Heeft er iemand ervaring met, of advies over, een goede (advies en prijs) fotozaak in noord Nederland. Bij voorkeur in Drenthe.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotozaak in noord Nederland
Collapse
X
-
Fotozaak in noord Nederland
Labels: Geen
-
-
Re: Fotozaak in noord Nederland
Het is wel niet in Drenthe maar toch wel in Noord Nederland : CameraNu.nl in Urk.
Ik heb daar al verschillende artikelen (lenzen, kleine toebehoren) online gekocht en was altijd tevreden (levertijd, prijs).
In de winkel zelf ben ik nog niet langs geweest maar wel al goede dingen van gelezen.
Hopelijk heb je hier iets aan.Canon
-
Ik was altijd erg positief over CameraNu. Tot dat ik het objectief na paar weken retour mocht sturen voor stof in het objectief. (paar grove stukjes die zichtbaar waren op de foto)
Na aantal weken nogmaals zelfde probleem. beide keren erg onprofessioneel geholpen. Zelfs rechtsbijstand er bij moeten halen. Ik werd enkel geholpen nav een blog bericht op mijn website. Nadag ze me geholpen hadden kreeg ik meerdere malen het verzoek het bericht te verwijderen. Ze hadden me immers geholpen.
Voor mij geen CameraNu meer als het gaat om Camera's en objectieven ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht....... : CameraNu.nl in Urk.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Cameranu mijn camera gekocht.
top geholpen zowel in de winkel als via de mail.
Camera gereserveerd en daar opgehaald (er was nog maar 1 en om die reden gedaan.)Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
Ook ik heb goede ervaringen met Cameranu.nl. Maar er zijn meer opties, Fotokonijnenberg in Den Ham is vanuit Drenthe goed te doen (ik woon ook in Drenthe ;-)). En dan heb je ook nog de DeWinkel.nl. Die hebben een winkelvestiging in Beilen. Is wel een heel stuk kleiner dan Cameranu of Fotokonijnenberg (zou wellicht verschil kunnen maken ivm voorraad?) maar is verder wel een prima zaak.
Comment
Comment