Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

modellentoestanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: modellentoestanden

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ha zo
    20 euro is toch ook niets om over naar huis te schrijven he

Een beetje fatsoenlijk herenhemd kost al gauw 40+ euro

Ondanks het feit dat je mijn tekstje bespottelijk probeert te maken blijf ik erbij dat HEMA in zeer korte tijd een totaal ander imago heeft gekregen en dat deze progressieve, gedurfde en vooral originele reclame dat illustreert.
    Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe het merk "HEMA" in België bekend stond (en nu staat) dus wellicht is je bijdrage nog enigszins steekhoudend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Ondanks het feit dat je mijn tekstje bespottelijk probeert te maken blijf ik erbij dat HEMA in zeer korte tijd een totaal ander imago heeft gekregen en dat deze progressieve, gedurfde en vooral originele reclame dat illustreert.
      Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe het merk "HEMA" in België bekend stond (en nu staat) dus wellicht is je bijdrage nog enigszins steekhoudend.
      Ik ken HEMA enkel van kleding...
      Vroeger in Maastricht en nu ook in Hasselt.
      (heb hier nog een lichtgrijs hemd liggen van HEMA)

Nog iets
      HEMA is al een tijdje in Hasselt en was de enige confectiewinkel waar ik betaalbare
      hemden met extra lange mouwen kon kopen.

Stel dat die Andrej een gewone, normale (hetero) man is waarom ligt zich hier iedereen
      druk te maken?
      Stany Crets en Peter Van Den Begin nooit gezien in vrouwenkleren?

En 20 euro is een koopje
      Die van Marlies Dekkers zijn "ietsje" duurder.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        tot zover mijn amateur seksisme en op voorhand mijn excuses als iemand er aanstoot aan neemt. Ik heb dat zo eens bedacht in een gesprek met een paar macho's die homo's liefst kweetnietwat zouden aandoen.

Je hoeft geen excuses aan te bieden op voorhand want nogmaals; ieder mens heeft het recht om zichzelf te kunnen zijn en daarin heeft niks of niemand toespraak.
        (tenzij je pedofiel, verkrachter, massamoordenaar, oid bent natuurlijk).

En tja... die macho's, de kans is groot dat er een paar tussen zitten die zelf homoseksuele gevoelens hebben maar het verdringen door middel van hun stoere macho houding.
        Persoonlijk ken ik er zo'n paar dus 't zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          een vrouw is eenvrouw , een man een man , punt uit!
          behalve alst carnaval is dan mag iedereen eens gek doen...
          al dat promoten van homo's en lesbo toestanden....

het idee alleen al vind ik beetje walgelijk....
          Beste,
          Zorg dat ik je nooit maar dan ook nooit tegen kom.

Ik schaam mij in jouw plaats, jij hebt blijkbaar of komt blijkbaar nooit buiten.
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht

Beste,

Ik schaam mij in jouw plaats, jij hebt blijkbaar of komt blijkbaar nooit buiten.
            "Never resist temptation or it could go away..."
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

heb me hier mss beetje verkeerd uitgedrukt, ik ben GEEN homo hater laat dat duidelijk zijn...ik ken er ook genoeg geloof me, een van mijn dochters is getrouwd met een vrouw das al om te beginnen.....
              het word voor mijn gevoel een beetje teveel gepromoot en dat vind ik erover, degene die het wereldje een beetje kent weet ook dat de meeste er lopen mee te pronken , hoe opzichtiger hoe liever, .....

dat deze reclame stunt geslaagd te noemen is ben ik het mee eens, aandacht en centen daar draait het om en dat hebben ze nu....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht

Beste,

das mss het beste ja, anderzijds ...altijd welkom!!
                http://www.jvs-photography.be/

Comment

een van mijn dochters is getrouwd met een vrouw das al om te beginnen...
                  LOL Daar staan ze hier nu allemaal met hunne commentaar

Comment

een van mijn dochters is getrouwd met een vrouw das al om te beginnen.....
                    Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                    LOL Daar staan ze hier nu allemaal met hunne commentaar
                    Nee hoor, bijlange niet !

Ik vind mijn commentaar heel terecht want uit zijn eerste posting bleek alsof jvs
                    een hekel heeft aan holebi toestanden.

En dan komt hij op zijn kousenvoeten op zijn tellen terug door te schrijven dat een van zijn dochters is getrouwd met een vrouw?! Vijgen na Pasen imho.

Trouwens ook een beetje een rare reactie van iemand die een lesbische dochter heeft, niet?!
                    Volgens mijn gevoel klopt er "ergens" iets niet...

Het is zeker niet altijd makkelijk om je mening of gedachten met woorden te omschrijven, zeker niet wanneer je ze moet neerschrijven, maar laat dit naar de toekomst een les zijn voor iedereen; wees meteen duidelijk in wat je schrijft zodat er geen onnodige discussies hoeven te worden gevoerd.
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

heb me hier mss beetje verkeerd uitgedrukt, ik ben GEEN homo hater laat dat duidelijk zijn...ik ken er ook genoeg geloof me, een van mijn dochters is getrouwd met een vrouw das al om te beginnen.....
                      het word voor mijn gevoel een beetje teveel gepromoot en dat vind ik erover, degene die het wereldje een beetje kent weet ook dat de meeste er lopen mee te pronken , hoe opzichtiger hoe liever, .....

dat deze reclame stunt geslaagd te noemen is ben ik het mee eens, aandacht en centen daar draait het om en dat hebben ze nu....
                      ik heb niet de indruk dat homo zijn gepromoot wordt. Ik heb nog altijd de indruk dat homo's het niet gemakkelijk hebben om uit de kast te komen. Er is nog heel veel discriminatie en dus werk aan de winkel.
                      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Er is nog heel veel discriminatie en dus werk aan de winkel.
                        Dàt is zeker...

