Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Mijn firmware heeft LUX erin, in Brussel gekocht. Misschien hangen jullie van Nederland af? Ik heb Kies toch mogen updaten.
Enige vervelende is dat alle mapjes verdwenen waren die ik aangemaakt had, maar dat was nog eens een reden om de boel opnieuw te organiseren. O ja, de klok op de lockscreen vind ik ook niet zo mooi. Is een beetje vervormd wegens te weinig plek denk ik.
Niet automatisch via Kies deze keer (zoals bij mijn vorige upgrade naar 2.3.5) maar via Samsung Update (Instellingen / Over het toestel / Software-update / Bijwerken).
Update ging van start maar blijkt naar 2.3.6 te zijn. Daarna opnieuw geprobeerd maar 'Geen update beschikbaar'.
De eerste maal lukte de update van de firmware niet door een onbekende fout... dan plots een update voor Kies en na de herstart meteen een succesvolle update van de firmware. De vorige firmware update (vorige week) had bij mij tot gevolg dat de telefoon meerdere malen per dag opnieuw opgestart werd. Ik hoop dat dit euvel verholpen is.
De eerste maal lukte de update van de firmware niet door een onbekende fout... dan plots een update voor Kies en na de herstart meteen een succesvolle update van de firmware. De vorige firmware update (vorige week) had bij mij tot gevolg dat de telefoon meerdere malen per dag opnieuw opgestart werd. Ik hoop dat dit euvel verholpen is.
Leg ik WIFI aan op mijn slimme telefoon gaat deze ook spontaan rebooten tot ca. 1x elk uur
Ik werk amper via Wifi maar vermoed dat dit na de laatste update was (2.6.X)
Klopt; ik heb lange tijd op 2.3.3 gewerkt zonder problemen. Vorige maand zitten updaten omdat ik dacht dat het ics was, maar helaas pindakaas, 2.3.6 stond erop en toen werd ik ook geconfronteerd met het reboot probleem, weliswaar niet elke dag, maar soms meerdere keren. Bleek een bugje te zijn.
Ik keek uit naar ics omdat battery management en hardware ondersteuning naar het schijnt beter zijn. En sinds vorige maand ook om van die laatste versie af te zijn
Ik werk amper via Wifi maar vermoed dat dit na de laatste update was (2.6.X)
Met de nieuwste update geen reboot meer... voorlopig toch niet
Ik heb Wifi altijd aanstaan, gemakkelijk om via Airdroid sms'jes te versturen/ontvangen.
Met de nieuwste update geen reboot meer... voorlopig toch niet
Ik heb Wifi altijd aanstaan, gemakkelijk om via Airdroid sms'jes te versturen/ontvangen.
SMS'jes gaan toch altijd over het telefoonnetwerk (en betalend?)?
SMS'jes gaan toch altijd over het telefoonnetwerk (en betalend?)?
Ja hoor (sorry voor de onduidelijkheid) maar lezen en schrijven gaan veel vlotter en discreter op een pc dan met de gsm in de hand. Als je flinke vingers hebt zijn die toetsen op het samsungtoetsenbord toch wat klein
Comment