Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ne goeien donkere Leffe van 't vat, bij mij is er geen betere.
En als ze gene Leffe hebben bestel ik nen donkere van Tongerlo of Westmalle.
Ook nen blauwe Chimay is eveneens echt lekker.
Moet bier nu ook al zoet zijn . Fruitbieren tot daar aan toe, maar trappisten De hele maatschappij is aan het versuikeren.
Ik heb met het jaareinde voor het eerst Westvleteren gedronken (ja, die van de colruyt...). Ik heb niet zoveel met hypes, maar ik moet zeggen : dat is toch een 'hemels' bier (alsof er een engeltje op ... ).
Spijtig dat het zo moeilijk te verkrijgen is (zeker voor een Limburger). Onlangs een Sint-bernardus 'Abt 12' gedronken. Fluweelzacht en goed alternatief voor de Westvleteren !
Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db And why do we fall, Bruce?
Moet bier nu ook al zoet zijn . Fruitbieren tot daar aan toe, maar trappisten De hele maatschappij is aan het versuikeren.
Ik heb met het jaareinde voor het eerst Westvleteren gedronken (ja, die van de colruyt...). Ik heb niet zoveel met hypes, maar ik moet zeggen : dat is toch een 'hemels' bier (alsof er een engeltje op ... ).
Spijtig dat het zo moeilijk te verkrijgen is (zeker voor een Limburger). Onlangs een Sint-bernardus 'Abt 12' gedronken. Fluweelzacht en goed alternatief voor de Westvleteren !
Ik ben de maatschappij niet Alain.
Gans onze voeding zit vol zout en suiker en smaakversterkers enz.
Eigenlijk had ik dat bier nodig om... stoofvlees te maken
En dan mag het een beetje zoet zijn.
Een Omerke of een Brugse zot kan ik ook wel smaken.
Of een Palmke (of een bolleke in Antwaarpe).
Maar suikerbier hoeft ook niet voor mij.
Tja, ik krijg dat gewoon bier niet binnen polleke: bitter tot en met.
Hasselaars zeggen bijv. dat een borrel goed is tegen de dorst en dat vind ik nu echte onzin.
Kriek bijv. is toch zo zoet niet, he.
Ik heb het zelden in huis maar de jenever van Wissels (Normandiëstraat in Hasselt)
vind ik prima spul... zacht en kretst niet in de keel.
Champagne (brut)? Krijg het niet binnen
Drank die koud is heeft imho ook geen smaak behalve een goede gin & tonic
(is fris en ik word er niet ellendig van )
Comment