Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Als je grotere ramen niet hebt aangegeven, dan heeft de fiscus daar geen SV voor nodig, gewoon in de straat rondkijken volstaat. En ze moeten dan wel oudere beelden hebben of ander bewijs dat die ramen veranderd zijn.
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      wat gaan ze tegen mij gebruiken?
      Ik voeg nog speciaal smileys toe om de grappige noot te benadrukken,
      pak je het toch nog serieus op?

(ramen worden uitgesloten van KI wegens Werken die prioritair kaderen in de noodzaak om energiebesparingen te doen, als die grotere ramen plots 3dubbelglas zijn, dan telt dat niet mee voor KI als ik het juist interpreteer).

maar goed,
      ik zal mijn studies voor advocaat dan maar aanvatten (als grappige comment op forum al een goeie aanleiding is )
      Het is hier een serieus forum hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
        Het is hier een serieus forum hoor
        Daar heb ik nog niet veel van gemerkt

ik vind gewoon dat mensen altijd zo'n angst hebben van iets nieuws.
        Hoeveel hier hebben een gsm? en beseffen dat ze daardoor overal traceerbaar zijn?

ik ben zo ooit opgebeld door de politie ivm een overval,
        omdat mijn gsm 5min voor de overval 2 keer gebeld had naar een nummer die op dezelfde mast actief was... (mast in de buurt van de overval)
        Toevallig was ik met mijn liefje aant bellen dat iets verder woonde...

Agent kon wel zeggen hoe lang, welk nummer, en door mijn abo te checken mijn adres en gegevens. Enkel van het andere nummer (prepaid) wisten ze niks...

Ik kan u vertellen: ik voelde mij ne gangster.
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Daar heb ik nog niet veel van gemerkt

ik vind gewoon dat mensen altijd zo'n angst hebben van iets nieuws.
          Hoeveel hier hebben een gsm? en beseffen dat ze daardoor overal traceerbaar zijn?

ik ben zo ooit opgebeld door de politie ivm een overval,
          omdat mijn gsm 5min voor de overval 2 keer gebeld had naar een nummer die op dezelfde mast actief was... (mast in de buurt van de overval)
          Toevallig was ik met mijn liefje aant bellen dat iets verder woonde...

Agent kon wel zeggen hoe lang, welk nummer, en door mijn abo te checken mijn adres en gegevens. Enkel van het andere nummer (prepaid) wisten ze niks...

Ik kan u vertellen: ik voelde mij ne gangster.
          Ik ben de laatste die angs heeft voor iets nieuw, maar zoals je zelf zegt; de meesten weten niet hoe diep het al zit... en dat vind ik niet kunnen. Mensen moeten op de hoogte worden gebracht... De dieven van de maatschappij kennen de trukken wel, als ze niet opgesloten willen geraken. Jij lijkt me wel een klein gangsterke

Comment

Maar ne kleine gangster? teleurstellend
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
              In Griekenland zijn ze zo alle zwembaden aan het opsporen, omdat er belastingen op ontdoken zijn.
              Dan zijn ze beter af met Google Earth waarmee je in de achtertuin kan kijken!
              Street View laat alleen de straatkant zien en veel zwembaden, veranda's of achterbouwen zie ik niet langs de straatkant.
              Verschil is dat Street View nieuw is voor ons België en in de kijker staat maar dat Google Earth ondertussen al maatschappelijk aanvaard is.
              Op het ogenblik dat Google Earth er kwam was er ook zo'n heisa rond maar nu hoor je er bijna niets meer van.
              En van die angst dat door sommigen geuit wordt zie ik meestal niet veel in hun signature.

Als de belastingen willen, kijken ze even rond wie voor 15.000€ fotomateriaal en dure auto's heeft en laat blijken zelfstandige te zijn of wat bijverdient met fotografie ... misschien wel de aanzet tot een grondige controle op zwartwerk.
              Niet moeilijk te weten wie het heeft, veel gewoon aflezen in de signatures of topics.
              Zo kan je alles slecht maken natuurlijk en overal een risico in zien ... maar als je alles officieel doet riskeer je toch niet veel?
              Last edited by VerSeg; 24 november 2011, 12:41.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Nu staat Sinterklaas zefs aan de deur.
                Kan hij misschien je haagje wat snoeien, nu hij er toch is

Comment

Al die kritiek bij het verschijnen van Streetview in Belgie...
                  De rest van de aardbol heeft het al jaaaaaren. wat met hun "privacy?
                  Is de misdaad op hol geslagen in Nederland?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dan zijn ze beter af met Google Earth waarmee je in de achtertuin kan kijken!
                    Street View laat alleen de straatkant zien en veel zwembaden, veranda's of achterbouwen zie ik niet langs de straatkant.
                    Verschil is dat Street View nieuw is voor ons België en in de kijker staat maar dat Google Earth ondertussen al maatschappelijk aanvaard is.
                    Op het ogenblik dat Google Earth er kwam was er ook zo'n heisa rond maar nu hoor je er bijna niets meer van.
                    En van die angst dat door sommigen geuit wordt zie ik meestal niet veel in hun signature.

Als de belastingen willen, kijken ze even rond wie voor 15.000€ fotomateriaal en dure auto's heeft en laat blijken zelfstandige te zijn of wat bijverdient met fotografie ... misschien wel de aanzet tot een grondige controle op zwartwerk.
                    Niet moeilijk te weten wie het heeft, veel gewoon aflezen in de signatures of topics.
                    Zo kan je alles slecht maken natuurlijk en overal een risico in zien ... maar als je alles officieel doet riskeer je toch niet veel?
                    boenk erop

Binnenkort moet Google tools gaan uitbrengen om makkelijker dingen in het zwart te kunnen doen

Comment

Nu staat Sinterklaas zefs aan de deur.
                      hoe heb je dat gedaan..?
                      lukt mij niet.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        hoe heb je dat gedaan..?
                        lukt mij niet.
                        grt,bouk.
                        Photosoep!
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Photosoep!
                          tja...OK..maar ik bedoel, hoe heb je die foto van streetview geplukt.
                          mij lukt dat niet.
                          ik krijg steeds de begin/opening foto..?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            tja...OK..maar ik bedoel, hoe heb je die foto van streetview geplukt.
                            mij lukt dat niet.
                            ik krijg steeds de begin/opening foto..?
                            grt,bouk.
                            Print screen
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

blijkbaar is er hier ook nog een aantal dat denkt dat GoogleEarth en StreetView twee afzonderlijke dingen zijn.
                              Ik gebruik de beide al jaren tegelijk hoor.
                              Gewoon GE. starten en het oranje ventje dat je rechts in het menu ziet, over de luchtfoto's bewegen (kan pas vanaf een bepaalde hoogte).
                              overal waar je daarbij blauwe lijnen over de wegen ziet verschijnen, zijn er Streetviews voorzien...

Comment

blijkbaar ben ik niet de enige die zich zorgen maakt : handig werkinstrument voor dieven : het laatste nieuws.

Comment

Working...
                                X