Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

modellentoestanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: modellentoestanden

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Gisteren een programma bekeken waar ze het hadden over prostaatkanker bij mannen, het publiek bestond hoofdzakelijk uit mannen van + 30 jaar.
    toen een arts aan het uitleggen was hoe ze zo'n onderzoek uitvoeren lag meer dan helft plat van 't lachen... zij zaten te giechelen gelijk een bende tienermeiden
    Oké, 't was in de United States dus daar zijn de meeste heel conversatief ingesteld en waar seks enkel dient om kindjes ter wereld te brengen maar toch...

M.a.w. er is dus idd nog enorm veel werk aan de winkel !!
    Sommige Amerikanen tillen het naar een nog iets hoger niveau (lees: lager)

http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=71662

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    heb me hier mss beetje verkeerd uitgedrukt, ik ben GEEN homo hater laat dat duidelijk zijn...ik ken er ook genoeg geloof me, een van mijn dochters is getrouwd met een vrouw das al om te beginnen.....
    het word voor mijn gevoel een beetje teveel gepromoot en dat vind ik erover, degene die het wereldje een beetje kent weet ook dat de meeste er lopen mee te pronken , hoe opzichtiger hoe liever, .....
    Je bent geen homohater, maar een uitzonderlijke reclamestunt met een androgyne man is al onmiddellijk erover. Eén advertentie tussen honderden "zuivere" hetero-minded advertenties... is al direct fout. Kan tellen qua tolerant zijn. En wat wordt er volgens jou gepromoot dan? Wat kàn je promoten ivm holebi's? Dat iedereen het moet worden? Dat mensen zich niet moeten wegsteken of mentaal opsluiten? Hoe kan dat erover zijn? Hoe kan je dat afkeuren? Nee, leg eens uit wat je bedoelt met wat er "gepromoot" wordt en wat daar "erover" aan is? We zijn echt benieuwd.

En het feit dat je dochter holebi is, maakt van jou niet plots de meest verdraagzame mens op aarde. Je kan er nog altijd diep van binnen een enorm Groot Probleem mee hebben, getuige de zinnen die je hier neerpent.

En nog een serieuze misvatting: de meeste lopen er niét mee te pronken. Dat zijn gewoon diegene die (willen) opvallen, dat heb je bij ons hetero's ook. Dat is maar een minderheid. De meeste zijn compleet onherkenbaar. Dus probeer toch béétje een minder stereotiep beeld te gebruiken en vooral niet te insinueren dat je "het wereldje kent".

OT: ik zie het probleem hoegenaamd niet, een reclamestunt als een ander. De vraag is alleen, wat zal het volgende zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      Sommige Amerikanen tillen het naar een nog iets hoger niveau (lees: lager)

http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=71662
      Tja... ik kan best begrip opbrengen voor mensen met bepaalde ideeën, denkwijzes, manier waarop ze hun geloof beleven, hun standpunt naar anderen toe maar...

wat ik onmogelijk kan snappen is, hoe hard je het ook probeert, er geen enkeling zich ertoe bereid voelt om ook maar één keer "ach, het is jou leven en als jij er maar gelukkig mee bent..." over zijn/haar lippen te brengen.
      Ze blijven heel volhardend het hoofd vol ongeloof en onbegrip schudden terwijl ze niet eens de moeite nemen om er ook maar eventjes anders over te denken.

Wanneer iemand een opmerking maakt over mij dan krijgen ze steevast volgend antwoord: probeer U eens voor te stellen als het bij jou zou gebeuren of stel dat het uw zoon/dochter zou overkomen, hoe zou jij dan reageren?

Gelukkig heb ik niet al teveel last van opmerkingen en ben ik door mijn onmiddellijke omgeving (familie, vrienden, kennissen) heel goed opgevangen bij mijn coming out.

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Tja... ik kan best begrip opbrengen voor mensen met bepaalde ideeën, denkwijzes, manier waarop ze hun geloof beleven, hun standpunt naar anderen toe maar...
        Er zijn daar ook wel grenzen aan. In de link die ik gaf, wordt er verteld dat rectaal onderzoek voor prostaatkanker... een onderdeel is van homoseksuele samenzwering en indoctrinatie. En dat het des duivels is.

Op datzelfde forum is er een heel topic waarin een man klaagt dat zijn dochter die verkracht is, weigert te trouwen met haar verkrachter. En dat ze daarom een hoer is.

Mensen reageren erop door ook te zeggen dat verkrachte meisjes àltijd de mannen verleiden tot verkrachting.

Zo'n dingen. Daar kan je toch moeilijk op reageren van "leven en laten leven". Mijn mond viel gewoon open van de dingen die je op dat forum leest. Dat mensen echt zo kunnen leven en geloven.

