Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Office vraagje

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Zucht.....

Bij mij staat daar geen "extra" bij, ik zal een speciale office versie hebben.
    Moet wel.
    Of de beperkte "Starter" ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Moet wel.
      Of de beperkte "Starter" ?
      Professional.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Zucht.....

Bij mij staat daar geen "extra" bij, ik zal een speciale office versie hebben.
        Die staat er als je "opslaan als" doet via de office 2007 knop : link (en zoek op die pagina eens naar wachtwoord...).

Als EXTRA daar niet staat, dan heb je inderdaad een speciale versie...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Die staat er als je "opslaan als" doet via de office 2007 knop : link (en zoek op die pagina eens naar wachtwoord...).

Als EXTRA daar niet staat, dan heb je inderdaad een speciale versie...
          Extra staat daar dus wel, als ik éérst voluit op "opslaan als" klik, (een domme mens gaat daar natuurlijk met de muis opstaan en kiest één van de opties van het uitklapmenu dat verschijnt).
          En dan moet je op extra klikken en dan moet je éérst nog uitgevist hebben dat je op "algemene opties" (in het MEERVOUD) moet klikken. Klik je daar op dan verschijnt één enkele "algemene optie"en dat is waarempel een invulveld voor een pas-, pardon wachtwoord.

Zéér logisch geprogrammeerd vind jij, je goed recht uiteraard, ik zeg voor zo'n werkwijze voor een eenvoudig en regelmatig gebruikt commando: te zot om los te lopen. Lees punt 2 in post 26 nog eens na.
          Waarmee ik niet wil zeggen dat Office slecht is hé.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Die manier van werken bestaat al sinds behoorlijk wat versies (als je in mijn link kijkt zie je ook hoe het bij versie 2003 gebeurt).
            Je hoeft het bestand trouwens niet op die manier te versleutelen, je kan het evengoed ook anders doen (in Office 2010 via info, werkmap beveiligen...)

Ik vind het logisch dat ze dat ergens onder "opslaan als" plaatsen, omdat je er effectief het bestand mee aanpast. En of het veel gebruikt wordt : dat hangt ervan af hoeveel bestanden je hebt, waar jij enkel toegang wil toe krijgen... Heb er een paar, maar niet zoveel. Je kan niet voor elke functie een apart menu'tje gaan voorzien.

Office is zoals de meeste professionele programma's niet het gemakkelijkste qua gebruik. Ze proppen veel meer mogelijkheden dan je ooit zal kunnen gebruiken in een interface.
            Je bent niet verplicht om het te gebruiken : libre-office is evengoed een alternatief.
            Als je liever iets anders gebruikt, er is niemand die je tegenhoudt.
            Ik heb heel weinig problemen met MS Office, dus blijf ik ermee werken.
            Last edited by polleke_cgc; 31 januari 2012, 19:01.
            Groeten,

Polleke

Comment

Het oorspronkelijke probleem is opgelost.
              En nu volgt de office-boys vs not-office-boys oorlog?

Elk programma heeft voor en nadelen.
              Toch niet elke vraag moet tot een discussie leiden?
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Het oorspronkelijke probleem is opgelost.
                En nu volgt de office-boys vs not-office-boys oorlog?

Elk programma heeft voor en nadelen.
                Toch niet elke vraag moet tot een discussie leiden?
                Nee : alleen de software gebruiken die je wil gebruiken. En als er onlogische zaken inzitten : meldt ze aan de makers, die kunnen er misschien zelfs iets aan doen...
                Er hier over zagen, zal niet veel helpen.
                Groeten,

Polleke

Comment

Nee : alleen de software gebruiken die je wil gebruiken. En als er onlogische zaken inzitten : meldt ze aan de makers, die kunnen er misschien zelfs iets aan doen...
                  Er hier over zagen, zal niet veel helpen.
                  Ik gebruik iWork.
                  Goe poeier se man....
                  D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                    Ik gebruik iWork.
                    Goe poeier se man....
                    Voila zie : eens ene die zegt dat het goed is : we gaan erop vooruit...
                    Groeten,

Polleke

Comment

Voila zie : eens ene die zegt dat het goed is : we gaan erop vooruit...
                      Als het goed is mag het gezegd worden hè..
                      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                        Als het goed is mag het gezegd worden hè..
                        Vaneigens da... En het interesseert me zelfs niet dat je er een fruiteter moet voor zijn, en nu gij... .
                        Groeten,

Polleke

Comment

Vaneigens da... En het interesseert me zelfs niet dat je er een fruiteter moet voor zijn, en nu gij... .
                          Kom maar binnen langs de deur... vensters zijn dicht vanwege de kou...
                          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
                          X