Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blose Domein Hofstade te Mechelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blose Domein Hofstade te Mechelen

Hallo,

zijn er mensen die weten of dit nog de moeite is? Zijn of hebben ze al nieuw zwembad of is het nog het verlaten zwembad?

Wil geen verloren rit van Deinze... daarmee...

Merci
    Website: http://www.vangoophotography.com
    Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
    Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

Re: Blose Domein Hofstade te Mechelen

kwistniet dat daar een zwembad was?

't is wel effe leuk wandelen, maar om daarvoor nu speciaal van Deinze naar hier te komen...
    equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Ik woon niet ver van dat domein.
      Er zijn mooiere parken of do'einen hoor.

Ga eens wandelen rond het kasteel van Gaasbeek of zelfs het Hallerbos als er geen bloemekes bloeien.

Comment

Ik denk dat het de TS vooral gaat om het gesloten oude openluchtzwembad -> verlaten look, ...
        Nikon D7000 - 16-85mm f/3.5 - 5.6 - 35mm f/1.8G - SB-910

Comment

Dat oud zwembad is opgeruimd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Dat oud zwembad is opgeruimd.
            was toch beschermd erfgoed..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dus geen plaats meer voor urbex?
              Website: http://www.vangoophotography.com
              Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
              Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

Comment

En is het er nu nog eigenlijk??

Comment

Niemand een idee hoe het er nu is?

Comment

Woon er heel kort bij maar kan eerlijk niet zeggen hoe het er nu bij ligt.

Ze hebben de inkomprijs naar boven geschroefd dat het voor ons niet meer de moeite is om er naar toe te gaan.

Moest ik er nog eens komen, dan zal ik proberen op te letten of de oude plaatsen nog steeds bestaan.

Mvg

Steven
                    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                      Woon er heel kort bij maar kan eerlijk niet zeggen hoe het er nu bij ligt.

Ze hebben de inkomprijs naar boven geschroefd dat het voor ons niet meer de moeite is om er naar toe te gaan.

Moest ik er nog eens komen, dan zal ik proberen op te letten of de oude plaatsen nog steeds bestaan.

Mvg

Steven
                      Mocht je je geïnformeerd hebben dan zou je vastgesteld hebben dat wat je beweert onjuist is ...
                      De inkomprijs geldt enkel voor het strand en het museum en is enkel tijdens de schoolvakanties. Het grootste deel van het doemen, en dus ook het urbex gedeelte, is 'gratis'. Er dient enkel tijdens een bepaalde periode, die langer duurt dan de schoolvakanties, te worden betaald voor de wagen, tenminste als je die binnen het domein wil parkeren. Aanvang en einde van die periode ken ik niet. Maar aangezien je er kortbij woont kan je beter met de fiets gaan.
                      Het oude zwembad is uiteraard niet toegankelijk voor de bezoekers zoals elke urbex locatie. Mij viel dit pas op nadat ik mijn foto's had gemaakt alhoewel de nadarhekken en prikkeldraad al een belletje hadden moetenen doen afgaan.
                      En zeggen dat ik het de keer daarop alweer was vergeten. En die keer daarna ook ...
                      Mochten jullie ook zo verstrooid zijn : opgelet er is permanent een wachter aanwezig en er zijn ook politiepatrouilles op pad. In het gebouw zelf ben je een zittende eend want van buitenaf kan iedereen je zien. Flashes dien je dus omzichtig te gebruiken. Na 22.00 uur wordt het domein afgesloten en kan je slechts langs twee uitgangen naar buiten.

Tjerri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                        Mocht je je geïnformeerd hebben dan zou je vastgesteld hebben dat wat je beweert onjuist is ...
                        De inkomprijs geldt enkel voor het strand en het museum en is enkel tijdens de schoolvakanties.
                        Informatie komt van een vriendin die naar daar gefietst is met 3 kinderen. Ze gingen naar de speeltuin (niet het strand) en het was tijdens de schoolvakantie.

Ze heeft inkom betaald voor de 4 personen omdat ze het de kinderen niet wou aandoen om terug naar huis te fietsen voor niets.

Op de website staat dan inderdaad dat de toegang gratis is maar als ze aan de ingang iets anders zeggen sta je er mooi.

Het is inderdaad van horen zeggen en wie weet kom ik er volgende zomervakantie wel weer eens.

mvg

Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                          Informatie komt van een vriendin die naar daar gefietst is met 3 kinderen. Ze gingen naar de speeltuin (niet het strand) en het was tijdens de schoolvakantie.

Ze heeft inkom betaald voor de 4 personen omdat ze het de kinderen niet wou aandoen om terug naar huis te fietsen voor niets.

Op de website staat dan inderdaad dat de toegang gratis is maar als ze aan de ingang iets anders zeggen sta je er mooi.

Het is inderdaad van horen zeggen en wie weet kom ik er volgende zomervakantie wel weer eens.

mvg

Steven
                          Dan heeft je vriendin je een blaas(ke) wijsgemaakt ... Er is geen mogelijkheid geld te innen aan de ingang van het domein, enkel aan het strand en het museum alwaar er een kassa staat en hekken de toegang verhinderen. Dit is ènkel tijdens de vakantieperiodes of feestdagen wanneer het goed weer is. Dus niet met allerheiligen of kerstmis vakanties, dan kan je namelijk gewoon op het strand en zijn de toegansdeuren / caroussels open. Het museum blijft natuurlijk betalend. De speeltuin is nooit betalend geweest. Wanneer de parking 'gratis' wordt na het seizoen weet ik niet juist. Ik kom er nooit met de wagen want ik moet enkel het straat oversteken

Tjerri

Comment

Dat zal dan toch kortelings gebeurd zijn want ik weet dat wij er een tijd geleden (1 à 2 jaar geleden) ook eens geweest zijn en toen moesten wij ook betalen en er waren toen 2 prijzen:

voor inwoners van Hofstade en omliggende gemeenten
                            voor al diegenen die niet tot de eerste groep behoorden.

Dit hadden ze toen ingevoerd vanwege de rellen die er eens geweest waren.
                            En dat was effectief wel betalen aan die ingang aan de hoofdparking.

Steven

Comment

Working...
                            X