Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aston martin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aston martin

    Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
    http://twitter.com/#!/ransbottyn heeft er ook eentje, omgeving Braschaat
    Hier op de Kapelse Steenweg is er een die ze verkoopt,staan gewoon op de oprit ( wel achter gesloten omheining )

    Walter
    D850

    Comment


    • #17
      Re: Aston martin

      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Hier op de Kapelse Steenweg is er een die ze verkoopt,staan gewoon op de oprit ( wel achter gesloten omheining )

      Walter




      Walter
      D850

      Comment


      • #18
        Re: Aston martin

        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht



        Walter
        Mooi kapitaalke bijeen.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #19
          Re: Aston martin

          Deze ochtend de Aston Martin V8 Vantage Roadster Sportshift mogen afhalen, ritje maken, shoot op de runway en terugrijden ... zalig geluid

          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #20
            Re: Aston martin

            En.. wat betaal je daar dan voor? (Als ik dat mag vragen natuurlijk, moet helemaal niet, i'm just wondering )
            Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
            https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

            Comment


            • #21
              Re: Aston martin

              Groot lot gewonnen Devid???
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #22
                Re: Aston martin

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Groot lot gewonnen Devid???
                nieuw dienstvoertuig
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn
                  En.. wat betaal je daar dan voor? (Als ik dat mag vragen natuurlijk, moet helemaal niet, i'm just wondering )
                  Mijn netwerk bleek groter dan gedacht
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #24
                    Re: Aston martin

                    Die "luchtzak" (of hoe noem je zo'n ding?) achteraan vind ik wel een leuk detail, maar waar plaats je je blauw flikkerlicht?
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Aston martin

                      Nu dat ze er meer belastingen op moeten betalen doen ze die voor een appel en een ei van de hand naar het schijnt.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                      Comment


                      • #26
                        Re: Aston martin

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        ... maar waar plaats je je blauw flikkerlicht?
                        zit in het lichtunit.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #27
                          Re: Aston martin

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                          Nu dat ze er meer belastingen op moeten betalen doen ze die voor een appel en een ei van de hand naar het schijnt.
                          Dat dacht ik ook, maar het zal wel bij schijn blijven vrees ik.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #28
                            Re: Aston martin

                            Ik heb het altijd mooie auto's gevonden maar of ze goed en degelijk zijn kan ik niet zeggen ik heb er ook nooit in kunnen rijden (spijtig genoeg) al heb ik met veel mooie auto's (beroepshalve) gereden.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • #29
                              Re: Aston martin

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                              Ik heb het altijd mooie auto's gevonden maar of ze goed en degelijk zijn kan ik niet zeggen ik heb er ook nooit in kunnen rijden (spijtig genoeg) al heb ik met veel mooie auto's (beroepshalve) gereden.
                              Ook nooit het geluk gehad met zoiets te kunnen rijden. Maar uit de ervaring van mensen om me heen hoor ik dat wagens van Engelse makelij niet altijd zo bedrijfszeker zijn. Bvb. jaguar, waarvan je er twee moest hebben om er zeker altijd met eentje te kunnen rijden. Over Range Rover heb ik ook niet altijd positieve geluiden gehoord. Maar goed dit kan heden misschien allemaal wel beter zijn.Mijn eerste wagentje was ook zo'n Engelse (Morris) en di verbruikte bijna meer olie dan benzine...
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #30
                                Re: Aston martin

                                Ik heb geruime tijd een politie serie (zware jongens) gevolgd over de engelse politie en daar zeiden agenten die al een tijd met een BMW (4x4) reden dat hun Range Rover op 100.000km 3 nieuwe motoren had gekregen.
                                De enige Engelse auto's waar ik mee gereden heb was een MG een paar Jaguars XJ6 en drie Lotus Europa's, dan ook nog wat Range Rovers, de Lotussen zijn alle per total geëindigd ene jaguar had na 3 jaar zijn motor finaal kapot.
                                Er zijn veel schoon auto's die niet geschikt zijn voor dagelijks gebruik.
                                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                                Comment

                                Working...
                                X