Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie maakt tegenwoordig nog iets zelf ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie maakt tegenwoordig nog iets zelf ?

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Het is te zeggn,je hebt een beetje software geleverd...

Walter
    Wel verpakt in hardware hoor
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Zoals je HIER kan zien Vincent, is het toch wel wat uit de hand aan het lopen, wij zijn ook nog verzamelaars van oude (werkende) pro video montagetoestellen, gelukkig kunnen wij ons beheersen en houden het vooral bij Sony toestellen , je kan op de foto's ook de twee REIS robots zien, er komt nu wel stilaan wat orde in de werkplaats.

O ja, en niet te vergeten, voor de afwisseling ga ik soms eens een bronzen klokje gieten Vincent KLIK
      Sjieke dingen Geert, echt een machtige workshop . Voedingen en soldeerbouten genoeg zo te zien . Scopes, pulsgenerator dacht ik?, een draaibank met verschillende klauwplaten, een elektrische lifter ...
      Meer moet dat niet zijn als hobbylokaal

Comment

Wij hebben ons huis grotendeels zelf opgetrokken, ruwbouw, dak, vloeren, keuken plaatsen, enz enz enz ... Dus ja hoor er zijn nog mensen die dingen zelf doen, wie niet rijk is moet handjes uit de mouwen steken!
        Webstek in opbouw

Comment

Luidsprekers: centrale (passieve) baskast en 2 satteliet luidsprekers volgens ontwerp elektuur uit de luidspreker/audio electronica special van 1990.(80W @4ohm nominaal 30-20000Hz +/- 3dB)
          in de beginjaren van de pc's wat assemblage gedaan (waren toen nog 8088/8086 processors)
          Schakelingetje om duikcomputer op pc/palm pilot via seriele poort te kunnen uitlezen
          vervang lader voor Dyson kruimeldief uit recup electronica van defecte toestellen.
          tuinhuis (zonder bouwpakket)
          Tropisch houten terras en vloer in veranda gelegd.
          Basis electriciteit in huis ben ik ook niet vies van, maar is een tijd geleden.

j.
          Last edited by jwllms; 28 februari 2012, 18:04.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Ik heb mijn eigen gitaar gemaakt. Tal van camera obscura's en zelf mijn huis gebouwd (op de waterdichting na).
            The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
            X