Haha... Kan wel zien dat je zelf geen Apple hebt!
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Het einde van XP ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                            Haha... Kan wel zien dat je zelf geen Apple hebt!
                            Mis poes, hier staat ook een i-Mac met als een buur een PC met XP.
                            Ik ben enkel niet zo fanatiek.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #29
                              Re: Het einde van XP ...

                              3 x Win7
                              1 x XP
                              8 x W2K8 R2
                              1 x W8


                              Ow en 3 x iOS
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #30
                                Re: Het einde van XP ...

                                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                                Ik heb hier een paar laptops die W7 aankunnen, maar door een niet aangepaste grafische kaart gaat het een en ander hier nogal traag.
                                En waar baseert ge u op?
                                Zijn ze echt traag of kijkt ge naar de cijferkes van de Prestatie-index?
                                Probeer anders een paar van die overbodige toeters af te zetten die trouwens elke Windows-versie al onnodig trager gemaakt hebben.

                                Veel visuele effecten kunt ge uit zetten en dan loopt alles wat vlotter, ook op de modernste PC.
                                Show is soms een beetje leuk maar om te werken hebt ge dat voor niets nodig.
                                Animaties bij openen en sluiten van menu's, vensters, overgangseffecten, langzaam door keuzelijsten schuiven, ...
                                En vergeet "De inhoud van het venster tijdens het slepen" niet ... dat neemt meer dan je denkt, ook al sleep je niet met vensters.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X