Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
    .... leuk detail, onze buurvrouw die al 2 jaar overleden is staat er nog op..
    leuk detail...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      En hun opmerkingen over het gemakkelijk maken voor de inbrekers omdat ze zien dat je huis een alarminstallatie heeft... Dat is nu eens een verstandige opmerking zie: eigenlijk is Streetview dus gemaakt om inbrekers AF TE SCHRIKKEN.

.

De politie heeft gelijk: als uw alarminstallatie aan huis zichtbaar is op Streetvieuw dan loopt u een groot risico dat uw alarminstallatie door inbrekers gestolen wordt.

Comment

Grappig, ik heb mijn wagen al bij mij thuis zien staan, alsook bij mijn ouders thuis
        Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Ik stel me toch vragen bij de privacy van dit spel.
          Ik vraag me af waarvoor jullie een probleem maken, welke privacy is er geschonden???
          Wat men wel schend zijn auteursrechten, en ik moet hier niet uitleggen wat dat wil zeggen.
          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          t Zal wschl net zolang duren tot de auto van een politicus op de oprit gespot wordt van een huis waar hij niet moest zijn ...
          Mee eens

Btw, twee dagen geleden een bericht verstuurd wegens schending van auteursrechten en tot op heden nog geen reactie van hun. men moet meer weg doen dan een huis alleen
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            De volgende *HIT" op BD:

Business Software Alliance zal tegen eind 2011 via Streetview kunnen bepalen welke thuisgebruikers illegale software draaien, dit op vraag van Adobe
            Ooooooooh, nu ben ik pas echt bang

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
              ...En hun opmerkingen over het gemakkelijk maken voor de inbrekers omdat ze zien dat je huis een alarminstallatie heeft...
              Bij ons lijkt het alsof de alarminstallatie weg-geshopt is...
              Leuk detail: wij wonen niet waar wij wonen (maar Streetview zegt zelf: bij benadering), maar vertelt ons wel wie er op ons adres woont, en dat zijn wij niet!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                tenzij die ramen beter isoleren (die grotere), en dan vallen ze onder energie gedoe, en veranderen ze just niks... dus nog steeds geen punt bewezen?
                De verhuurwaarde stijgt wel... dus ook het ki.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                  De verhuurwaarde stijgt wel... dus ook het ki.
                  Het stijgt niet wat het telt als energie besparende kost...
                  Zonnepanelen verhogen normaal ook verhuurwaarde en dus ki,
                  maar energie besparende post = geen verhoging in ki.
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Johan De Man
                    Ik stel me toch vragen bij de privacy van dit spel.
                    terechte opmerking, maar het CBPL (comité ter bescherming van de persoonlijke levensfeer) meldt dat er zowel in de rechtsleer als rechtspraak vanuit wordt gegaan dat wie zich in de publiek ruimte (op straat dus) begeeft en toevallig op een foto of video staat (dus niet het hoofdonderwerp is) geen toestemming moet geven voor het maken van dat beeld, noch voor reproductie en/of commercieel gebruik van dat beeld.

dus binnen blijven, gordijnen dicht doen, internetkabel uittrekken.

Ik heb net gezien dat ik en mijn buren (heel de straat) volgens streetview niet eens bestaan. Hier wordt dus niet mijn privacy geschonden, maar gewoonweg heel mijn bestaan (en dat van een 200 tal anderen) genegeerd.
                    Last edited by putor; 26 november 2011, 09:29.
                    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Persoonlijk snap ik heel de ophef niet.
                      Dit is in zoveel landen al zo lang!
                      En zoals al gezegd er is nooit aangetoond of bewezen dat er meer inbraken plaats vinden of iets dergelijks.
                      Ik vind het een toevoeging in het leven en kijk er zeker wekelijks op!
                      Gister mijn collega de plaatstjes in Berlijn laten zien die hij niet mocht overslaan!
                      Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Het stijgt niet wat het telt als energie besparende kost...
                        Zonnepanelen verhogen normaal ook verhuurwaarde en dus ki,
                        maar energie besparende post = geen verhoging in ki.
                        Dit versta ik niet; een huis met enkel glas en kleine ramen, zal dus duurder verhuurd worden als een woning met dubbel glas ? De verhuurwaarde stijgt toch ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                          De volgende *HIT" op BD:

Business Software Alliance zal tegen eind 2011 via Streetview kunnen bepalen welke thuisgebruikers illegale software draaien, dit op vraag van Adobe
                          Dat weten ze al een tijdje en hebben daarvoor Google niet nodig, alles wat op je pc staat is 'gekend' en alles wat je download wordt netjes bijgehouden. Alleen mogen ze met die informatie niets aanvangen
                          Jean Pierre.

Comment

vb: Via de voorgevel van een huis kan het ki verhoogd worden, grotere ramen,... (niet aangegeven als goede Belg)
                            Nu ze geld nodig hebben, kunnen ze massaal ieder zijn huis controleren; En het Ki verhogen... (In een veel kortere tijd)
                            Zeker als ze nog eens zouden rondrijden, en ze zo iedere 5 jaar een update krijgen...
                            En jij dacht dat die ambtenaren van het kadaster niet buiten kwamen zeker? Die zullen nu wel het bouwplan van ieder huis gaan opzoeken en vergelijken met Google...

Neen, de nadelen wegen niet op tegenover de voordelen van Streetview. Als je met zwaar vervoer ergens moet gaan leveren of laden is het erg handig om even de situatie te verkennen. Bij grote bedrijven kan je zelfs lezen op de borden aan welke poort je moet aanmelden. Alvast beter qua verkeersveiligheid dan om te moeten keren op een drukke weg in het halfduister!

Willy
                            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                              En jij dacht dat die ambtenaren van het kadaster niet buiten kwamen zeker? Die zullen nu wel het bouwplan van ieder huis gaan opzoeken en vergelijken met Google...

Neen, de nadelen wegen niet op tegenover de voordelen van Streetview. Als je met zwaar vervoer ergens moet gaan leveren of laden is het erg handig om even de situatie te verkennen. Bij grote bedrijven kan je zelfs lezen op de borden aan welke poort je moet aanmelden. Alvast beter qua verkeersveiligheid dan om te moeten keren op een drukke weg in het halfduister!

Willy
                              Ja tot er aan de situatie iets gewijzigd is(oude foto's), en daar sta je dan met je 30 tonner.

Comment

Ja tot er aan de situatie iets gewijzigd is(oude foto's), en daar sta je dan met je 30 tonner.
                                Dan is de situatie nét hetzelfde als zónder Streetview. Dan sta ik daar ook met 44 ton . Het is zoals GPS, erg handig maar je moet natuurlijk nog de spelregels (lees: verkeersreglement) volgen.

Willy
                                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                                X