Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rav4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rav4

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    Daarbij, het is ook de moeder van de SUV's.
    Sorry, maar de 'moeder' of vader (?) van de SUV is de Range Rover, uitgebracht in begin jaren 70 als een meer luxuese versie van de Land Rover. Was wel (en is) nog zeer duur.
    De eerste echte 'poor mans SUV' was de in 1976 gelanceerde Lada Niva ..., nu nog steeds beschikbaar als Lada 4x4 ...
    Voor wie wacht komt alles veel te laat ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeve398 Bekijk bericht
      Sorry, maar de 'moeder' of vader (?) van de SUV is de Range Rover, uitgebracht in begin jaren 70 als een meer luxuese versie van de Land Rover. Was wel (en is) nog zeer duur.
      De eerste echte 'poor mans SUV' was de in 1976 gelanceerde Lada Niva ..., nu nog steeds beschikbaar als Lada 4x4 ...
      De eerste suv fun versie is van toyota. Toen nog 3 deurs, daarna de long chassis of 4deurs. Het is dank zij die wagen dat alle merken 'n graantje in dit segment willen meepikken.
      De lada kan je geen SUV noemen omdat die 4x4 heeft.
      De range rover en landrover horen bij de landcruiser van toyota en die bestaat al van 1950 ergens.
      Mensen kennen het verschil niet tussen 'n SUV en een ATV, die veel meer bodemvrijheid heeft of nu nog pneumatische vering.
      Mijn rav en polo kwamen op gelijke hoogte met de bumper...en nu jij Mir?
      Zelfs de portierhoogte was even hoog als de avensis...in de garage opgemeten.
      Alleen de motorkap is hoger en het dak ook.
      Ik vind dat je dat allemaal niet door mekaar mag halen.
      Mini cooper heeft ook een 4x4...is dat 'n SUV?

Comment

Toyota is een topmerk..indien je voor de RAV kiest zal je een goede wagen kopen.
        Ik stond ook voor die keuze drie jaar geleden en heb verschillende testritten gedaan, met allerlei zulke 4x4 wagens.
        Ik heb tenslotte gekozen voor de subaru forester...tot hiertoe nog geen graantje spijt gehad van deze beslissing. Heb er intussen 60.000 km mee afgehaspeld zonder problemen, rammeltjes of wat dan ook, met een gemiddeld verbruik van 6.2 liter/100 km diesel....wat niet veel is voor een permanent aangedreven 4x4.
        Elke subaru is uniek en werkt zo...hieronder gedemonstreed in een subaru outback:

Gratis verzekeringen vergelijken (en digitale koffie) bij Hopala Een betrouwbare autoverzekering is van wezenlijk belang. U wilt u echter niet blauw betalen? Hopala vergelijkt alle autoverzekeringen voor u en helpt u een keuze te maken. Waar gaat u best een verzekering aan? Hoeveel kost een verzekering? Hoe lang geldt een verzekering? Ga digitaal op de

De forester ziet er zou uit:

Comment

De lada kan je geen SUV noemen omdat die 4x4 heeft.
          om het met de woorden van Hank Moody te zeggen: " whatta whatta whattaaa...?"

Dus een BMW X1,X3... een Ford Kuga, VW tiguan (excl de trail versie) en ga zo maar door zijn geen SUV's in 4x4 versie? Die dingen hebben nochtans geen enkel terreinaspiraties!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
            Toyota is een topmerk..indien je voor de RAV kiest zal je een goede wagen kopen.
            Ik stond ook voor die keuze drie jaar geleden en heb verschillende testritten gedaan, met allerlei zulke 4x4 wagens.
            Ik heb tenslotte gekozen voor de subaru forester...tot hiertoe nog geen graantje spijt gehad van deze beslissing. Heb er intussen 60.000 km mee afgehaspeld zonder problemen, rammeltjes of wat dan ook, met een gemiddeld verbruik van 6.2 liter/100 km diesel....wat niet veel is voor een permanent aangedreven 4x4.
            Elke subaru is uniek en werkt zo...hieronder gedemonstreed in een subaru outback:

Gratis verzekeringen vergelijken (en digitale koffie) bij Hopala Een betrouwbare autoverzekering is van wezenlijk belang. U wilt u echter niet blauw betalen? Hopala vergelijkt alle autoverzekeringen voor u en helpt u een keuze te maken. Waar gaat u best een verzekering aan? Hoeveel kost een verzekering? Hoe lang geldt een verzekering? Ga digitaal op de

De forester ziet er zou uit:
            Wij hadden hier twintig jaar lang steeds twee Subaru's, lopende waaronder twee justy één léone, één subaru legacy outback, en één Forester, nooit geen betere wagens gehad, op die twintig jaar heb ik als enige mankement éénmaal een waterpomp moeten vervangen omdat er een geluid inzat, alle auto's zijn daarna naar mijn schoonbroer gegaan, en hebben allen elk méér dan 300.000 Km gebold zonder noemenswaardige kosten op een cardanzakje na, nooit geen enkele uitlaat moeten vervangen gewoon niets, dat waren inderdaad de beste wagens die ik ooit heb gehad, maar vanwege het uitblijven van een diesel ben ik een paar jaar terug overgeschakeld op Mercedes, waar ik totnogtoe ook zeer tevereden over ben (tegenwoordig rij ik met een 220 C model 204 en hebben we pas een nieuwe Nissan Micra connect edition gekocht als tweede wagen, we mogen deze vandaag ophalen)
            éénmaal overgeschakeld zit je als het ware wat vast aan een merk, omdat je daar bij een volgende aankoop steeds betere voorwaarden krijgt, mijn Mercedes van 163 Pk doet het ook met een gemiddeld verbruik van 6,2 liter per honderd Km.

Maar eerlijk is eerlijk, nooit had ik iets beter dan Subaru, en had ik geweten dat ze zo kort na mijn overschakeling naar Mercedes ook met een diesel zouden komen (waar ze trouwens 15 jaar over gepraat hebben) dan was ik als hoofdwagen zeker bij Subaru gebleven, voor de kleinere Justy zou ik het niet weten, daar hebben ze nogal wat fusie's gemaakt met Susuki en anderen, maar het 4 X 4 systeem bij subaru is onovertroffen, en ligt als een blok op de weg, ook bij het remmen is Subaru onovertroffen mischien vanwege het lage zwaartepunt. Ik blijf erbij, Subaru

Comment

Working...
            X