Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Volt

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Geen probleem voor nete, via Mobile Vikings even snel en goedkoop opzoeken.
    Hoe kan je het weten ? Maar helaas, prijzen online kennen ze niet bij MM. Ook niet nodig hé als je toch altijd de goedkoopste bent.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #17
      Re: Volt

      Panasonic Plasma TX-P50ST30E

      VDB > 1299

      Electro World Maastricht > 1499
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Volt

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        En dat vergelijken: je schrijft dan al die prijzen van die electronische prijsaanduidingen op een briefje ? Of ga je met je kasticket en een stylo in aanslag alles nog eens aan de rekken pointeren ?
        De zelfscanner nete!
        Je neemt het product, scant het, je bekijkt de prijs op de handscanner en vergelijkt die met de prijs op het rek.
        Veel typwerk voor iets dat in werkelijkheid twee seconden duurt!
        Gescande prijs is promoprijs! Zie je een verschil, hou het product dan apart en meld het.
        Wij letten er ook op, zeker bij promo maar bijna nooit problemen, misschien één of twee producten op een jaar met fouten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Volt

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Hoe kan je het weten ? Maar helaas, prijzen online kennen ze niet bij MM. Ook niet nodig hé als je toch altijd de goedkoopste bent.
          Ge loopt daar rond en ge vergelijkt met een ander via uw smartphone.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Volt

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            misschien één of twee producten op een jaar met fouten.
            Maal x miljoen klanten een paar keer per jaar, jaja...
            Als de klant centraal staat, en dat is natuurlijk zo (op papier zoals overal), dan zorg je toch dat als er fouten kunnen gebeuren ze in het voordeel van de klant zijn ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #21
              Re: Volt

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Maal x miljoen klanten een paar keer per jaar, jaja...
              Als de klant centraal staat, en dat is natuurlijk zo (op papier zoals overal), dan zorg je toch dat als er fouten kunnen gebeuren ze in het voordeel van de klant zijn ?
              Hoe was hun slogan weer
              1miljoen klanten per dag moet je verdienen; of zoiets toch.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Volt

                Oorspronkelijk geplaatst door Jdude Bekijk bericht
                Neen, bij MM moet je gewoon weg blijven. Tenzij je wel eens goed wil lachen met de mensen hun opmerkingen omtrent electronica. Er zijn soms echt wel "specialisten" tussen, ook bij de verkopers trouwens :-)
                Heb eens een 'specialist' bij MM gevraagd om uit te leggen waarom er een groot prijsverschil was tussen 2 spaarlampen (ongekend merk 2 keer duurder dan gekend merk) : antwoord van de 'specialist' was 'weet ik niet, dat zijn de prijzen die wij doorkrijgen...', mijn volgende vraag was of het nog zin had dat ik verdere vragen ging stellen, zijn antwoord was 'neen'.

                Als je twijfelt over de prijzen van de producten in MM tov de concurrentie, kan je altijd naar de computerafdeling gaan en daar de prijs opzoeken op de sites van andere winkels/ketens

                Comment


                • #23
                  Re: Volt

                  Ik kwam ooit bij Carrefour buiten, en vond dat mijn rekening nogal hoog was.
                  Ik had een blok holldandse kaas mee van 800gr.
                  Bleek dat die op mijn kassaticket aangerekend was aan 99,5€ per kilo.
                  Ik ga terug naar de kassierster, en die verwees me door naar het onthaal.

                  Daar erkenden ze direct het probleem, en ik hoorde 2 medewerkers tegen elkaar zeggen: "Alweer iemand met dat probleem van die prijs met Kaas".
                  Het verschil werd snel terugbetaald, maar ik snap niet dat er dan niemand naar de rekken gaat en die kaas herprijst. De verantwoordelijke daarvoor was 2 dagen in verlof...

                  Op mijn vraag waarom ze dat niet beter aanpakten kreeg ik als antwoord, daarvoor moet je naar de Colruyt gaan, die hebben dat niet voor.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Volt

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Maal x miljoen klanten een paar keer per jaar, jaja...
                    Als de klant centraal staat, en dat is natuurlijk zo (op papier zoals overal), dan zorg je toch dat als er fouten kunnen gebeuren ze in het voordeel van de klant zijn ?
                    Nete ... sommige mensen hoor je alleen maar klagen en als negatief bekijken, jij begint er ook wat bij te horen precies.

