Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gps

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gps

Zoek naar een GPS of zakcomputer waarmee ik de weg kan vinden in de natuur, coördinaten kan vastleggen, de afgelegde wandelweg kan terugvinden.
    Mogelijkheid om allerlei programma´s onafhankelijk van het merk kan installeren. Uitgestippelde routes kan installeren. Kortom een toestel dat ik kan gebruiken om alle mogelijke wandelwegen en bijzonderheden in de Natuur en op de weg vast te leggen.
    Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

Re: Gps

'k zou zeggen informeer eens in een AS Adventure.
    Lijkt me dat ze dat daar moeten hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      'k zou zeggen informeer eens in een AS Adventure.
      Lijkt me dat ze dat daar moeten hebben.
      Ze hebben dat daar en ze vragen daar veel te veel voor...vergelijk eens met gpsshop

Kijk eens in het gamma van Garmin outdoor Je gaat best voor een model waar je kaarten kan opzetten. Je kan perfect gratis kaarten van openstreetmap gebruiken.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Garmin Map60 series is made for this use! Nu niet meer beschikbaar, maar wel geüpdated naar de Map62 series. Zeker eens bekijken!

Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Re: GPS

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          ...informeer eens in een AS Adventure.
          ...als je geld wil weggooien. En flauwe (soms verkeerde - mijn ervaring) informatie wil krijgen.
          Nee dan: volg eerder het advies van "on4bam" en ga ook eens langs in een winkel waar men er de tijd voor neemt of bij iemand die ervaring heeft en onbevooroordeeld advies wil geven (ik woon te ver uit de buurt vrees ik, zoniet...)
          Misschien in de buurt; in Paal: klik. Maar er zijn er nog die advies kunnen/willen geven hoor. Google eens op "GPS Hasselt".

'k Ben wel in de war met wat je bedoelt als je schrijft
          Mogelijkheid om allerlei programma´s onafhankelijk van het merk kan installeren.
          Want dan kijk je precies meer in de richting van een smartphone met GPS functie?
          In niets te vergelijken met een échte wandel/fiets-GPS als je 't mij vraagt !
          't Is alsof je dan enkel diezelfde smartphone in plaats van een fototoestel gaat kopen om je fotografiehobby te beoefenen.
          Niet doen: weggegooid geld (al wil ik helemaal niet zeggen dat die smartphone niet nuttig zou zijn voor andere toepassingen).

Je opmerking doet me vermoeden dat je op zoek bent naar 2 toestellen: een GPS én een smartphone .
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            Maar er zijn er nog die advies kunnen/willen geven hoor. Google eens op "GPS Hasselt".
            Bijvoorbeeld Traxs -vroeger Kariboe- Kempische Stwg 192, van het centrum richting Zonhoven, de brug over en onmiddelijk linksaf.
            Zijn normaliter ietsje duurder dan GPSshop maar je krijgt er prima info en service en dat is ook wat waard.

Comment

Heb de indruk dat je meer wil dan gewoon GPS'en. Misschien denken in de richting van een kleine tablet pc (7" ofzo) met GPS ontvanger ?
              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                Bijvoorbeeld Traxs -vroeger Kariboe- Kempische Stwg 192, van het centrum richting Zonhoven, de brug over en onmiddelijk linksaf.
                Zijn normaliter ietsje duurder dan GPSshop maar je krijgt er prima info en service en dat is ook wat waard.
                Kan ik beamen.
                In de buurt ook nog Essec en daar heb ik tot nu toe ook goede ervaring mee.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Bedankt iedereen; hier heb ik wat aan, ga op onderzoek.
                  Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

Comment

Working...
                  X