Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

modellentoestanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: modellentoestanden

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

[I]Oké, 't was in de United States dus daar zijn de meeste heel conversatief ingesteld en waar seks enkel dient om kindjes ter wereld te brengen maar toch
    Dat zou ik zo nog maar niet durven beweren, Clintongewijs gesproken...
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Clinton ? Die heeft geen sex gehad met "that woman"
      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
        Clinton ? Die heeft geen sex gehad met "that woman"
        Correct, hij had zich van toegang vergist...
        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

En toen zijn vrouw erachter kwam (bij wijze van spreken, dan), was hij de sigaar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            heb me hier mss beetje verkeerd uitgedrukt, ik ben GEEN homo hater laat dat duidelijk zijn...ik ken er ook genoeg geloof me, een van mijn dochters is getrouwd met een vrouw das al om te beginnen.....
            het word voor mijn gevoel een beetje teveel gepromoot en dat vind ik erover, degene die het wereldje een beetje kent weet ook dat de meeste er lopen mee te pronken , hoe opzichtiger hoe liever, .....

dat deze reclame stunt geslaagd te noemen is ben ik het mee eens, aandacht en centen daar draait het om en dat hebben ze nu....
            Je zou als homokind maar zo een vader hebben.
            Na uw eerste posting waarvan de homohaat vanaf druipt geloof ik uw tweede verhaal niet, blijkbaar kent u dat wereldje niet.
            Voor je geaardheid uit de kast komen is geen pronken, de meesten durven het niet eens: dat ook door reacties zoals van u. Nog steeds worden homo's door potenrammers mishandeld en gepest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Na uw eerste posting waarvan de homohaat vanaf druipt geloof ik uw tweede verhaal niet, blijkbaar kent u dat wereldje niet.
              Voor je geaardheid uit de kast komen is geen pronken, de meesten durven het niet eens: dat ook door reacties zoals van u. Nog steeds worden homo's door potenrammers mishandeld en gepest.
              Technisch gezien is zijn dochter een lesbisch hetero kind.
              Verder zou ik toch enige gematigdheid tonen.
              Wat als jvs je nu straks aantoont dat zijn dochter werkelijk getrouwd is met een vrouw, en dat hij zijn dochter enorm graag ziet?

homohaat vind ik een enorm groot woord, zeker voor de relatief gematigde boodschap die jvs meegaf.

mensen zouden bijna schrik hebben om hun visie op holebi's te geven: door reacties zoals die van u.

Verder vind ik de reclame best geslaagd
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

als homo of lesbienne hoor je uit de kast te komen.
                hoe zit dat eigenlijk met biseksuele..?
                zijn daar ook kasten voor..?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik kwam vorige week 's namiddags thuis, mijn vrouw lag naakt in bed.
                  Toen kwam er een naakte man uit de kleerkast. Ik was gerustgesteld : het was een homo die uit de kast kwam, dus mijn vrouw was mij niet aan het bedriegen.

Of neem ik dit een beetje letterlijk, en ben ik wat goedgelovig ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    als homo of lesbienne hoor je uit de kast te komen.
                    hoe zit dat eigenlijk met biseksuele..?
                    zijn daar ook kasten voor..?
                    grt,bouk.
                    Tweedeurs...
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

voor monosexuelen : Ikea

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                        Tweedeurs...
                        dacht aan een draaideur.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Toen kwam er een naakte man uit de kleerkast. Ik was gerustgesteld : het was een homo die uit de kast kwam, dus mijn vrouw was mij niet aan het bedriegen.

Daar moet ik eens over nadenken, ben nl niet zo thuis in dat tripartite gedoe
                          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            dacht aan een draaideur.
                            grt,bouk.

Toch makkelijk als je alle kanten op kan...
                            D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ben je zeker van de originele natuur van jouw vrouw?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                                Ik heb het geluk dat mijn ouders mijn "anders zijn" accepteren en mij hierin volop steunen
                                maar ik ken heel wat minder fraaie verhalen hoor...

Het is absoluut niet makkelijk om ermee naar buiten te treden en van pronken is totaal geen sprake, ik probeer zo onopvallend mogelijk door het leven te gaan zodat ze mij niet al teveel uitlachen en lastigvallen...
                                Want er lopen verdikke zielige en heel kortzichtige mensen rond op ons planeet zelle...

Maar aan den andere kant ben ik een beetje op een punt gekomen waarbij ik iets heb van (en sorry voor mijn taalgebruik) "loop allemaal naar de kl*ten en ik hou met niiks of niemand nog rekening".
                                Ik doe mijn ding en als je het niet kan hebben dan val je maar dood oid.
                                Het klinkt hard en vreselijk maar soms moet ik zo handelen of ik zit binnen de kortste keren in het gekkenhuis met een depressie.
                                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
                                X