                    Natuurlijk is het niet correct dat je te veel betaalt en natuurlijk mag het niet zijn maar heb jij dan nooit dat je eens te weinig betaalt in een winkel of verkeerd wisselgeld krijgt?

                    Ik heb inderdaad al gehad dat er een korting niet van de prijs afgehaald werd en dan ben je eens 50 cent of zo kwijt ... maar ik ben ook al eens thuisgekomen en gemerkt dat ze voor een pak van 6 flessen cola slechts één fles geteld hadden.
                    Maar daar klaagt niemand over natuurlijk.

                    Al wat ik ter plaatse zie zal ik altijd zeggen, positief of negatief voor mij!
                    Merk ik het thuis pas op, dan ga ik er meestal niet voor terug, tenzij het een groot bedrag zou zijn natuurlijk.
                    Nu met het zelfscannen kan je dit bijna niet meer voor hebben, hoogstens een kortingbonnetje dat niet aanvaard werd. Over de rest heb je volledig zelf de controle!

                    Maar wees eerlijk, als je zelfs een week later met je kassaticket naar de Carrefour gaat en je duidt ze op een fout, dan betalen ze het verschil gewoon goedgelovig terug als je dat correct uitlegt! Zij kunnen dan ook niet meer controlleren of je met twee of drie pottekes buitengegaan bent ... dat baseert zich ook op vertrouwen!

                    Ik weet niet welke job de meesten hebben want dat maakt mij niet uit, maar als de meesten eerlijk zijn ... kijk eens in de eigen zaak!
                    Gebeurt het bij jullie nooit dat er een vergissing gebeurt? Krijgt een klant nooit eens iets te weinig toegestuurd, wordt de klant nooit eens iets verkeerd geleverd?
                    Fouten gebeuren overal, het zijn nog altijd mensen zoals jij en ik dat ergens werken en eens iets over het hoofd kunnen zien!

                    Ik vraag me af wie perfect is? Wie maakt nooit een fout?
                    Het is niet omdat men denkt alles beter te kunnen dan een ander dat men dat ook doet hé!

                    Nete, jullie hadden toch ooit een computerzaak? Nooit eens een klant service geboden en laten betalen maar dat die achteraf terugkwam met een probleempje?
                    Wat deed je dan? Toch gewoon de klant helpen en het proberen corrigeren!
                    Of vond je het normaal dat de klant dan even op een forum ging posten dat jullie bedriegers waren? En kom niet af dat er nooit eens iets kon foutlopen!
                    Misschien zelfs bij een brave klant dat er niet eens voor teruggekomen is!

                    Er is een groot verschil tussen toevallige foutjes en bewust foeffelen, als ze de mensen duidelijk in het zak zetten door bewust foutieve info te geven, namaak te verkopen, geen garantie te geven, overdreven winstmarges hanteren, lege dozen verzenden of zelfs nooit iets verzenden (Corné) ... dat is puur bedrog!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Daar erkenden ze direct het probleem, en ik hoorde 2 medewerkers tegen elkaar zeggen: "Alweer iemand met dat probleem van die prijs met Kaas".
                    Het verschil werd snel terugbetaald, maar ik snap niet dat er dan niemand naar de rekken gaat en die kaas herprijst. De verantwoordelijke daarvoor was 2 dagen in verlof...
                    Op mijn vraag waarom ze dat niet beter aanpakten kreeg ik als antwoord, daarvoor moet je naar de Colruyt gaan, die hebben dat niet voor.
                    Een gewone kassierster of iemand van het onthaal heeft gewoon het recht niet om die prijzen aan te passen, net als in elk bedrijf heeft iedereen zijn verantwoordelijkheden. Aan de kassa mogen ze prijzen aanrekenen zoals op het product, aan de balie mogen ze terugbetalingen doen en nog iemand anders mag prijzen aanpassen.
                    Mocht eender wie dit kunnen of mogen doen, het zou er niet beter op worden! In de meeste winkels is het trouwens niet voldoende op het product een ander ticket te plakken, de prijs zit in de computer en die zal aangerekend worden.
                    Last edited by VerSeg; 10 november 2011, 08:35.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Volt

                      Het is vooral vreemd dat de gescande prijs nooit lager is. Je zou denken dat "vergissingen in beide richtingen werken (promoprijs van de vorige week terug vergeten te verhogen).

                      1 miljoen klanten, daar moet je aan verdienen, elke dag.

