Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keukenrobot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Keukenrobot

op minimum hoor je die inderdaad amper!
    op max jah das iets anders, maar de weet je toch.
    en das ook niet voor gans den dag e
    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
      Het is zoals ik reeds eerder aanhaalde, hoe oud is de machine en wat ben je dan aan 't malen/mixen op volle snelheid!
      Diegene die ik nu heb is zeker niet storend en een pak stiller dan mijn vorige (major)
      Op stand 1 om deeg te maken hoor je hem bijna niet.
      Die KMM 760 is de huidige versie van de Major. Ik denk dat mijn moeder ze een jaar of 3 geleden gekocht heeft. Het meeste lawaai komt van de motor (en tandwielen) op volle snelheid. Dat is dan bv. als je eiwit klopt. Op tragere snelheid is het geluid uiteraard stukken stiller, maar vollen bak zou ik een Kenwood toch geen stil toestel durven noemen... Maar langs de andere kant gebeurt het niet zo veel dat je die volle snelheid nodig hebt.
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Die KMM 760 is de huidige versie van de Major. Ik denk dat mijn moeder ze een jaar of 3 geleden gekocht heeft. Het meeste lawaai komt van de motor (en tandwielen) op volle snelheid. Dat is dan bv. als je eiwit klopt. Op tragere snelheid is het geluid uiteraard stukken stiller, maar vollen bak zou ik een Kenwood toch geen stil toestel durven noemen... Maar langs de andere kant gebeurt het niet zo veel dat je die volle snelheid nodig hebt.
        In de winkel zou je de kans moeten krijgen om dat geluid te horen.
        En in veel reacties op het internet lees ik dat het geluid niet meevalt.
        En dat weer is gerelateerd aan de kostprijs
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Working...