Over de middag heb ik maar 30min tijd en eet met mate een diepvriesmaaltijdje als het vrouwtje niet thuis is.
Ik testte eens het Carrefour huismerk "Kip + Rode Curry" en ook "Kip + Mango en Gember". Resultaat : rechtstreeks van de microgolf in de vuilnisbak!
De kip was nog rauw, aan de zijkant iets wit, maar echt RAUW in beide gevallen.
Op die kip met rode curry stond zelfs "Superior Taste Award 2009" die mogen ze flink herzien!![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Kip in diepvriesmaaltijden is altijd voorgebraden, enkel opwarmen in de microgolf voor 7min.
Maar deze kip was dus niet voorgebraden! Als je het ontdooit is het gewoon rauwe kipfilet zoals bij de beenhouwer.
Ook de voorgemaakte Aziatische schotels trekken op niets qua smaak.
In de Lidl hebben ze deze week weer het Vitasia gamma, das pas lekker, vooral die Pad Thai en Satay Sauce" zijn lekkere pastaboxen rechtstreeks uit Thailand gëimporteerd met veel kruiden en smaak.
Ook hun Linessa light diepvries "vispannetje" + "kip/groenten" zijn lekker en de kip is altijd genoeg gebakken.
Carrefour man, let op je gaartijden!!!!!!!!!!!!
Heb er de tijd niet in gestoken om ze terug te brengen, gewoon eens gemeld op de site.
Ik testte eens het Carrefour huismerk "Kip + Rode Curry" en ook "Kip + Mango en Gember". Resultaat : rechtstreeks van de microgolf in de vuilnisbak!
De kip was nog rauw, aan de zijkant iets wit, maar echt RAUW in beide gevallen.
Op die kip met rode curry stond zelfs "Superior Taste Award 2009" die mogen ze flink herzien!
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Kip in diepvriesmaaltijden is altijd voorgebraden, enkel opwarmen in de microgolf voor 7min.
Maar deze kip was dus niet voorgebraden! Als je het ontdooit is het gewoon rauwe kipfilet zoals bij de beenhouwer.
Ook de voorgemaakte Aziatische schotels trekken op niets qua smaak.
In de Lidl hebben ze deze week weer het Vitasia gamma, das pas lekker, vooral die Pad Thai en Satay Sauce" zijn lekkere pastaboxen rechtstreeks uit Thailand gëimporteerd met veel kruiden en smaak.
Ook hun Linessa light diepvries "vispannetje" + "kip/groenten" zijn lekker en de kip is altijd genoeg gebakken.
Carrefour man, let op je gaartijden!!!!!!!!!!!!
Heb er de tijd niet in gestoken om ze terug te brengen, gewoon eens gemeld op de site.
Comment