                      VDB: toen we onze tv kochten was er solden, toch maar bij redcoon gekocht aan 50Euro minder.
                      VDB: Prijs koelkast gezocht, alweer redcoon 400 Euro(!!!) goedkoper

                      MM: goed om alles eens te gaan bekijken of een kleinigheid te kopen, voor de rest wegblijven.

                      Fnac: 99% kans dat ze nog duurder zijn dan MM

                      @Verseg: fouten gebeuren inderdaad overal maar 11 jaar aan een stuk en op die tijd nog een verslechtering? Dat ruikt naar....
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #26
                        Re: Volt

                        ooit zo eens in de Colruyt een probleempje gehad...
                        Allez niet echt foute affichage, wel een fout van de beenhouwerij.
                        hadden een doos soepballetjes....
                        Je verwacht toch dat die mannen dat correct intikken maar nee dus...
                        Komen wij aan de kassa, die gast begint alles in te scannen...
                        dan naar het afrekeneilandje... zegt die gast zelf al van: hier klopt iets niet...
                        de factuur was 1.200€!!!!!!
                        wat bleek... ipv 1x een doosje van 400 gr. te hebben ingevoerd in het systeem in de beenhouwerij, bleek de beenhouwer 400x een doosje te hebben ingevoerd in het systeem....
                        Mijn Blog
                        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                        Comment


                        • #27
                          Re: Volt

                          @ Verseg: Ik uit meestal geen kritiek op toevallige zaken, en als het goed is zal ik het ook zeggen.
                          Ik vond gewoon het "optreden" van dat Carrefour madammeke meelijwekkend: we werken er elke dag aan meneer, al 11 jaar.

                          Lees of herlees eens de reactie van ON4BAM, zeker de laatste regel, hij verwoordt precies wat ik bedoel: als na 11 jaar een gekend probleem alleen maar erger wordt, dan is het duidelijk dat dat oplossen absoluut geen prioriteit is. Maar da's natuurlijk een persoonlijke mening.
                          Last edited by nete; 10 november 2011, 09:50.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #28
                            Re: Volt

                            ik had vooral medelijden met die arme mol

                            Comment


                            • #29
                              Re: Volt

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              @Verseg: fouten gebeuren inderdaad overal maar 11 jaar aan een stuk en op die tijd nog een verslechtering? Dat ruikt naar....
                              Het is geen 11 jaar op hetzelfde product hé ... trouwens nog nooit een fout gezien in de Delhaize, Makro, Lidl, Aldi, ... ?
                              Overal al stoten gezien hoor!

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Lees of herlees eens de reactie van ON4BAM, zeker de laatste regel, hij verwoordt precies wat ik bedoel: als na 11 jaar een gekend probleem alleen maar erger wordt, dan is het duidelijk dat dat oplossen absoluut geen prioriteit is. Maar da's natuurlijk een persoonlijke mening.
                              Mocht al 11 jaar de prijs niet veranderd zijn, dan zou dat inderdaad triestig zijn maar van vele producten verandert wekelijks de prijs bij hun leverancier en meer en meer werken ze met kortingen hier, kortingen daar, ... het is voor hen ook niet altijd simpel om alles op te volgen.
                              Ze kopen bijvoorbeeld honder blikken tomatensoep aan en plots zit er een doos tussen waar op elk blik een bonneke zit voor een korting of drie voor de prijs van twee ... beslissing van de fabrikant! Denk jij dat ze dat ook altijd op tijd doorkrijgen om dit te kunnen aanpassen in het systeem?
                              Ik spreek Carrefour niet goed hiermee maar men moet soms ook wat verder kijken dan zijn neus lang is ... er zijn voor hun vaak ook externe factoren die het moeilijk maken.
                              Last edited by VerSeg; 10 november 2011, 10:09.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Volt

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Het is geen 11 jaar op hetzelfde product hé ... trouwens nog nooit een fout gezien in de Delhaize, Makro, Lidl, Aldi, ... ?
                                Overal al stoten gezien hoor!
                                Ha, dan is't in orde, het is overal

                                Het is DEZELFDE fout die al 11 jaar erger wordt en toch slaagt men er niet in om het op te lossen of te verbeteren. Ze werken met 1 database die de prijzen aanpast in de winkels (kassa en readers) en toch is de prijs verschillend?? En steeds in het nadeel van de klant.

                                Iemand een idee wat deze vergissingen per jaar opbrengen?
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X