Was een paar jaar geleden getuige voor een goeie vriend die trouwde met zijne..vent... Ik kan U verzekeren dat de blikken van de familie vòòr ons in 't stadhuis, én de families nà ons, boekdelen spraken ..

En een deel van de jongere HoLeBi generatie loopt natuurlijk graag te koop met hun geaardheid in de vorm van Gay Parades , roze cafés, twee jongens die elkaar midden op het Sint Baafs een tong draaien van 5 minuten aan een stuk en dat is dan een voedingsbodem voor onze ( al dan niet rascistische ) mede"mens" (?)... Ach ja, ik vind dat wel grappig, dat jeugdig enthousiasme...

Alleszins beter dan hele dagen te lopen zeuren en zagen en neuten dat nen ander het altijd beter heeft of anders is dan Uzelf... maar voor zulke mensen is niéts goed hoor.. Zulke mensen staan ook te zagen tegen hun hetero buurman omdat zijn vuilzakken een uur te vroeg buiten stonden... Die zitten te zagen in hunne slaap denk ik.

Angst voor het onbekende...

Comment

Dàt is zeker...

Was een paar jaar geleden getuige voor een goeie vriend die trouwde met zijne..vent... Ik kan U verzekeren dat de blikken van de familie vòòr ons in 't stadhuis, én de families nà ons, boekdelen spraken ..
                          Typisch Vlaams hé, het mag en kan allemaal maar owee als het binnen de eigen familie gebeurd, dan is 't kot te klein...

Alleszins beter dan hele dagen te lopen zeuren en zagen en neuten dat nen ander het altijd beter heeft of anders is dan Uzelf... maar voor zulke mensen is niéts goed hoor.. Zulke mensen staan ook te zagen tegen hun hetero buurman omdat zijn vuilzakken een uur te vroeg buiten stonden... Die zitten te zagen in hunne slaap denk ik.

Angst voor het onbekende...
                          Nagel op de kop Tom!

Verzuurde mensen zijn het, in mijn straat wonen er ook zo enkele, als 't regent dan zagen ze en 's anderendaags lopen kankeren omdat de zon schijnt en het 25°C is...

Gisteren een programma bekeken waar ze het hadden over prostaatkanker bij mannen, het publiek bestond hoofdzakelijk uit mannen van + 30 jaar.
                          toen een arts aan het uitleggen was hoe ze zo'n onderzoek uitvoeren lag meer dan helft plat van 't lachen... zij zaten te giechelen gelijk een bende tienermeiden
                          Oké, 't was in de United States dus daar zijn de meeste heel conversatief ingesteld en waar seks enkel dient om kindjes ter wereld te brengen maar toch...

M.a.w. er is dus idd nog enorm veel werk aan de winkel !!

Comment

Man vrouw..... who cares; Het is een mooi model :

Andrej Pejic
                            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                            Flickr____No place to be

Comment

hm ik heb altijd nogal wat homo's en lesbiennes onder mijn vrienden gehad. Je kan zelfs om bijzonder seksistische redenen anders geaardheid toejuichen.

Rond homo's zwermen altijd de mooiste meisjes terwijl ze geen concurrentie zijn. Dus zorg dat je er een bij hebt als je uit gaat.
                              Een groot deel van de lesbo's zijn geen verlies voor de hetero-wereld. een goede oplossing dat die dat onder mekaar rekenen. Men zou kunnen zeggen als het potje op geen deksel past, de potten wel op elkaar kunnen passen.
                              Het internet staat vol met filmpjes van lesbo's die wel een verlies voor de hetero-wereld zijn en die worden voornamelijk door mannen bekeken.

tot zover mijn amateur seksisme en op voorhand mijn excuses als iemand er aanstoot aan neemt. Ik heb dat zo eens bedacht in een gesprek met een paar macho's die homo's liefst kweetnietwat zouden aandoen.

Mijn beste vrienden zijn een homo koppel en ik ben wel zo fier op hun huwelijk getuige te hebben mogen zijn.

Walter
                              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

Het is zeker niet altijd makkelijk om je mening of gedachten met woorden te omschrijven, zeker niet wanneer je ze moet neerschrijven, maar laat dit naar de toekomst een les zijn voor iedereen; wees meteen duidelijk in wat je schrijft zodat er geen onnodige discussies hoeven te worden gevoerd.
                                Laat het duidelijk zijn, ik ben géén holebi-hater. Die mensen hebben, in mijn ogen, evenveel rechten als om het even wie!
                                Amusant is het wel, vast te stellen dat men het bekijkt vanuit zijn eigen achtertuin. bekijk je het op wereldbasis dan zijn het een ander paar (Hema-mouwen).
                                Denk maar oa aan de moslimwereld, toch ook geen kleine cultuur.

On topic: reclame moet opvallen. In onze westerse wereld zijn daarvoor bijna alle middelen goed. Punt is: als er maar over gepraat wordt! Ander voorbeeld is Benetton...
                                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
                                X