Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou prins Friso het gewild hebben?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zou prins Friso het gewild hebben?

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Ik vind het geen topic, ze mogen daar een slot op zetten voor mijn part....
    Is dit niet maatschappelijk?
    Discussies over Nikon versus Canon versus Pentax zijn ook maatschappelijk
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik denk dat men bij de gewone man al lang zou spreken van hersendood... de schade die hij opliep is massaal, dus wat kan men dan nog verwachten qua herstel? Een mirakel is altijd mogelijk... maar ze zijn de laatste tijd heel dun gezaaid.

Het is een triestige zaak, maar het wordt wat opgeblazen omdat het een prins is. Mocht het Annemie Troost geweest zijn had ze nooit het nieuws gehaald.
      Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Ik heb het hier over personen die een herseninfarct gedaan hebben, en die niet goed genoeg zijn om naar huis te mogen.
        Raar, hoe doe je dat, een herseninfarct ? Dat is toch geen handeling ?
        Ik dacht dat je dat kreeg en moest ondergaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          Ik denk dat men bij de gewone man al lang zou spreken van hersendood... de schade die hij opliep is massaal, dus wat kan men dan nog verwachten qua herstel? Een mirakel is altijd mogelijk... maar ze zijn de laatste tijd heel dun gezaaid.

Het is een triestige zaak, maar het wordt wat opgeblazen omdat het een prins is. Mocht het Annemie Troost geweest zijn had ze nooit het nieuws gehaald.
          Zo is dat.
          Voer voor de media en volk die dat gretig leest.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
            Bewijst weeral hoe nauwkeurig je alles moet neerpennen
            (zie gedaan als gehad)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Alhoewel ik er alle begrip voor heb dat dit sommige mensen bijzonder nauw aan het hart ligt en het heel erg is...vind ik het van bijvoorbeeld de VRT wel spijtig dat ze dit als eerste item van het journaal zetten (19 uur).

Er worden in Syrië bijvoorbeeld dagelijks mensen vermoord...Dat vind ik erger dan dit. 't Is erg voor zijn familie, maar the big picture hebben ze bij de VRT precies niet gezien.
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Alhoewel ik er alle begrip voor heb dat dit sommige mensen bijzonder nauw aan het hart ligt en het heel erg is...vind ik het van bijvoorbeeld de VRT wel spijtig dat ze dit als eerste item van het journaal zetten (19 uur).

Er worden in Syrië bijvoorbeeld dagelijks mensen vermoord...Dat vind ik erger dan dit. 't Is erg voor zijn familie, maar the big picture hebben ze bij de VRT precies niet gezien.
                En idem voor VTM, alhoewel, Ik kan er toch wel inkomen dat dit verschrikkelijke nieuws vanuit onze nabije omgeving toch voorrang krijgt. Het verhaal van Syrië is een zuivere politieke kwestie en heeft enkel te maken met macht.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  En idem voor VTM, alhoewel, Ik kan er toch wel inkomen dat dit verschrikkelijke nieuws vanuit onze nabije omgeving toch voorrang krijgt. Het verhaal van Syrië is een zuivere politieke kwestie en heeft enkel te maken met macht.
                  De doden die er vallen in Syrie hebben daar toch ook geen schuld aan dat het een politieke kwestie is......Wat Friso betreft...hij moest maar niet buiten de veilige pistes gaan skieen ....hij draagt zelf de schuld aan wat er met hem gebeurt is.
                  Ben ook benieuwd of de koningin en de naasten van Friso ook evenveel medeleven gaan hebben indien er een doodnormale burger exact hetzelfde lot zou ondergaan. Denk het niet.
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                    Is in doktersmiddens gangbare uitdrukking.
                    En voordat je hier wat .....zou neerpennen vraag het maar aan de eerste de beste de werkzaam is in de medische sector
                    Als je dat krijgt kun je het weigeren hé
                    Bloeden, doe je ook...
                    Last edited by mil1; 24 februari 2012, 21:41.
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Dit bewijst maar eens dat de mens niet tegen de natuurkrachten is opgewassen, dan mag je nog zoveel geld hebben. Erg natuurlijk.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Amusant om lezen hoe de posts na #13, inhoudelijk een heel andere wending nemen
                        Raar he
                        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                          De doden die er vallen in Syrie hebben daar toch ook geen schuld aan dat het een politieke kwestie is......Wat Friso betreft...hij moest maar niet buiten de veilige pistes gaan skieen ....hij draagt zelf de schuld aan wat er met hem gebeurt is.
                          Ben ook benieuwd of de koningin en de naasten van Friso ook evenveel medeleven gaan hebben indien er een doodnormale burger exact hetzelfde lot zou ondergaan. Denk het niet.
                          De onschuldige slachtoffers hebben daar uiteraard geen schuld aan, je zou moeten slecht zijn om dit te verkondigen. Maar enkel al door de populariteit van het personage en zijn familie raakt dit de massa meer. Daarmee wil ik niet beweren dat dit bij mij zo is .
                          Het zijn nu éénmaal accidenten die jaarlijks voorvallen maar van een bekendheid wordt hier meer tamtam rond gemaakt dan van de gewone sterveling. En dat moet daarom geen prins zijn. Voor mij persoonlijk maakt het dus niet zoveel uit.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            De onschuldige slachtoffers hebben daar uiteraard geen schuld aan, je zou moeten slecht zijn om dit te verkondigen. Maar enkel al door de populariteit van het personage en zijn familie raakt dit de massa meer. Daarmee wil ik niet beweren dat dit bij mij zo is .
                            Het zijn nu éénmaal accidenten die jaarlijks voorvallen maar van een bekendheid wordt hier meer tamtam rond gemaakt dan van de gewone sterveling. En dat moet daarom geen prins zijn. Voor mij persoonlijk maakt het dus niet zoveel uit.
                            Neen voor mij ook niet
                            Zonder media wisten we niets.
                            Niet dat dit soort weten belangrijk is maar je zegt het juist: bij het volk gaat dat erin
                            gelijk gesneden koek... zeggen ze in Nederland
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Prins Frisco
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ik ben beslist geen fan van de monarchie, maar het leed voor zijn familie is er niet minder om. Het verwijt eigen schuld dikke bult daar heb je op ook niets aan: iedereen in zijn leven maakt wel eens een fout die fataal had kunnen aflopen, afkloppen zeg ik altijd maar.
                                Dagelijks krijgen tientallen mensen met hetzelfde leed te maken als de prins en zijn familie, maar dat het nu een bekend iemand overkomt kan veel mensen weer eens tot nadenken zetten. Bij voorbeeld: moeten we direct na een noodlottig ongeluk altijd maar reanimeren als de kans op overleven bijna uitgesloten is, of de rest van zijn leven aan een machine moet liggen? Maar ook de gevolgen (en daar maakt Mil1 een punt) voor minder draagkrachtige mensen. Kostwinner weg; hypotheek niet meer kunnen betalen; kinderen geen universitaire studie kunnen volgen.

Comment

Working...
                                X