Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuurpunt verwoest 14 Ha bos in Geel Bel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Natuurpunt verwoest 14 Ha bos in Geel Bel

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Nu gaan we het krijgen... ne jager beschermt door natuurpunt ....doen ze tenminste ook eens iets goeds
    Poza had het niet over ne jager
    Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
      Poza had het niet over ne jager
      Wanneer gaan jullie samenwonen?
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Voor zover ik troll mil1 ken heeft hij het hun niet eens gevraagd. De misdaadcijfers van Wingene staan echter wel online,... en dan was er daar vier jaar geleden geen moord of doodslag. Zeg maar tegen dat meiske en die zatlap dat de moordpoging dus niet is geslaagd: Dat hebt ge wel meer als het slachtoffer nog leeft. Of anders moet het in 2009-2010 zijn geweest, of hebben ze het misschien bij de slagen en verwondingen gezet.
        In hun statistieken staat in ieder geval niet dat ze er van niets weten. Als er iemand niets van zou weten, of willen weten, is het dus,... zoals gewoonlijk,... de troll mil1.
        Er is bij mij in ieder geval dor 2 agenten een uitgebreide ondervraging opgesteld waarvan ik een kopie heb. De zatlap is ondertussen gestorven aan levercirrhose. Is het dan echt nodig dat ik hier de namen van de betrokkenen vermeld om geloofd te worden ?
        mil1 is wat mij betreft of totaal onwetend, of een leugenaar, of een intrigant of alles tesamen. Ik gok op het laatste.
        En ja, om geen ban op te lopen ben ik bereid om de namen van de personen vrij te geven zoals ze zijn bekend bij de politie van Wingene, hoewel ik dan het gevoel zou hebben dat ik me van mijn slechtste kant laat zien. Maar correct =correct
        Ik laat niet niet over me wandelen

PaulM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Er is bij mij in ieder geval dor 2 agenten een uitgebreide ondervraging opgesteld waarvan ik een kopie heb. De zatlap is ondertussen gestorven aan levercirrhose. Is het dan echt nodig dat ik hier de namen van de betrokkenen vermeld om geloofd te worden ?
          mil1 is wat mij betreft of totaal onwetend, of een leugenaar, of een intrigant of alles tesamen. Ik gok op het laatste.
          En ja, om geen ban op te lopen ben ik bereid om de namen van de personen vrij te geven zoals ze zijn bekend bij de politie van Wingene, hoewel ik dan het gevoel zou hebben dat ik me van mijn slechtste kant laat zien. Maar correct =correct
          Ik laat niet niet over me wandelen

PaulM
          Ach man, dat was toch om te 'zeveren'.
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
            Ach man, dat was toch om te 'zeveren'.
            Mil1, brengt ons dan bij de vraag hoeveel je hier nog geschreven hebt om te 'zeveren', mensen hebt proberen in diskrediet brengen. Dan opinies verschillen is uiteraard normaal, om met leugens je eigen gelijk proberen te halen is ... tja, dat zal je zelf wel kunnen invullen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Mil1, brengt ons dan bij de vraag hoeveel je hier nog geschreven hebt om te 'zeveren', mensen hebt proberen in diskrediet brengen. Dan opinies verschillen is uiteraard normaal, om met leugens je eigen gelijk proberen te halen is ... tja, dat zal je zelf wel kunnen invullen zeker?
              Definition, Synonyms, Translations of chitchat:rolleyes: by The Free Dictionary

Om de wereld te verbeteren moet je ergens anders zijn
              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

En alzo eindigde een oneindig lang verhaal waar iedereen zijn gelijk wilde halen en waar men helemaal niet akkoord was wat de ander deed.
                Het had nog eindeloos kunnen doorgaan, maar niemand kon het einde ervan voorzien, en plots viel het doek over deze discussie en werd het stil en vredig.

RF
                Mod

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                X