Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aston martin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aston martin

De nieuwe Range Rover Evoque gebruikt Peugeot en Ford motoren.

Ik heb ooit 2 dagen mee mogen rijden in een Ferrari 355. Dat was wel een leuke ervaring. Als ik euromillions win komt er wel een Aston in huis

Comment

Dan komt er hier ook ene maar dan ga ik ergens wonen waar je harder dan 120km mag, neen ook niet in nederland waar je op sommige plaatsen 130km mag.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
        Dan komt er hier ook ene maar dan ga ik ergens wonen waar je harder dan 120km mag, neen ook niet in nederland waar je op sommige plaatsen 130km mag.
        Congo of de zoutwoestijn van Bonneville :-)
        Last edited by Guest2; 19 maart 2012, 12:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Congo of de zoutwoestijn van Bonneville :-)
          Daar heb je deze nodig om de 130 te halen denk ik ...
          http://www.topgear.com/uk/videos/bowler-wild-car

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Daar heb je deze nodig om de 130 te halen denk ik ...
            http://www.topgear.com/uk/videos/bowler-wild-car
            Aardig autootje, maar hier gaat hij toch niet de top drie halen denk ik.

Lang geleden, toen ik nog studeerde had ik een (vrij gefortuneerde vriend) die afwisselend met een Detomaso Pantera GTS, een Lancia HF Stratos en een Iso Rivolta (toen nooit van gehoord) naar kot kwam. Ik geloof niet dat hij met een van de modellen de 50.000 km gehaald heeft. Het eerste defect kwam toen we van de bovengrondse parking van de Delhaize aan de Voskenslaan met de Pantera naar beneden kwamen gereden : krrrrraschchseh. We gingen eens zelf spaghetti maken
            Met de Iso ben ik nooit meegereden, hij vond het zelf maar een "burgerkar"

Wat ik wil zeggen : als het gaat over je verplaatsen is de duurste kar zeker niet de beste en de betrouwbaarste. Maar een Aston Martin (in ons kleine dorp rijden er twee of drie) dat is toch iets speciaals, daarvoor smeet ik een Ferrari in de gracht (gesteld dat ik het me kon permitteren ).

Paul

Comment

Om harder te gaan dan 130km heb ik die kerels niet nodig hoor, ik stam nog uit de tijd dat er geen snelheidsbeperkingen waren buiten de bebouwde kom en 180km was toen dagelijkse kost. (als je toen 200km kon had je al een van de snelste).
              Ik rijd graag hard waar het kan maar door al die controles is dat niet meer te doen, een week of drie geleden kwam ik van Antwerpen richting Breda tegen 130km op de teller en toen was ik nog aan het denken van zou ik nu eens niet doorduwen er was immers weinig verkeer op de E19 ik had het nog maar juist gedacht of ik reed al een politie voertuig voorbij dus heb ik het maar gelaten.
              Verleden vrijdag reed ik met iemand mee met een oude BMW 320 en die ging in de 70km zone eerst kleven (doet hij regelmatig) en vervolgens ging hij he voertuig zonder rede want ge mocht niet sneller tegen een rotvaart voorbij en duwde hij door tot 140km nam verschillende bochten op het linker rijvak aan de verkeerde kant van de doorgetrokken witte streep om dan zijn gas los te laten en terug af te zakken naar 70km. Niet dat ik bang was (daar is meer voor nodig) maar ik vond wat die man deed toch totaal onverantwoord en als ze zo ene zijn papiertje af nemen heb ik geen compassie mee.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                Om harder te gaan dan 130km heb ik die kerels niet nodig hoor, ik stam nog uit de tijd dat er geen snelheidsbeperkingen waren buiten de bebouwde kom en 180km was toen dagelijkse kost. (als je toen 200km kon had je al een van de snelste).
                Ik rijd graag hard waar het kan maar door al die controles is dat niet meer te doen, een week of drie geleden kwam ik van Antwerpen richting Breda tegen 130km op de teller en toen was ik nog aan het denken van zou ik nu eens niet doorduwen er was immers weinig verkeer op de E19 ik had het nog maar juist gedacht of ik reed al een politie voertuig voorbij dus heb ik het maar gelaten.
                Verleden vrijdag reed ik met iemand mee met een oude BMW 320 en die ging in de 70km zone eerst kleven (doet hij regelmatig) en vervolgens ging hij he voertuig zonder rede want ge mocht niet sneller tegen een rotvaart voorbij en duwde hij door tot 140km nam verschillende bochten op het linker rijvak aan de verkeerde kant van de doorgetrokken witte streep om dan zijn gas los te laten en terug af te zakken naar 70km. Niet dat ik bang was (daar is meer voor nodig) maar ik vond wat die man deed toch totaal onverantwoord en als ze zo ene zijn papiertje af nemen heb ik geen compassie mee.
                Ik heb hier ook behoorlijk wat spul staan dat ondanks de jaren nog behoorlijk hard gaat. (130 pK op een tweewieler is iets waar behoorlijk weinig mensen zich hier iets kunnen bij voorstellen) Maar waar bepaalde mensen tegenwoordig hun rijbewijs kopen daar heb ik nog altijd het raden naar.
                Een maand of 6 geleden heb ik iemand aan de achterkant van het station in Brugge met een doorsnee auto dingen zien doen die ik niet ga beschrijven want je gelooft het toch niet. Moesten ze levenslang hun papiertje afpakken of een of ander gewricht blokkeren waardoor ze niet meer kunnen sturen. Dit was echt verschrikkelijk en het gebeurde vlak voor mijn neus. Ik dacht dat ik droomde.

Comment

Working...
                X