Maar dit gaat natuurlijk beetje offtopic

Comment

Er zijn daar ook wel grenzen aan. In de link die ik gaf, wordt er verteld dat rectaal onderzoek voor prostaatkanker... een onderdeel is van homoseksuele samenzwering en indoctrinatie. En dat het des duivels is.

Op datzelfde forum is er een heel topic waarin een man klaagt dat zijn dochter die verkracht is, weigert te trouwen met haar verkrachter. En dat ze daarom een hoer is.

Mensen reageren erop door ook te zeggen dat verkrachte meisjes àltijd de mannen verleiden tot verkrachting.

Zo'n dingen. Daar kan je toch moeilijk op reageren van "leven en laten leven". Mijn mond viel gewoon open van de dingen die je op dat forum leest. Dat mensen echt zo kunnen leven en geloven.

Klopt, ik ben het volledig met je eens !

Heb zelf al eerder in dit topic aangehaald dat er uiteraard grenzen bestaan;
          zo kan je moeilijk tegen een pedofiel, massamoordenaar of verkrachter zeggen "gij zijt goe bezig manneke".

Ik heb me ook effe verdiept in dat forum en ik stel vast dat je, volgens hen, maar twee dingen mag doen; in Jezus Christus geloven en met je partner in de zetel zittend mekaar een hele dag aanstaren.
          Ik sta enerzijds vol bewondering en anderzijds ben ik stom verbaasd dat er zulke mensen bestaan; een vrouw in een rok is een hoer, een man met een short of in een zwembroek is gay, een huisdier houden is sympathie hebben voor de duivel, garnalen eten mag niet want dan ga je naar de hel, etc.

Voor mij doet eenieder wat hij/zij wil en ieder diertje zijn pleziertje maar ik kan me toch niet voorstellen dat zulke diepgelovige mensen "een leven" hebben hoor.
          Die zitten volgens hun hele leven, dat ze al tegen hun goesting leiden, rustig hun dood af te wachten...
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Die zitten volgens hun hele leven, dat ze al tegen hun goesting leiden, rustig hun dood af te wachten...
            Het tegendeel is waar. Die mensen zijn enorm zelfzeker en gelukkig, gestaafd door het Heilige Boek en gelijkgezinden die hen met alles steunen en bevestigen. Dàt is gevaarlijk, want zo'n groepen groeien. Eén enkel individu met één afwijkende mening kan je misschien nog overtuigen tot ratio en rede - alhoewel daar meestal ook defensief gereageerd wordt.

Maar een individu omringt door honderden gelijkgezinden, dat is quasi onmogelijk.
            En dat ze bepaalde medische ingrepen afkeuren als des duivels, is letterlijk met leven en dood spelen. Maarja, als iemand dan toch sterft wegens verboden om te laten onderzoeken, dan is het om de Heilige Geest het gewild heeft. Kan je niets tegen in brengen.

Religieus extremisme leeft niet alleen in de woestijn.

Comment

Als je met IEDEREEN kunt omgaan , en met NIEMAND een probleem hebt , dan ben je een
              GELUKKIG mens ! maar daar moet je wel aan werken...ik ga dan ook met NIEMAND om...:-)

Comment

7.8. Maatschappelijke, politieke of religieuze discussies
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

......................einde discussie zeker...................

Comment

Die site waar je naar verwijst(www.landoverbaptist.org) is een gekende satirische website hoor.
                    Het ligt er allemaal net ietsje te dik op.
                    http://www.landoverbaptist.org/news1...ionturkey.html

Comment

......................einde discussie zeker...................
                      .....als Bouk dat zegt.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
                        Die site waar je naar verwijst(www.landoverbaptist.org) is een gekende satirische website hoor.
                        Het ligt er allemaal net ietsje te dik op.
                        http://www.landoverbaptist.org/news1...ionturkey.html
                        Ha serieus? Beetje à la The Onion en ons eigen "De Rechtzetting"? Ik vond het al verdacht ergens. Maar ik wist ergens ook dàt er kiekens rondlopen die écht zo'n teksten zouden neerpennen en zo'n heel fictief forum met honderden posts lijkt mij ook zoooo enorm tijdrovend.

Dus echt ik ben nog altijd niet gerustgesteld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                          .....als Bouk dat zegt.
                          Tja, daar luister ik al een hele poos niet meer naar, iemand die heiliger dan de paus wil zijn en dan zelf eens met de regels geconfronteerd wordt klinkt dan zijn commentaar nogal kleingeestig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            .....als Bouk dat zegt.
                            Amen! en laat ons nu samen het wees gegroet bidden. Ave Maria

Psalm 23 Jezus is onze redder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              7.8. Maatschappelijke, politieke of religieuze discussies
                              grt,bouk.
                              Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

idd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                                Je hebt je stokpaardje wel gevonden he,
                                Bouk zwaait met regels,
                                en wat ga jij doen: ook met regels zwaaien...

vuur met vuur bestrijden klinkt best fijn
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X