Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede voornemens...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede voornemens...

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Drie weken...
    Minder en minder 'goesting'...
    Zonder 'hulpmiddelen'...
    proficiat
    blijven volhouden.

Comment

Ik heb vrijdag een goeie vettige frit gegeten. De cola zero en het water waren op in de frituur. Dus was er een gewone cola bij. Het was lekker
      Voor de rest ben ik braaf geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        proficiat
        blijven volhouden.
        Het probleem bij mij is niet zo zeer het stoppen.
        Na een paar maanden, in het verleden zelfs een paar jaar, wordt ik overmoedig en kan het geen kwaad meer.
        Meestal is dat dan bij een 'speciale' gelegenheid, en wordt er een cohiba, oid, gedegusteerd met als gevolg een...doorstart
        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Ik heb vrijdag een goeie vettige frit gegeten. De cola zero en het water waren op in de frituur. Dus was er een gewone cola bij. Het was lekker
          Voor de rest ben ik braaf geweest.
          Had jij effe geluk dat de goeie dingen op waren
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

De vierde dag zonder sigaret is ingegaan , maar ik ben ziek , en als je ziek bent ,gaat het iets makkelijker...toch gemotiveerd om vol te houden,zonder enig "hulpmiddel",als de wil er is , komt dat wel goed.
            Euromillions ligt iets moeilijker , zou wel wa geld kunne gebruiken,ook al gaat vadertje staat , er meer en meer aanzitten..
            greets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door urvanis Bekijk bericht
              De vierde dag zonder sigaret is ingegaan , maar ik ben ziek , en als je ziek bent ,gaat het iets makkelijker...toch gemotiveerd om vol te houden,zonder enig "hulpmiddel",als de wil er is , komt dat wel goed.
              Euromillions ligt iets moeilijker , zou wel wa geld kunne gebruiken,ook al gaat vadertje staat , er meer en meer aanzitten..
              greets
              Probeer maar vol te houden.
              En kom af en toe maar naar hier om wat steun te zoeken
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Probeer maar vol te houden.
                En kom af en toe maar naar hier om wat steun te zoeken
                Thx. zal ik zeker doen!

Comment

greets
                  Kijk ook regelmatig hier eens:

En daarna:
                  http://www.stivoro.nl/Voor_volwassen...am_/index.aspx
                  D90 - D70 - F80 + glas

Comment

NU ongelooflijk veel zin in chocoladetaart met een fris glas Sauternes.
                    Maar tevens blij dat ik geen van beide in huis heb.
                    Ik zou er me ziek aan eten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      NU ongelooflijk veel zin in chocoladetaart met een fris glas Sauternes.
                      Maar tevens blij dat ik geen van beide in huis heb.
                      Ik zou er me ziek aan eten.
                      Mijn broccolistoemp met metworst is klaar...
                      Ook weer stoofvlees gemaakt met Kasteelbier.
                      (niet zo goed als die bruine Leffe maar toch zeer smakelijk)
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

greets
                        Voortdoen, op dit moment is het besef om "nooit meer te roken" ondraaglijk maar er komt een moment dat je er fier op wordt.
                        Ik weet waarover ik praat.

Het is zoooooo heerlijk om op een bepaald moment je middenvinger te kunnen opsteken naar die tabaksgiganten en te zeggen f*ck you, maar niet meer met mij.
                        Komaan man, voortdoen.

Mvg

PaulM

Comment

Ondertussen 28 dagen of 4 weken ( optimist versus pessimist) niet meer gerookt.
                          Tijd gaat toch snel hé.
                          Eigenlijk geen behoefte meer aan, sporadisch denk ik er nog wel eens aan, maar de 'drang' naar het roken, is er niet meer.
                          Of ik er mij beter bij voel, ik weet het eigenlijk zo niet.
                          Wel is er een verschil in het zwembad tijdens de trainingen voor duiksport.
                          Het anderhalve minuut op de bodem gaan zitten lukt, nu terug, zonder al te veel moeite.
                          Idem het onderwater zwemmen.
                          Sommige vrienden vragen mij ,soms plagerig,of ik al wat minder hoest.
                          Eigenaardig genoeg heb ik nooit een rokershoest gehad. Als ik hen daar op wijs moeten ze mij, na enig nadenken), gelijk geven...
                          Snoepen... tja de koekjes en de suikerwafels sneuvelen bij tientallen.
                          Toch nog geen gram aangekomen.
                          Al bij al verloopt alles vlotjes.
                          Ik denk ook al na wat ik ga kunnen kopen met uitgespaarde tabakeuro's
                          Suggesties welkom. Winterbanden heb ik al
                          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Suggesties welkom.
                            Koekjes en suikerwafels

Goed dat je al zo lang niet rookt en blijf gewoon doorgaan met clean zijn.
                            Als je bekijkt wat je op jaarbasis uitspaart kun je een hele leuke aankoop doen voor onder andere de fotohobby.

Comment

Wel opletten met koekjes/snoepjes als vervanger voor sigaretten,
                              bij mij kwam dat er int begin niet bij...
                              na een tijde wel... en plots kwam het er snel bij...

Alleszins:
                              mij vermager-voornemen: al 1,5kg verloren,
                              door enkel voeding aan te passen en iets meer naar het werk te fietsen.
                              Zodra vriendin en ik genezen zijn van de verkoudheid duiken we de fitness in.
                              De vechtsport laat ik even achterwege, eerst vet kwijt, dan spieren bijhalen...

ipv 1liter cola op een dag -> 2 liter water en wat thee.
                              ipv koekjes -> mandarinetje of appeltje
                              en... minder eten (maar toch geen honger lijden, want dat vind ik ondraagelijk).
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ondertussen 28 dagen of 4 weken ( optimist versus pessimist) niet meer gerookt.
                                Tijd gaat toch snel hé.
                                Eigenlijk geen behoefte meer aan, sporadisch denk ik er nog wel eens aan, maar de 'drang' naar het roken, is er niet meer.
                                Of ik er mij beter bij voel, ik weet het eigenlijk zo niet.
                                Wel is er een verschil in het zwembad tijdens de trainingen voor duiksport.
                                Het anderhalve minuut op de bodem gaan zitten lukt, nu terug, zonder al te veel moeite.
                                Idem het onderwater zwemmen.
                                Sommige vrienden vragen mij ,soms plagerig,of ik al wat minder hoest.
                                Eigenaardig genoeg heb ik nooit een rokershoest gehad. Als ik hen daar op wijs moeten ze mij, na enig nadenken), gelijk geven...
                                Snoepen... tja de koekjes en de suikerwafels sneuvelen bij tientallen.
                                Toch nog geen gram aangekomen.
                                Al bij al verloopt alles vlotjes.
                                Suggesties welkom. Winterbanden heb ik al

En mil1, hoe gaan de voornemens?
                                still going strong?

vorige week ben ik begonnen met fitness abo, nu 2-3 maal in de week...
                                samen met de vriendin (is best gezellig zo)...

vermageren is stilgevallen (zal met fitness ook wat tijd nodig hebben) maar kvoel me elke dag tiptop...

gegroet
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X