Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat een afschuwelijke griezelvis!!
Zo'n kerstkaart zou ik echt niet willen maar het gaat om de gedachte erachter.
Dus goede feestdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Best leuk, zo'n motie van wantrouwen in plaats van een kerstgroet.
Is ludiek bedoeld, man. Iedereen weet dat planning en goede voornemens niet altijd uitkomen. Dat het een succes mag genoemd worden als er de helft van verwezenlijkt wordt.
Je kan het interpreteren zoals je zelf wil, maar om het nu een motie van wantrouwen te noemen
Is ludiek bedoeld, man. Iedereen weet dat planning en goede voornemens niet altijd uitkomen. Dat het een succes mag genoemd worden als er de helft van verwezenlijkt wordt.
Je kan het interpreteren zoals je zelf wil, maar om het nu een motie van wantrouwen te noemen
Dan heb ik het verkeerd opgevat, excuses daarvoor.
Ik ben blijkbaar niet zo handig met die smileys, ik dacht een 'uitlachsmiley' te zien.
Je hebt inderdaad gelijk dat veel voornemens niet uitkomen.
(Ben benieuwd voor welk bedrag er dit jaar weer aan vuurwerk de lucht in zal gaan.
Voor mij is dit de 'welvaartsgraadmeter' en 'weet' ik daarna hoe erg het echt is/was met de recessie)
hier ben ik vanaf het nieuwe jaar toch echt van plan iets aan te doen, want de buik wordt alsmaar dikker.
Je zou je kunnen voornemen om per 1 januarie te beginnen met roken.
En niet steeds uitstellen maar na de champagne ontkurkt te hebben meteen een zware van Nelle oproken.
Dat zal die buik van je leren.
Gekkigheid natuurlijk.
Mijn navel staat ook iets te ver naar voren en om dat te veranderen is lastiger dan stoppen met roken vind ik.
Last edited by heaucheneaudt; 18 december 2011, 21:30.
Comment