Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dedju, en ik was er bijna uit! Nu begint het weer opnieuw!
De link die ik gepost heb is zo een ultrabook. Je moet niet opnieuw beginnen als je binnen je buget willen blijven, want een ultrabook zal pas vanaf 900 euro vekrijgbaar zijn. Anderzijds is het wel een toestel waar de rest een puntje aan kan zuigen.
De link die ik gepost heb is zo een ultrabook. Je moet niet opnieuw beginnen als je binnen je buget willen blijven, want een ultrabook zal pas vanaf 900 euro vekrijgbaar zijn. Anderzijds is het wel een toestel waar de rest een puntje aan kan zuigen.
enkele bedenkingen:
Kan je de batterij zelf vervangen, want die slijt toch wel bij een ultrabook ?
Is de resolutie niet te groot bij zo een klein scherm ? (gebruik,leesbaarheid)
Beter niet in combinatie met een touchscreen ?
Kan je de batterij zelf vervangen, want die slijt toch wel bij een ultrabook ?
Is de resolutie niet te groot bij zo een klein scherm ? (gebruik,leesbaarheid)
Beter niet in combinatie met een touchscreen ?
Ik denk dat je met de batterij nog een nadeel gevonden hebt. Volgens mij kan dit inderdaad niet. Wat levensduur betreft zal dat niet slechter zijn dan andere laptops.
Wat de resolutie betreft hangt een beetje van je ogen af. Ik heb graag een hoge resolutie. Je kan altijd inzoomen indien nodig.
Waarom wil je een touchscreen op een laptop? Daarvoor gebruik je beter een tablet.
Klopt, en ik ga er dan ook niet verder achter zoeken.
Momenteel is mijn keuze gevallen op een Dell Vostro V131 met I5 24360M processor, 500GB (7200rpm) harde schijf en 4GB DDR3 1333Mhz geheugen. Valt nog net binnen mijn budget. De SSD heb ik laten vallen wegens te duur en te weinig opslagruimte.
Nu ga ik alles eens enkele dagen laten bezinken en als ik geen beter voorstel meer krijg zal ik waarschijnlijk voor deze gaan.
Klopt, en ik ga er dan ook niet verder achter zoeken.
Momenteel is mijn keuze gevallen op een Dell Vostro V131 met I5 24360M processor, 500GB (7200rpm) harde schijf en 4GB DDR3 1333Mhz geheugen. Valt nog net binnen mijn budget. De SSD heb ik laten vallen wegens te duur en te weinig opslagruimte.
Nu ga ik alles eens enkele dagen laten bezinken en als ik geen beter voorstel meer krijg zal ik waarschijnlijk voor deze gaan.
Goede keuze
Let wel op, momenteel (tot do 24/11) gratis verzending van 30 euro
Ja, van gisteren! Kan er nog niet veel van zeggen, nog niet veel tijd gehad en ik zal ook nog een router moeten installeren. Omdat als leverdatum 6 december stond heb ik mij wat laten pakken op snelheid.
Hij ziet er goed uit en hij werkt tot op heden ook nog goed
Wat ik wel al kan zeggen: blijkbaar werd hij in China geproduceerd en als ik dat op voorhand had geweten had ik waarschijnlijk een andere gekocht. Het is namelijk mijn overtuiging dat hij net zo goed hier kan geproduceerd worden.
Comment