Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duiven vangen mag dit zomaar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
    Waarom hier met de ogen rollen? Als je alleen wil aangeven dat je een homo bent, start daar dan een topic over.
    Ik niet nee, maar ik dacht uit een van jouw posts te kunnen opmaken dat jij graag schapen gaat hoeden in Marokko.
    Dát zou nog eens een interessant topic zijn
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • #47
      Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Hengelen op zee is helemaal NIET vrij... er zijn sinds enkele jaren opgelegde quota voor sportvissers
      Beter informeren...
      D90 - D70 - F80 + glas

      Comment


      • #48
        Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

        Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Ik niet nee, maar ik dacht uit een van jouw posts te kunnen opmaken dat jij graag schapen gaat hoeden in Marokko.
        Dát zou nog eens een interessant topic zijn
        Ik bedoel dat louter beledigingen, en persoonlijke aanvallen, zonder enige inbreng ter zake, hier meestal niet gewenst zijn.

        Comment


        • #49
          Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
          Ik bedoel dat louter beledigingen, en persoonlijke aanvallen, zonder enige inbreng ter zake, hier meestal niet gewenst zijn.
          Is dat een belediging? Schapenhoeders zijn zeer karaktervolle,zelfstandige mensen ( zijn lang alleen met hun schapen).
          D90 - D70 - F80 + glas

          Comment


          • #50
            Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

            Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
            Is dat een belediging? Schapenhoeders zijn zeer karaktervolle,zelfstandige mensen ( zijn lang alleen met hun schapen).
            Nee, dat is geen belediging. En het is ook geen uitleg voor je beledigingen.
            Als je dan misschien kunt uitleggen waar het wel op slaat, want niemend heeft het over dat land, die mensen of die beesten gehad, of over het hoeden van duiven. Ik had over kwekien van duiven,... en over de bommekes om die te verjagen... niet over vuurwerk.

            Comment


            • #51
              Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

              Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              Beter informeren...
              We wachten op je informatie.

              Comment


              • #52
                Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

                Welke duiven ?

                Comment


                • #53
                  Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door vdbonal Bekijk bericht
                  Welke duiven ?
                  De duiven door "de wet" bedoelt.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Onder andere de boerenbond organiseert de jacht op houtduiven. Hun argument is dat die beesten de gewassen beschadigen. De boeren kweken die duiven echter zelf door grote hoeveelheden maisoverschot achter te laten, en de loonwerkers onvoldoende tijd en geld te geven om die op te ruimen. Zo 'n jager is ook praktisch om wandelaars weg te houden. Mij werd door hun in ieder geval geadviseerd op de openbare wegen in de buurt niet met een fototoestel rond te lopen.
                    Die knallen zijn overigens niet allemaal schoten. Ze gebruiken veel bommekes.
                    En de fazanten, patrijzen, kraaien, kauwen, zelfs konijnen en hazen eten daarvan.
                    Trouwens maïs wordt tegenwoordig gehakseld, zo veel blijft er niet liggen.
                    D90 - D70 - F80 + glas

                    Comment


                    • #55
                      Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                      We wachten op je informatie.
                      Wees een beetje vinniger en zoek zelf op visvergunningen. Benieuwd of je er één gaat vinden voor op zee of het strand....Het is hier trouwens al eens vermeld.
                      D90 - D70 - F80 + glas

                      Comment


                      • #56
                        Re: Duiven vangen mag dit zomaar ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                        Nee, dat is geen belediging. En het is ook geen uitleg voor je beledigingen.
                        Als je dan misschien kunt uitleggen waar het wel op slaat, want niemend heeft het over dat land, die mensen of die beesten gehad, of over het hoeden van duiven. Ik had over kwekien van duiven,... en over de bommekes om die te verjagen... niet over vuurwerk.
                        Nu snap ik hem... vind het een goei
                        D90 - D70 - F80 + glas

                        Comment

                        Working...
                        X