Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hogedrukreiniger met gescheurde slang.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hogedrukreiniger met gescheurde slang.

Kheb een hersteldienst in de buurt gevonden,
    al even mailtje aldaar gestuurd.

Straks misschien gewoon de HDR meenemen (is toch zo goed als volledig gedemonteerd) en eens kijken wat ze ervan vinden
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

Kortom:
      ik ga de lapmiddeltjes toepassen en terwijl toch zoeken naar een goede kabel?

(zo is iedereen toch wat happy? )
      Koeno man, gij moet minstens eerste minister worden. Ik stem op u, maar uit mijn zakken blijven hé
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Koeno man, gij moet minstens eerste minister worden. Ik stem op u, maar uit mijn zakken blijven hé
        Het loon zie ik wel zitten,
        Mijn Nederlands is best ok,
        Maar is het geen taak van de ministers om in anderen hun zakken te graaien?

Morgen na het werk ga ik wat tijd vrijmaken om naar dat bedrijf te gaan en eens na te vragen,
        Want mail blijft onbeantwoord
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

En voor de winter zeker het volledige systeem leeg laten lopen. De pomp, de drukleiding, de lans etc ...watervrij maken als er kans op bevriezen bestaat.

Een hogedrukleiding zal niet gemakkelijk stuk gaan. Maar bij veelvuldig knikken en als ze bevriest kan zelfs de inwendige gevlochten stalen mantel een scheur niet tegen houden.

In 80% van de lekken is bevriezing de oorzaak. Ook bij het gebruik van niet geeigende vloeibare (agressieve ) detergenten wordt soms de binnenmantel van de hogedrukleiding aangetast.

(Voor agressieve middelen worden PTFE slangen gebruikt die een binnenmantel van teflon hebben. En agressief zijn deze detergenten,...kijk maar eens naar de betonnen vloer in een carwash waar de velgenzeep wordt opgespoten..)

Door de hoge druk wordt dan water doorheen de verzwakte binnenmantel en de gevlochten stalen bescherming gespoten met als resultaat een "eitje" aan de buitenkant van de leiding.

De fijne waterstraaltjes en het inwendige roesten van de stalen mantel zijn een gevolg hiervan.
          Groetjes
          ----JO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
            Nieuwe uitdrukking voor BD: het postertje klooit zoals het gebekt is.

Is er hier een universeel woordenboek voor BDers? Anders, eerste lemma: klooien.

Klooien: aanrommelen, zooien, prutsen
            Zooien...

zooien
            Maatschappelijk aanvaarde traditie van vernielgedrag bij studenten in een besloten speelruimte.
            Gevonden op http://www.encyclo.nl/aangedragen.php
            Ook nog zieden: koken.

D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
            X