Eigenlijk een beetje compassie gehad met dat meiske van Carrefour. Maar aan haar gebroebel mij serieus geërgerd.
Ze komt ons vertellen dat ze dagelijks werken aan een probleem van verkeerde prijzen, en dat al sinds 2000. Het is helaas in die elf jaar nog verslecht. Maar volgens "de procedure" staat de klant natuurlijk centraal...
Toch wel zééééééééér toevallig dat op de rekken WEL de promotieprijs staat (via computer doorgestuurd) maar aan de kassa NIET. Da's daar waarschijnlijk een ander computersysteem.
Ze houden de klant dus gewoon voor een debiel die toch niks nakijkt. Mischien hebben ze nog gelijk ook.
Dus in het vervolg best met een viltstift gaan winkelen en bij elk promotieartikel de promo-prijs in het vet op de verpakking schrijven. Best comfortabel.
Ze komt ons vertellen dat ze dagelijks werken aan een probleem van verkeerde prijzen, en dat al sinds 2000. Het is helaas in die elf jaar nog verslecht. Maar volgens "de procedure" staat de klant natuurlijk centraal...
Toch wel zééééééééér toevallig dat op de rekken WEL de promotieprijs staat (via computer doorgestuurd) maar aan de kassa NIET. Da's daar waarschijnlijk een ander computersysteem.

Ze houden de klant dus gewoon voor een debiel die toch niks nakijkt. Mischien hebben ze nog gelijk ook.
Dus in het vervolg best met een viltstift gaan winkelen en bij elk promotieartikel de promo-prijs in het vet op de verpakking schrijven. Best comfortabel.

Comment