Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11,6" notebook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 11,6" notebook

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Op deze site kan je ook wat vergelijkingen vinden : link.

De e-350 moet je wel niet bij de high-end's gaan zoeken .
    Dank je wel! Daar kan ik wel wat mee!
    http://www.myricreaties.be

Comment

Ik zou nog effe wachten op de ultrabooks die stilletjes aan door beginnen komen...
      google maar eens op ultrabook
      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        Ik zou nog effe wachten op de ultrabooks die stilletjes aan door beginnen komen...
        google maar eens op ultrabook
        Dedju, en ik was er bijna uit! Nu begint het weer opnieuw!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk bericht
          Dedju, en ik was er bijna uit! Nu begint het weer opnieuw!
          De link die ik gepost heb is zo een ultrabook. Je moet niet opnieuw beginnen als je binnen je buget willen blijven, want een ultrabook zal pas vanaf 900 euro vekrijgbaar zijn. Anderzijds is het wel een toestel waar de rest een puntje aan kan zuigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            De link die ik gepost heb is zo een ultrabook. Je moet niet opnieuw beginnen als je binnen je buget willen blijven, want een ultrabook zal pas vanaf 900 euro vekrijgbaar zijn. Anderzijds is het wel een toestel waar de rest een puntje aan kan zuigen.
            enkele bedenkingen:

Kan je de batterij zelf vervangen, want die slijt toch wel bij een ultrabook ?
            Is de resolutie niet te groot bij zo een klein scherm ? (gebruik,leesbaarheid)
            Beter niet in combinatie met een touchscreen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
              enkele bedenkingen:

Kan je de batterij zelf vervangen, want die slijt toch wel bij een ultrabook ?
              Is de resolutie niet te groot bij zo een klein scherm ? (gebruik,leesbaarheid)
              Beter niet in combinatie met een touchscreen ?
              Ik denk dat je met de batterij nog een nadeel gevonden hebt. Volgens mij kan dit inderdaad niet. Wat levensduur betreft zal dat niet slechter zijn dan andere laptops.
              Wat de resolutie betreft hangt een beetje van je ogen af. Ik heb graag een hoge resolutie. Je kan altijd inzoomen indien nodig.
              Waarom wil je een touchscreen op een laptop? Daarvoor gebruik je beter een tablet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Klopt, en ik ga er dan ook niet verder achter zoeken.
                Momenteel is mijn keuze gevallen op een Dell Vostro V131 met I5 24360M processor, 500GB (7200rpm) harde schijf en 4GB DDR3 1333Mhz geheugen. Valt nog net binnen mijn budget. De SSD heb ik laten vallen wegens te duur en te weinig opslagruimte.
                Nu ga ik alles eens enkele dagen laten bezinken en als ik geen beter voorstel meer krijg zal ik waarschijnlijk voor deze gaan.

Comment

Klopt, en ik ga er dan ook niet verder achter zoeken.
                  Momenteel is mijn keuze gevallen op een Dell Vostro V131 met I5 24360M processor, 500GB (7200rpm) harde schijf en 4GB DDR3 1333Mhz geheugen. Valt nog net binnen mijn budget. De SSD heb ik laten vallen wegens te duur en te weinig opslagruimte.
                  Nu ga ik alles eens enkele dagen laten bezinken en als ik geen beter voorstel meer krijg zal ik waarschijnlijk voor deze gaan.
                  Goede keuze

Let wel op, momenteel (tot do 24/11) gratis verzending van 30 euro
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                    Goede keuze

Let wel op, momenteel (tot do 24/11) gratis verzending van 30 euro
                    Hij is besteld!

Comment

Hij is besteld!
                      En al binnen?
                      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                        En al binnen?
                        Ja, van gisteren! Kan er nog niet veel van zeggen, nog niet veel tijd gehad en ik zal ook nog een router moeten installeren. Omdat als leverdatum 6 december stond heb ik mij wat laten pakken op snelheid.
                        Hij ziet er goed uit en hij werkt tot op heden ook nog goed
                        Wat ik wel al kan zeggen: blijkbaar werd hij in China geproduceerd en als ik dat op voorhand had geweten had ik waarschijnlijk een andere gekocht. Het is namelijk mijn overtuiging dat hij net zo goed hier kan geproduceerd worden.

Comment

Working...
                        X