Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede voornemens...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede voornemens...

Meer fietsen in 2016.

Hopelijk minder tegenwind dit jaar.

Volgens Frank Deboosere was 2015 een jaar met heel veel wind.
    Statistisch gezien zal het volgend jaar dus beter zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Meer fietsen in 2016.

Hopelijk minder tegenwind dit jaar.
      Ik fiets altijd voor de wind, dan is het fietsen geen probleem.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hier ook nooit problemen met de wind tijdens het fietsen... wegens elektrisch fietsen.
        Je doet evengoed de beweging, bent evengoed buiten, maar de fysieke inspanning wordt tot een minimum herleid.
        Op onze leeftijd en gezien fysieke beperking mag/moet dat wel. Enkel duur in aanschaf maar eens betaald is dit rap vergeten.
        Fietsen worden wel enkel recreatief gebruikt, al de rest, ook al is het slechts één km ver gebeurt met de wagen, en dat gaan we zo houden.

Stoppen met roken hoeft ook al niet meer, gezien het op 15 januari as. exact 30 jaar geleden is dat wij allebei stopten .

En voor de rest houden wij het op zoals we nu bezig zijn.
        Last edited by Guest17; 31 december 2015, 09:06.

Comment

Wel gisteren een heel leuke dag beleefd alleen met vrouwtje lief.
          Rond de middag de TV aangezet en de surround installatie en geluisterd en gekeken naar het Nieuwjaarsconcert van de Wiener Philharmoniker.
          Effenaf prachtig. Het mooiste van de laatste jaren. We hebben er echt van genoten.

En dan s' avonds naar Geert Hoste JUMP.
          Hij was weer in z'n element hoor.
          Die gast verveelt geen seconde en die neemt ook geen blad voor zijn mond.

En opeens stopten z'n moppen en heeft hij alle politiekers van gelijk welke kleur eens de levieten gelezen.
          Naar gewoonte zaten er weer veel in de zaal en die pipo's klapten in hun handen, gaan ze dan nooit begrijpen wat de bevolking wilt?
          En wie dacht dat hij gedaan had begon hij aan een tweede en een derde discours. Als die politiekers het nu nog niet gesnopen hebben dan is het tijd dat ze met z'n allen opstappen.

Maar Geert Hoste zou Geert Hoste niet zijn als hij niet afsloot met een mop.

Zijn uitval naar diegenen die het land regeren was terecht want België heeft zich belachelijk gemaakt in het buitenland en ze doen nog altijd naarstig verder.

Niettegenstaande dat hou ik van mijn land en wens iedereen een gezond en gelukkig 2016.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Rond de middag de TV aangezet en de surround installatie en geluisterd en gekeken naar het Nieuwjaarsconcert van de Wiener Philharmoniker.
            Effenaf prachtig. Het mooiste van de laatste jaren. We hebben er echt van genoten.

En opeens stopten z'n moppen en heeft hij alle politiekers van gelijk welke kleur eens de levieten gelezen.
            Naar gewoonte zaten er weer veel in de zaal en die pipo's klapten in hun handen, gaan ze dan nooit begrijpen wat de bevolking wilt?
            En wie dacht dat hij gedaan had begon hij aan een tweede en een derde discours. Als die politiekers het nu nog niet gesnopen hebben dan is het tijd dat ze met z'n allen opstappen.

Zijn uitval naar diegenen die het land regeren was terecht want België heeft zich belachelijk gemaakt in het buitenland en ze doen nog altijd naarstig verder.

Niettegenstaande dat hou ik van mijn land en wens iedereen een gezond en gelukkig 2016.

Ik vond Geert Hoste ook heel bijzonder dit jaar - zijn moppen gingen naadloos over in een niet mis te verstane boodschap - het publiek wist even niet hoe reageren.
            Maar ik vond dat het kon en dat hij dit mooi heeft ingekapseld in zijn show.

Nieuwjaarsconcert gaan wij ook nog beluisteren, maar ik heb wel een stukje gemist. Gelukkig kon ik met Yelo nog van bij mijn schoonouders opnemen

Ah, en mijn goede voornemens: minder eten tussen Nieuwjaar en Kerstmis.
            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Ik heb Geert Hoste zijn show gemist.
              Maar ik vermoed dat dit er een stukje van is?

Prachtig hoe hij werkelijk iedereen met de voeten terug op de grond zet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht

Bekijk dat filpmke nog maar eens. Zijn boodschap was helemaal niet gericht tegen politici, maar wel tegen terroristen die zich niet willen aanpassen aan ons systeem.

Hij raad ze zelfs aan om een politieke partij op te richten en deel te nemen aan de verkiezingen. Misschien moet jij dat ook doen vermits je vindt dat ALLE politici moeten opstappen. Ga voor de macht en verander wat moet veranderd worden.

Comment

Dit jaar minder op forums zitten en meer met de hobby zelf bezig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Bekijk dat filpmke nog maar eens. Zijn boodschap was helemaal niet gericht tegen politici, maar wel tegen terroristen die zich niet willen aanpassen aan ons systeem.

Hij raad ze zelfs aan om een politieke partij op te richten en deel te nemen aan de verkiezingen. Misschien moet jij dat ook doen vermits je vindt dat ALLE politici moeten opstappen. Ga voor de macht en verander wat moet veranderd worden.
                    Tenzij je wil dat er niets hoeft te veranderen, of dat je alles naar jouw eigen zin wil zonder de overheid erbij te moeten betrekken, zonder een partij op te richten... dan kan je altijd een motardclub oprichten à la The Outlaws

Een nieuw beleid = nieuwe regeltjes, wetten, beperkingen... Wat Geert Hoste ook aanhaalde in zijn show en kort samenvatte: we willen eigenlijk die regelneverij niet, laat ons gewoon léven.

Comment

Working...
                    X