Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Win 7 en IE9 niet zo goed!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Win 7 en IE9 niet zo goed!

Als ge nu vijf minuten de tijd neemt om firefox te downloaden en te installeren en importeer je favorieten van IE9 en je vergelijkt de twee! Langer duurt dat niet en waarschijnlijk gebruik je dan IE9 nooit meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Gooi gewoon die rommel van IEx buiten, voor eens en voor goed.
      .../...
      Safari, Chrome, Opera, FireFox die zijn stukken stabieler.
      Weer zo'n antwoord.

Meeste sites werken hier juist minder goed met andere browsers dan IE, vooral als ge u ergens moet identificeren.
      Om iemand te helpen vorige week Firefox en Chrome geïnstalleerd.
      Chrome liep vast na 5 minuten en Firefox werd niet eens correct geïnstalleerd zonder error te krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht
      Als ge nu vijf minuten de tijd neemt om firefox te downloaden en te installeren en importeer je favorieten van IE9 en je vergelijkt de twee! Langer duurt dat niet en waarschijnlijk gebruik je dan IE9 nooit meer.
      En na een uur begin je al allerlei plugins te installeren en na twee dagen heb je weer hetzelfde als een IE standaard al heeft.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ik dacht dat BD toch redelijk stabiel is.
        Ook BD is met zijn momenten zeer traag.
        En dat kan aan allerlei zaken liggen!
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik gebruik al heel lang zonder problemen Windows 7 met Firefox
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            En na een uur begin je al allerlei plugins te installeren en na twee dagen heb je weer hetzelfde als een IE standaard al heeft.
            je wil mijn lijst met plugins voor chrome niet zien en toch is die veel sneller dan IE (zonder werkbalken en plugins), loopt praktisch nooit vast en draait mijn inziens zeer stabiel, chrome is ook gemakkelijk omwille van het feit dat je je gegevens online kunt synchroniseren waardoor je je om een volgende computer probleemloos je volledige browser kunt instellen met 1 klik (skin, favorieten, plugins, ...)
            Dus windows 7 met Chrome werkt voor mij perfect

mvg
            Jeroen Demaeght
            Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
            hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
              Ik gebruik al heel lang zonder problemen Windows 7 met Firefox
              Ik ook Tom.
              Heeft wel niets te maken met technische problemen maar omdat FF eerste was met tab's.
              Met die tab's kan je dus een aantal sites tegelijkertijd open houden he
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ik heb ook al wat browsers geprobeert omdat ik niet echt een IE fan ben, zo heb ik een tijd Chrome, Avant, Maxthon enz gebruikt en waar ik het best tevreden over ben en ik nog altijd gebruik is Opera.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Waar is de tijd van Netscape Navigator
                  Jammer dat ze het niet gehaald hebben van microsoft. Nochtans waren ze toen stukken beter dan de eerste versies v an internet explorer.

Ik heb hier ook al een met google chrome getest maar na enkele weken er terug af gesmeten, ik ergerde me aan bepaalde zaken.

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ben je zeker dat het aan jouw configuratie ligt? Heb je nog PC's in huis die dan wel goed werken?

Ik heb hier ook weken problemen gehad. Uiteindelijk bleek het toch aan Telenet te liggen!!
                    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                      Ben je zeker dat het aan jouw configuratie ligt? Heb je nog PC's in huis die dan wel goed werken?

Ik heb hier ook weken problemen gehad. Uiteindelijk bleek het toch aan Telenet te liggen!!
                      Ik heb hier nog twee draadloze pc's met XP als OS en IE8 en die lopen beide gelijk een Zwitsers horlogeke.
                      Ik heb eens alle instellingen nagezien van Win 7 en die blijken allen goed te staan.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

'k Had de laatste paar dagen ook last van IE "vastlopers".
                        Nieuwste versie van Adobe Shockwave Flash Object (één van de veel gebruikte IE invoegtoepassingen) geïnstalleerd. Hier te downloaden.

Ik had alvast plots GEEN vastlopers meer!

Niet ALTIJD op MS schieten zeker ???
                        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                        Oók wandelen met GPS?

Comment

Het is algemeen geweten dat microsoft altijd achter loopt op de andere browsers qua snelheid , security en gebruiksgemak! Hoeveel procent is er al afgestapt de laatste jaren ? Dat zegt toch genoeg ! Ik gebruik IE al meer dan 10 jaar niet meer ! Nu gebruik ik pale moon een 64 bit browser.(op basis van firefox).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht
                            Het is algemeen geweten dat microsoft altijd achter loopt op de andere browsers qua snelheid , security en gebruiksgemak! Hoeveel procent is er al afgestapt de laatste jaren ? Dat zegt toch genoeg ! Ik gebruik IE al meer dan 10 jaar niet meer ! Nu gebruik ik pale moon een 64 bit browser.(op basis van firefox).
                            Ik gebruik enkel IE 9, heb alle andere gekende browsers evengoed staan (om te testen) en ik merk zeer weinig verschil tussen IE 9 en die anderen zowel qua snelheid, veiligheid en gebruiksgemak. Misschien toch nog eens bezigen : 10 jaar is ook bij Microsoft lang. IE 9 is hun beste browser.
                            De HTML 5 ondersteuning mag nog iets beter, maar de voorlopige versies van IE 10 doen het ook daarin beter.
                            Ik zie trouwens geen voordelen in een 64 bit browser : zo zwaar is een browser nu ook weer niet dat die 64 bit nuttig is... Kan me in elk geval niet herinneren dat ik laatst nog een internetpagina van 1 GB geopend heb.... In andere 64 bit programma's daarentegen...
                            Groeten,

Polleke

Comment

Op onze website komen de surfers met:
                              IE: 62% (waarvan de helft intussen met IE9)
                              Firefox: 18%
                              Chrome: 14%
                              Safari: 3%
                              Android browser: 1%
                              Mozilla, Opera en andere: minder dan 1% elk.
                              Dus bijna 2/3 van de bezoekers doen dat met "brol" (zoals sommigen beweren).

Een jaar geleden had IE nog 64%. Zo'n "afgang" is dat nu ook weer niet want het cijfer schommelt constant.

"Slechts" 89% bezoekers doen dat allemaal met Windows... en bijna 6% met Mac.
                              Dus bijna 9 op de 10 hebben opnieuw voor "brol" gekozen .

Om het allemaal wat te relativeren!
                              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                              Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Gooi gewoon die rommel van IEx buiten, voor eens en voor goed.
                                Bij iedere release is er wel altijd ergens iets dat de Browser-standaard niet meer volgt.
                                CSS, HTML, ... te gek om het te bedenken maar Microshoft slaagt er steeds weer in dat bij iedere realease er weer moet getest worden tegen de sterren op en dat in de sourcecode release-voorwaardelijke moeten worden ingesteld.
                                Safari, Chrome, Opera, FireFox die zijn stukken stabieler.
                                Chrome kan stabieler zijn, maar ik heb gisteren een pagina verandert op ne site, en die surft met chrome, en ze kan de verandering niet zien, ze gaat naar hare vaste pc, start IE en de pagina staat er dus wel degelijk op, ne " refresh " op chrome gedaan en hij vertikt het van die " vernieuwde " pagina te laten zien.
                                Firefox is beter , maar chrome .. daar moet ik nog altijd een voorbeeld van zien dat hij beter is.

Comment

Working...
                                X