Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
    Als je grotere ramen niet hebt aangegeven, dan heeft de fiscus daar geen SV voor nodig, gewoon in de straat rondkijken volstaat. En ze moeten dan wel oudere beelden hebben of ander bewijs dat die ramen veranderd zijn.
    Sinds wanneer gaan grotere ramen je KI doen stijgen?

De meest energiezuinige woningen hebben juist kleine ramen.

En mijn (toegelaten) tuinhuis staat er nog niet eens op. Het werd 3 jaar geleden geplaatst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      blijkbaar ben ik niet de enige die zich zorgen maakt : handig werkinstrument voor dieven : het laatste nieuws.
      Dus nogmaals: is het misdaadcijfer hoger in het buitenland, dan??
      Daar hebben de boeven namelijk al jaaaaaren Streetview ter beschikking.

Comment

ik vind het nog een leuk concept, ik heb in elk geval al mijn oude auto op mijn oud werk zien staan; tja ik heb beide verleden jaar veranderd

thuis nog eens kunnen kijken naar een auto die nu jammer genoeg perre-total is

op een kant wel jammer dat je niet kan zien wanneer welke foto juist getrokken is, maar misschien dat dit de privacy voor sommigen nog meer zou kunnen schaden
        450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

Comment

Zelf fotokes trekken vind ik toch nog plezanter.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik ga ons huis NIET onherkenbaar laten maken.
            De "dieven" zouden er namelijk alleen maar uit afleiden dat ik iets te verbergen heb en dat er wellicht serieus wat te ratten is achter die gevel tussen huisnummers 8 en 12!

Ons huis wordt dagelijks door DUIZENDEN mensen voorbij gelopen, gereden, gewandeld. Ik denk dat er daar meer tussen zitten die ik beter kan wantrouwen dan de enkelen die er met Streetview passeren .

Het voorstel van die vakbond van de politie om het enkel bruikbaar te maken voor hun eigen diensten en bvb vastgoedmakelaars zal bij Google denk ik op hoongelach worden ontvangen: die Amerikanen willen WINST maken en dan ga je toch je doelpubliek niet beperken tot enkele mannen in blauw . En hun opmerkingen over het gemakkelijk maken voor de inbrekers omdat ze zien dat je huis een alarminstallatie heeft... Dat is nu eens een verstandige opmerking zie: eigenlijk is Streetview dus gemaakt om inbrekers AF TE SCHRIKKEN.

Streetview is een super handig gevaarloos hulpmiddel en wie er zich zorgen over maakt heeft wellicht een slecht geweten .
            Mijn mening FWIW.
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

Comment

En dan had ik dit nog niet gelezen: klik.
              Wellicht hebben de dieven dit snel gedaan vooraleer Streetview hen kon betrappen .

(De slachtoffers zullen er terecht niet om kunnen lachen, maar in het perspectief van de ganse heisa rond het zogenaamd nieuwe dievenlokmiddel dat Streetview zou zijn, is dit toch wel een open goal.)
              Last edited by VIM; 25 november 2011, 03:00. Reden: typfout
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Sinds wanneer gaan grotere ramen je KI doen stijgen?

De meest energiezuinige woningen hebben juist kleine ramen.
                Ik heb er nog geen kleinere weten steken...

En mijn (toegelaten) tuinhuis staat er nog niet eens op. Het werd 3 jaar geleden geplaatst.
                Grotere ramen steken, valt onder verbouwingen of niet ?

Mededeling aan kadaster bij bouw of verbouwingen
                Als u een huis gebouwd of verbouwd heeft, moet u dat binnen de dertig dagen na de ingebruikname (nieuwbouw) of de voltooiing van de werken (verbouwing) melden aan het controlekantoor van het kadaster. Bij niet-aangifte riskeert u administratief en zelfs strafrechtelijk te worden beboet.
                Na de aangifte zal het kadaster in geval van nieuwbouw het kadastraal inkomen komen vaststellen. In geval van verbouwingen wordt het oude kadastraal inkomen herzien. Het nieuwe of herschatte kadastraal inkomen wordt u betekend, dat wil zeggen meegedeeld per aangetekende brief.

Comment

Amai. Veel mensen hier die paranoïa zijn. Of iets te verbergen hebben.
                  Storm in een glas water.
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Streetview kan ook misdaad bestrijden

Op heterdaad betrapt
                    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

De foto's van ons huis moeten op een maandag zijn getrokken: de vuilbak staat buiten. Gelukkig ligt de voortuin er wat netjes bij....
                      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                        Amai. Veel mensen hier die paranoïa zijn. Of iets te verbergen hebben.
                        Storm in een glas water.
                        De volgende *HIT" op BD:

Business Software Alliance zal tegen eind 2011 via Streetview kunnen bepalen welke thuisgebruikers illegale software draaien, dit op vraag van Adobe
                        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                          Grotere ramen steken, valt onder verbouwingen of niet ?

http://www.fiscus.fgov.be/interfakre...aster/Cad5.htm
                          tenzij die ramen beter isoleren (die grotere), en dan vallen ze onder energie gedoe, en veranderen ze just niks... dus nog steeds geen punt bewezen?
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Zijn voor mij toch heel oude beelden, ben al een jaar geleden verhuisd, op de beelden woon ik nog in mijn oude huis, en zijn bepaalde verbouwingen die we deden nog niet te zien, Als ik ga kijken naar waar ik nu woon dan zie ik drie woningen in de verkaveling, terwijl er 44 woningen staan, Zie ook het nut niet in van streetvieuw,

Comment

t Centraal Station staat nog in de steigers en er staan nog bomen op de Keyserlei.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ja is al bekend dat de fotos 2 a 3 jaar oud zijn ondertussen.
                                Ik heb er geen probleem mee.. leuk detail, onze buurvrouw die al 2 jaar overleden is staat er nog op..
                                Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Working...
                                X