Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloren Camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verloren Camera

goede dag,
    Mijn naam is Gray en ik ben uit Amerika. Mijn excuses als mijn schrijven is niet goed, maar ik ben met behulp van een online vertaler. Ik schrijf, want ik was fietstochten door België vorige week en helaas verloor ik mijn camera. Ik hoop dat iemand het gevonden en dat ik in staat zal zijn om het te vinden. Ik ben een gebaar naar de gebruikers van dit forum om hulp. Ik denk dat ik verloor mijn camera in Oostende of in een van de steden langs de kust ten zuiden van Oostende. Ik hem kwijt ben op 9 april. Het is een zilveren Panisonic Lumix en werd bewaard in een stoffen zak in een plastic zak. De geheugenkaart zal foto's van mij en mijn vriend en onze fietsen als we reisden van München naar Brugge. Ik hoop mensen kunnen helpen verspreiden het woord misschien en bieden ideeën van andere websites waar ik dit bericht te plaatsen. Heel erg bedankt op voorhand.
    Gray

Re: Verloren Camera

Ik hoop van ganser harte dat je je toestel terugkrijgt. En ik kan mij inbeelden dat alleen al het verlies van tal van foto's, herinneringen, je grootste bekommernis is. Duimen dus maar.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Re: Verloren Camera

Hi Gray

I've read your post on Belgiumdigital.com
      I have posted a message to the police along the coastal area, Ostend to Koksijde.
      Can you send me your e-mail address or your mobile number if there is news for you on "gever.cis@gmail.com"

Bachus1909
      Executive board
      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Working...
      X