... zit op Kies en ik heb het ding er net opgezet. Alle data werden netjes bewaard. Nu wat spelen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ice Cream Sandwich - Samsung Galaxy S2
Collapse
X
-
-
Re: Ice Cream Sandwich - Samsung Galaxy S2
Hier ook nog steeds niets. :s
Comment
-
Hier ook de update gehad...There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Mijn firmware heeft LUX erin, in Brussel gekocht. Misschien hangen jullie van Nederland af? Ik heb Kies toch mogen updaten.
Enige vervelende is dat alle mapjes verdwenen waren die ik aangemaakt had, maar dat was nog eens een reden om de boel opnieuw te organiseren. O ja, de klok op de lockscreen vind ik ook niet zo mooi. Is een beetje vervormd wegens te weinig plek denk ik.
Comment
-
Ik ben ook van belgie, en ook kies geupdate maar er wordt steeds gemeld dat de SII de nieuwste firmware heeft.
Comment
-
-
Niet automatisch via Kies deze keer (zoals bij mijn vorige upgrade naar 2.3.5) maar via Samsung Update (Instellingen / Over het toestel / Software-update / Bijwerken).
Update ging van start maar blijkt naar 2.3.6 te zijn. Daarna opnieuw geprobeerd maar 'Geen update beschikbaar'.
Upgrade nog niet voor iedereen in België momenteel : http://www.samsunggalaxy-s2.com/andr...y-s2-bezittersCamera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
De eerste maal lukte de update van de firmware niet door een onbekende fout... dan plots een update voor Kies en na de herstart meteen een succesvolle update van de firmware. De vorige firmware update (vorige week) had bij mij tot gevolg dat de telefoon meerdere malen per dag opnieuw opgestart werd. Ik hoop dat dit euvel verholpen is.Jean Pierre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk berichtDe eerste maal lukte de update van de firmware niet door een onbekende fout... dan plots een update voor Kies en na de herstart meteen een succesvolle update van de firmware. De vorige firmware update (vorige week) had bij mij tot gevolg dat de telefoon meerdere malen per dag opnieuw opgestart werd. Ik hoop dat dit euvel verholpen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtLeg ik WIFI aan op mijn slimme telefoon gaat deze ook spontaan rebooten tot ca. 1x elk uur
Wel kl*te anders.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNa een update of zo?
Wel kl*te anders.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk werk amper via Wifi maar vermoed dat dit na de laatste update was (2.6.X)
Ik keek uit naar ics omdat battery management en hardware ondersteuning naar het schijnt beter zijn. En sinds vorige maand ook om van die laatste versie af te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk werk amper via Wifi maar vermoed dat dit na de laatste update was (2.6.X)
Ik heb Wifi altijd aanstaan, gemakkelijk om via Airdroid sms'jes te versturen/ontvangen.Jean Pierre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk berichtMet de nieuwste update geen reboot meer... voorlopig toch niet
Ik heb Wifi altijd aanstaan, gemakkelijk om via Airdroid sms'jes te versturen/ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtSMS'jes gaan toch altijd over het telefoonnetwerk (en betalend?)?Jean Pierre.
Comment
Comment