Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe stofzuiger
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe stofzuiger
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtKlopt!Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk berichtWas jij dat die hier gisteren door het raam sprong dan?Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtVoor jou een vraag, voor mij een weet!
Ik ben daar immuun voor. Jij ook?
En als je nog is komt, wil je dan nadien uwe rommel opkuisen?
Zoals men nogal is zegt...ik heb er geen probleem mee dat je bijschuift aan tafel maar je moet de tafel wel laten staan.Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk berichtMijn vrouw is wel besmet met H.I.V.
Ik ben daar immuun voor. Jij ook?
En als je nog is komt, wil je dan nadien uwe rommel opkuisen?Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
zuig voor het stofzuigen een lepeltje gemalen koffie op.
ruikt het lekker naar koffie tijdens het stofzuigen en weg nare luchtjes.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzuig voor het stofzuigen een lepeltje gemalen koffie op.
ruikt het lekker naar koffie tijdens het stofzuigen en weg nare luchtjes.
grt,bouk.D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon Bekijk berichtNiet aan twijfelen, DYSON, zijn wel duur maar wij vinden hem heel goed.
Dyson is heel goed om tapijten te stofzuigen, je krijgt ze wel echt properder dan met de meeste andere stofzuigers.
Maar ... niet iedereen heeft veel tapijt in huis en koopt ook een stopfzuiger voor andere vloeren zoals parket, vinyl, tegels, ... daar heeft het geen enkele meerwaarde op, in tegendeel zelfs want de gewone vloerborstel is bijlange niet zo handig/goed dan bij een Miele of Philips.
Kabaal maakt die enorm veel, mocht het een Walkman zijn dat zo luid ging ... er kwam een verkoopsverbod op!
Met andere woorden ... heb je veel tapijt in huis, dan is een Dyson heel goed maar heb je weinig tapijt in huis dan is een Miele of Philips veel beter.
Zeker de Animal reeks van Philips is zeer stil in gebruik.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtWel twijfelen dus!
Dyson is heel goed om tapijten te stofzuigen, je krijgt ze wel echt properder dan met de meeste andere stofzuigers.
Maar ... niet iedereen heeft veel tapijt in huis en koopt ook een stopfzuiger voor andere vloeren zoals parket, vinyl, tegels, ... daar heeft het geen enkele meerwaarde op, in tegendeel zelfs want de gewone vloerborstel is bijlange niet zo handig/goed dan bij een Miele of Philips.
Kabaal maakt die enorm veel, mocht het een Walkman zijn dat zo luid ging ... er kwam een verkoopsverbod op!
Met andere woorden ... heb je veel tapijt in huis, dan is een Dyson heel goed maar heb je weinig tapijt in huis dan is een Miele of Philips veel beter.
Zeker de Animal reeks van Philips is zeer stil in gebruik.Dat we ze nog lang mogen "trekken".
Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4
Comment
-
Electrolux wordt algemeen heel erg geprezen. Ook op harde vloeren.
Beste bij TA e.a. in tests.
En zakloze zijn ALTIJD vreselijke kabaalmakers. En geven daardoor dikwijls de INDRUK dat ze beter hun werk doen dan de "zakrijke".
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
-
Wij hebben een Miele stofzuiger, deze is nu zo'n 7 jaar in gebruik. Zuigt perfect, zo goed als geen merkbaar zuigkrachtverlies als de stofzak vol geraakt.
MAAR:
Piepkleine wieltjes. Bij tapijt is dat geen probleem, maar op een tegelvloer, parket, laminaat,... is de weerstand van de vloer zo klein dat de stofzuiger zelfs niet over zijn electriciteitsdraad geraakt, hij duwt die gewoon vooruit. Het is nodig om de stofzuiger er echt over te heffen. Bijzonder vervelend.
Als je dus niet overal in je huis vast tapijt hebt liggen zou ik je toch geen Miele willen aanraden, tenzij ze tegenwoordig natuurlijk modellen met grote wielen hebben.
Je kan natuurlijk ook de ramen en deuren openzetten en met een goede ventilator het stof buiten blazen...
Geert
Comment
-
Hier eerst een (zakloze) Philips gehad. Was OK, maar het reservoir was erg klein.
Nu een Kärcher met zak. Zuigt véél beter, minder lawaai, betere wieltjes - en minder dan 100 EUR aankoopprijs.
Reden van aankoop: twee labradors die heel wat haar verliezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb een Nilfisk, ook niet goedkoop
Heeft een l a n g e kabel en maakt niet veel lawaai.KLIK
Comment
-
Zelf hebben we al enkele jaren een dyson. Tot enkele weken geleden altijd tevreden van geweest. Buiten dan de gekende nadelen (véél lawaai, opletten met het leegmaken (altijd buiten doen), en het snoer dat moeilijk vanzelf oprolt).
Maar twee weken geleden de nilfisk van men schoonouders eens geleend omdat de onze ook uitgeleend was ...
Nu weet ik het wel. De volgende wordt geen dyson meer. De nilfisk was een pak stiller en zuigt een pak krachtiger, het snoer is langer, is steviger gebouwd... Niks dan voordelen in mijn ogen !!
Ik weet wel niet hoe het met de prijs zit. Maar dyson is nu ook niet bepaald goedkoop!Olympus OM-D EM-5 + wat glas
Comment
Comment