Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?
Grappig om te zien hoe in Vilvoorde (waar ik woon), sommige beelden van de ene kant van de straat springen naar de andere kant. Ook de Luchthavenlaan heeft op sommige beelden nog de oude layout, en op andere de nieuwe layout (1 jaar later)...
"Eindelijk..." Inderdaad.
Zeer handig als je ergens heen moet en al eens vooraf de omgeving wil verkennen .
Grappig: aan onze voordeur zijn het winterbeelden (kerstversiering bij de buren is nog te zien en enkel kale bomen). 20 meter verder zijn de foto's uit het hoogtepunt van de zomer.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
En ik vind het niet kunnen
Nu kunnen ze al zien op internet wel huis wat afgelegen staat , en hoe het er uit ziet, en ... maak het de inbrekers nog maar gemakkelijker... verkennen zonder er geweest te zijn, zien of er huizen rond staan, en of ze weggeraken via .., en zien of ze bv. langs de zijkant aan uw huis kunnen, en er bv. wat boskes staan zodat ze niet meer van de straat te zien zijn. Ik vind het er dik er over .
En ik vind het niet kunnen
Nu kunnen ze al zien op internet wel huis wat afgelegen staat , en hoe het er uit ziet, en ... maak het de inbrekers nog maar gemakkelijker... verkennen zonder er geweest te zijn, zien of er huizen rond staan, en of ze weggeraken via .., en zien of ze bv. langs de zijkant aan uw huis kunnen, en er bv. wat boskes staan zodat ze niet meer van de straat te zien zijn. Ik vind het er dik er over .
Ben er eveneens niet voor te vinden. Wat gaan ze nog allemaal te grabbelen gooien. Een ideale handleiding voor inbrekers. En huizen die aan meer dan één straat grenzen worden nog extra in de verf gezet.
...Nu kunnen ze al zien op internet wel huis wat afgelegen staat , en hoe het er uit ziet, en ... maak het de inbrekers nog maar gemakkelijker... verkennen zonder er geweest te zijn, zien of er huizen rond staan, en of ze weggeraken via .., en zien of ze bv. langs de zijkant aan uw huis kunnen, en er bv. wat boskes staan zodat ze niet meer van de straat te zien zijn....
...Wat gaan ze nog allemaal te grabbelen gooien. Een ideale handleiding voor inbrekers. En huizen die aan meer dan één straat grenzen worden nog extra in de verf gezet.
Met alle respect: alsof een inbreker zich gaat verlaten op die beelden??? Komaan zeg. Die komt wel eens persoonlijk langs om poolshoogte te nemen (als hij/zij dat al nodig vindt). De foto's zijn al enkele jaren oud en de situatie ter plaatse kan totaal anders geworden zijn intussen.
In de landen waar Streetview al JAREN beschikbaar is, is er geen enkele aanwijzing dat het aantal inbraken gestegen is!!!
Blijkbaar geeft het zelfs aanleiding tot een boost in het toerisme want je krijgt al een goed idee hoe de omgeving is van een potentiëel reisdoel.
En voor ons fotografen kan het een uitstekende hulp zijn om nieuwe plekjes te vinden die we zélf eens in ons zwart bakje willen stoppen .
Probeer eens het positieve in het leven te zien; technologie is niet altijd een aanslag op ons geluk!
Last edited by VIM; 23 november 2011, 13:06.
Reden: Typfout
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment