Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ice Cream Sandwich - Samsung Galaxy S2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ice Cream Sandwich - Samsung Galaxy S2

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Ja hoor (sorry voor de onduidelijkheid) maar lezen en schrijven gaan veel vlotter en discreter op een pc dan met de gsm in de hand. Als je flinke vingers hebt zijn die toetsen op het samsungtoetsenbord toch wat klein
    Daarom mis ik mijn Blackberry

Comment

Ja hoor (sorry voor de onduidelijkheid) maar lezen en schrijven gaan veel vlotter en discreter op een pc dan met de gsm in de hand. Als je flinke vingers hebt zijn die toetsen op het samsungtoetsenbord toch wat klein
      Ff big button keyboard installeren ;-)

Een vraag tussendoor. Zijn jullie tevreden van de S2? Heb nu een ZTE en een Desire HD maar zou eens willen overstappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk bericht
        Ff big button keyboard installeren ;-)

Een vraag tussendoor. Zijn jullie tevreden van de S2? Heb nu een ZTE en een Desire HD maar zou eens willen overstappen.
        Of in landscape houden.

Ik kan niet echt vergelijken, maar ben over het algemeen tevreden, zeker over het scherm, en ik ben ook een tevreden swype gebruiker.

Enige wat mij een beetje tegensteekt is de batterij. Bij intensief gebruik gaat het hard.

Comment

Deze wordt in landscape gehouden maar een fysiek keyboard zoals BB die maakt is onnavolgbaar. De poging van Samsung met hun cha-cha was verdienstelijk maar niet meer dan dat .
          Ik twijfel er sterk aan terug over te stappen. E-mail is de belangrijkste reden voor het hebben van een slimme telefoon bij mij en dat doet niemand beter en bandbreedtegewijs beter als BB, althans, naar mijn gevoel.

Comment

Met de nieuwste update geen reboot meer... voorlopig toch niet
            Ik heb Wifi altijd aanstaan, gemakkelijk om via Airdroid sms'jes te versturen/ontvangen.
            Ik heb ook geen reboots meer gehad, maar ... mijn wifi is wel al een paar keer vastgelopen, waardoor ik mijn telefoon moest herstarten ofwel heb ik niet lang genoeg gewacht. Nog iemand dit probleem gehad?
            Dat is me een keer of 3 overkomen, niet zo erg als de reboots dus.

Comment

Van die reboots heb ik ook geen last meer gehad, maar ik vind dat de telefoon minder goed reageert, het scherm bedoel ik dus . . . eerlijk gezegd, ik heb nog niet de echte voordelen gezien van deze update . . . iemand anders wel?
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Van die reboots heb ik ook geen last meer gehad, maar ik vind dat de telefoon minder goed reageert, het scherm bedoel ik dus . . . eerlijk gezegd, ik heb nog niet de echte voordelen gezien van deze update . . . iemand anders wel?
                Ik hoop dat de veranderingen onder de motorkap zitten want er valt weinig van te merken... behalve dat één en ander 'verplaatst' is. Mijn scherm reageert normaal...
                Jean Pierre.

Comment

reboots zijn ook weg hier,na de update... scherm lijkt soms minder snel te reageren. en batterij gaat wel erg vlug plat bij gebruik twitter, FB, mail.... veel sneller dan met de vorige versie.
                  Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
                  Mijn foto site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hogedruk
                    reboots zijn ook weg hier,na de update... scherm lijkt soms minder snel te reageren. en batterij gaat wel erg vlug plat bij gebruik twitter, FB, mail.... veel sneller dan met de vorige versie.
                    Ik heb dus identiek hetzelfde..
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ik hoop dat de veranderingen onder de motorkap zitten want er valt weinig van te merken... behalve dat één en ander 'verplaatst' is. Mijn scherm reageert normaal...
                      Ze zetten hun skin erover, waarbij je dus weinig veranderingen ziet. Je ziet wel wat tweaks hier en daar. Mijn scherm reageerde eerst niet normaal bij het tijpen vond ik, tot ik doorhad dat ie in alle woordenboeken ging zoeken. Nu swype ik weer zoals in 2.3.6 maar persoonlijk vond ik de 2.3.3 nog de beste swype ervaring.

Oorspronkelijk geplaatst door Hogedruk Bekijk bericht
                      Ik heb de indruk dat mijn batterij het wat langer uithoudt maar ik gebruik dan geen FB of Twitter, wel mail.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Ik heb de indruk dat mijn batterij het wat langer uithoudt maar ik gebruik dan geen FB of Twitter, wel mail.
                        Bij mij vlugger leeg, ik heb de beide spaarstanden ingeschakeld van ICS om toch de dag door te komen.
                        bovenste helft van toestel wordt ook warm bij gebruik sociale media. Waarschijnlijk het gevolg van een zwaar werkende processor in het toestel.
                        Dit had ik bij de vorige versie van android niet.

Wel kan ik nu verbinden met kies zonder de bluetooth uit te moeten schakelen.
                        Last edited by Hogedruk; 11 april 2012, 14:05.
                        Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
                        Mijn foto site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hogedruk Bekijk bericht
                          Bij mij vlugger leeg, ik heb de beide spaarstanden ingeschakeld van ICS om toch de dag door te komen.
                          bovenste helft van toestel wordt ook warm bij gebruik sociale media. Waarschijnlijk het gevolg van een zwaar werkende processor in het toestel.
                          Dit had ik bij de vorige versie van android niet.
                          Bij mij is het net omgekeerd. Het toestel blijft veel koeler bij het spelen van angry birds en de gps app omdat er nu beter hardware ondersteuning is.

Comment

ik werk met Mobile Vikings maar sinds de update heb ik alles opnieuw moeten instellen, en mijn verbinding werkt maar half zo goed meer als vroeger, is hier nog iemand die MV gebruikt in combinatie met de Samsung Galaxy II? Ik zou graag die persoon zijn instellingen voor mobiel internet eens weten . . .

Comment

Gisteren deze versie geïnstalleerd :

I9100OXELP7 En alles werkt naar behoren.
                              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                              Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                                Gisteren deze versie geïnstalleerd :

I9100OXELP7 En alles werkt naar behoren.
                                Vooral doen Dit is blijkbaar de firmware voor onze Russische vrienden.

OTA lukte niet bij mij. Ook niet via Kies Air. Dan maar "gewoon" via Kies. Na upgrade van de applicatie Kies kreeg ik dadelijk de vraag om de firmware van de Galaxy S2 te upgraden. 10 minuten later stond ICS op de S2. Ben er niet echt kapot van maar dat is maar een eerste indruk.
                                Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Working...
                                X