Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum: hoe efficient posts bekijken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Forum: hoe efficient posts bekijken?

Misschien heb ik er over gekeken, maar ik vroeg mij af hoe jullie het forum bekijken. Ik bedoel daarmee, dat ik soms het overzicht kwijt geraak.

- Ik ben bv niet geinteresseerd in alle topis van dit forum (bv strobist, transport,...). Kan je een lijst maken van topics waarin je geintereesserd bent en enkel nieuwe posts daar in bekijken? Of de lijst met nieuwe berichten sorteren per topic?

- Soms post ik bv een comment ergens, waarop de TS dan reageert op mijn bericht, maar waarop ik niet antwoord gewoon omdat ik tussen de veelheid aan nieuwe berichten er niet op let. Kan je een lijst krijgen met nieuwe berichten in topics waar men zelf in gereageerd heeft?

Ik lees het forum nu mbv een feedreader met abonnementen op een paar topics waar ik in geïnteresseerd ben, maar daar kan ik ook geen lijst krijgen van nieuwe berichten in topics waar ik ook al gereageerd heb...

Iemand oplossingen hiervoor, of hoe doen jullie dit?
    facebook

500px

Re: Forum: hoe efficient posts bekijken?

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
    Misschien heb ik er over gekeken, maar ik vroeg mij af hoe jullie het forum bekijken. Ik bedoel daarmee, dat ik soms het overzicht kwijt geraak.

- Ik ben bv niet geinteresseerd in alle topis van dit forum (bv strobist, transport,...). Kan je een lijst maken van topics waarin je geintereesserd bent en enkel nieuwe posts daar in bekijken? Of de lijst met nieuwe berichten sorteren per topic?

- Soms post ik bv een comment ergens, waarop de TS dan reageert op mijn bericht, maar waarop ik niet antwoord gewoon omdat ik tussen de veelheid aan nieuwe berichten er niet op let. Kan je een lijst krijgen met nieuwe berichten in topics waar men zelf in gereageerd heeft?

Ik lees het forum nu mbv een feedreader met abonnementen op een paar topics waar ik in geïnteresseerd ben, maar daar kan ik ook geen lijst krijgen van nieuwe berichten in topics waar ik ook al gereageerd heb...

Iemand oplossingen hiervoor, of hoe doen jullie dit?
    Je "abonneren" op de topics waarin je zelf "meespeelt".
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

idd dat doe ik nu ook soms, maar vind dit niet echt een prettige manier van werken. Ik zou liever een lijst zien met een overzicht...Maar ik vermoed dat dat niet kan hier?
      facebook

500px

Comment

Ik heb abonnement ingesteld voor alle topics waarin ik meespeel. Dat gebeurt automatisch, zodat ik niet per topic een abo moet aanvragen.
        Als ik dan op Gebruikersinstellingen klik, krijg ik meteen een lijstje van alle topics waarin ik een reply gedaan heb, en die nieuwe posts bevatten die ik nog niet gezien heb.

Of bedoel je iets anders?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

idd zoiets zocht ik, ik wist alleen niet dat auto abbo's mogelijk waren...ik kijk eens nr de gebruikersinstellingen...
          merci!
          facebook

500px

Comment

Comment

thanks!
              facebook

500px

Comment

hoef alleen maar Nieuwe Berichten aan te klikken.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Begin maar met de 112.993 berichten van Bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    hoef alleen maar Nieuwe Berichten aan te klikken.
                    grt,bouk.
                    Klopt, maar dat zijn ALLE nieuwe berichten, niet noodzakelijk die van topics waarin je zelf "meespeelt".
                    Maar er zijn verschillende manieren om een forum te bekijken, en ook "Nieuw berichten" is zo'n manier.

Comment

klopt...ik wil niet alle posts zien. Ik heb echt de tijd niet om door alles eens te gaan.
                      Enkel die posts waar ik zelf iets in heb gepost en de topics waar ik in geinteresseerd ben wil ik zien. Dat laatste los ik op met een feedreader en het eerste met bovenstaande suggestie van LesC
                      facebook

500px

Comment

Op de zwarte menubalk vind je onder "Directe links" een paar handige knoppen.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Op de zwarte menubalk vind je onder "Directe links" een paar handige knoppen.
                          Goeie tip, Jos. Eentje dat ikzelf al maar te vaak vergeet.

Comment

Working...
                          X