Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Utility vehicle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Utility vehicle

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Stel ik op prijs hoor. Net eens een Roomster geconfigureerd. Interessante prijs, tot je opties gaat toevoegen die je hedentendage als standaard zou verwachten. Tja, 't prijsverschil moet ergens inzitten.
    Op dat vlak zijn de Franse nog iets beter, meer standaard opties....
    Of een Koreaantje. Als je van plan bent om het ding op te rijden kan je misschien beter voor zoiets gaan en er iets meer aan geven.

Comment

De Roomster is wel iets kleiner dan een Berlingo of een Caddy. En dan nog iets : als Skoda en Seat ook VW-technologie hebben, maar wel goedkoper zijn dan VW, dan is het toch maar een klein stuk VW dat erin zit.
      Als ze dan écht zo goed zijn als VW zelf, dan moet je goed zot zijn om nog VW te kopen...
      Klein onderdeeltje ? Het gaat over de motoren, overbrenging en onderstel. De Skoda octavia rijdt bv. op het onderstel van een VW golf V.
      Denk niet dat dat kleine onderdelen zijn. Maar de prijs van een Skoda is ook niet gratis (goedkoper dan VW, maar zeker niet meer goedkoop)...

En een Skoda roomster is zo geen slecht voorstel.

Over de VW golf break en zijn uiterlijk : ik moet je volmondig gelijk geven. Persoonlijk vind ik de nieuwe golf 6 voorin iets mooier dan de V, maar achterin (zowel voor de gewone als de break) een pak lelijker. Maar de golf V break, achteraanzicht is ook geen beauty... (PS : ik rij dus zelf met een golf V, gewone 5-deurs).
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Een Golf break kost dan ook het dubbele van een Renault Kangoo.
        Ik geef liever een paar euro meer uit dan te besparen op veiligheid.
        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Nie erg, hoor, ik ben toch al ten dode opgeschreven met m'n Ikea pannen...
          Klopt wel, maar het valt op dat vooral slecht geïnformeerde en kansarme bevolkingsgroepen hieraan ten prooi vallen.
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Een Golf break kost dan ook het dubbele van een Renault Kangoo.
            Als ik de prijzen hier lees van die UV's (blijkbaar tamelijk vlotjes 20.000 €), dan is dat zeker niet het dubbele... Een basisuitvoering golf van 105 pk TDI zit aan een 22000€.
            Wat ik (uiteraard) evengoed duur vind : als ik zie wat ik bijna 6 jaar geleden betaald heb voor een 90pk uitvoering (maar allesbehalve standaard uitgerust), dan zijn auto's de laatste tijd toch behoorlijk duurder geworden.
            Mijn cataloguswaarde was een pak goedkoper (met elektronische airco, alu-velgen, regen- en lichtsensor, ...).
            Wat de huidige kortingen zijn, weet ik wel niet : hopelijk zijn die ook hoger dan toen.
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Wat ik (uiteraard) evengoed duur vind : als ik zie wat ik bijna 6 jaar geleden betaald heb voor een 90pk uitvoering (maar allesbehalve standaard uitgerust), dan zijn auto's de laatste tijd toch behoorlijk duurder geworden.
              Behoorlijk duurder zou ik niet zeggen : in 1998 kocht ik een Toyota Avensis benzine 2000, met alles erop en eraan, automatische airco,radio met cd-wisselaar,lederen interieur voor 960.000 bef(nu zou dat 24.000 Euro zijn)
              Vorige week kocht ik als vervanging van mijn Avensis een RAV4 ook van Toyota, benzine 2000 motor, met alle mogelijke technische snufjes én lederen interieur. Van mijn oude auto kreeg ik nog 2.000 Euro en nu betaal ik 25.000 Euro. Dus na 14jaar geef ik in feite maar 1000 Euro méér. Dus ik zou dat niet "behoorlijk duurder" noemen.

Comment

Working...
              X