Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Volt

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Het is DEZELFDE fout die al 11 jaar erger wordt en toch slaagt men er niet in om het op te lossen of te verbeteren. Ze werken met 1 database die de prijzen aanpast in de winkels (kassa en readers) en toch is de prijs verschillend?? En steeds in het nadeel van de klant.

Iemand een idee wat deze vergissingen per jaar opbrengen?
    Het is niet altijd in het nadeel van de klant!
    Vorige week nog stonden er externe harde schijven van 2TB goedkoper dan hetzelfde type van 1TB ... prijzen waren gewisseld zoawel op het product als op het rek als voor de scanner! Wie er eentje kocht deed dus een goede zaak!
    Hoeveel mensen denk je dat er naar het onthaal gegaan zijn om dit te melden?

Probleem is dat negatieve dingen meer opvallen dan positieve en dat men op het ene reageert en van het andere profiteert.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

In vergelijking met andere winkels scoort Carrefour gewoon véél zwakker op dit gebied.
      Hun systeem faalt nog steeds, waar anderen betere correctiesystemen hebben (of minder dikwijls hun prijzen aanpassen)...

Colruyt heb ik nog nooit op een fout kunnen betrappen. Wel al besteld in de collishop aan een bepaalde prijs en tegen dat ik het afhaalde was de prijs lager.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Colruyt heb ik nog nooit op een fout kunnen betrappen. Wel al besteld in de collishop aan een bepaalde prijs en tegen dat ik het afhaalde was de prijs lager.
        Het is nu lang geleden dat ik nog in die winkel geweest ben maar werken ze nog steeds met die kaartjes?
        Dan stond er geen prijs op het product zelf en kon je ook niets controlleren als je thuis was.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          maar werken ze nog steeds met die kaartjes?
          Dan ben je toch al zéééér lang niet meer in Colruyt geweest hoor. Nochtans zou je portemonnee er goed bij kunnen varen.
          Ze werken veel met kortingsbonnen, maar als je een kortingkaart vraagt en ze scannen die in aan de kassa zijn alle kortingen meteen verrekend. Ze worden zelfs afzonderlijk vermeld op je factuur (die factuur heeft ongeveer A5 formaat).
          Zij krijgen dat blijkbaar wel proper in hun computers.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Het is nu lang geleden dat ik nog in die winkel geweest ben maar werken ze nog steeds met die kaartjes?
            Haha, ik was dat van die kaartjes zelfs al vergeten!!!

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              Haha, ik was dat van die kaartjes zelfs al vergeten!!!
              Zouden er in 1987 uitgegaan zijn.
              Da's inderdaad al een eeuwigheid geleden .
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                Zouden er in 1987 uitgegaan zijn.
                Da's inderdaad al een eeuwigheid geleden .
                Da's wat overdreven denk ik!
                We zijn in 1991 pas gaan samenwonen en dan zelf onze boodschappen daar beginnen doen ... toen moest je toch voor elk product een kaartje nemen met de prijsaanduiding.
                Toch enkele jaren naar de Colruyt blijven gaan en een tijd zo geweten. Ondertussen eens wat opgezocht en lees dat ze inderdaad eind de jaren tachtig beginnen vervangen zijn om in de jaren negentig op de laatste plaatsen te verdwijnen.
                Dat het nu al een paar jaar geleden is dat ik daar kwam klopt wel maar zo lang nu ook niet, kan dus zijn dat we het ander systeem al gehad hebben maar dat ik dat al vergeten was. Meestal ook mijn vrouw dat daar ging, zij zal het wel beter weten.

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Dan ben je toch al zéééér lang niet meer in Colruyt geweest hoor. Nochtans zou je portemonnee er goed bij kunnen varen.
                Als het u lukt om vijf keer bij ons naar de Colruyt te gaan zonder uw auto terug te vinden met een deuk of kras in, dan heb je een record gebroken.
                Probleem is dat de parking veel te klein is, iedereen zit te wringen en dat kost meer dan hetgeen ge eventueel wint met de boodschappen! OK dat veel parkings niet veilig zijn maar deze breekt toch records.
                Ik weet ook nog dat toen de beenhouwerij vroeger dicht ging dan de winkel en dat we vaak zonder vlees naar huis moesten gaan. Ook dit kan ondertussen anders zijn natuurlijk.
                Ja ... ik kom meestal laat thuis en moet dan kort voor sluiting naar een winkel gaan, Carrefour is voor ons beter gelegen in dit geval.
                Let op, ik zeg niet dat Colruyt slecht is hé, vroeger nooit over te klagen gehad en goede beenhouwerij.
                Misschien toch nog eens uitproberen want je hoort vaak dat ze het goedkoopst zijn, andere locatie uitproberen misschien.
                Last edited by VerSeg; 11 november 2011, 01:56.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Wij komen er wel meer, is zelfs de, op een Lidl na, dichtst bij onze woning gelegen supermarkt, en hier hebben ze een zeer ruime parking (wat natuurlijk niet alle risico's uitsluit).

En wat die ponskaarten betreft: in die tijd waren ze in feite voorlopers, in alle andere supermarkten moesten de kassiersters toen nog ijverig code's zitten intikken, bij Aldi moesten ze die zelfs uit het hoofd kennen.

Maar het is er iets minder gezellig dan in Carrefour & Co, alhoewel al sterk verbeterd tegenover jaren geleden.

Comment

Ik vind de Carrefour juist een rommelwinkel met te kleine parkeerplaatsen.

Altijd lange wachttijden aan de kassa, en het personeel is niet echt vriendelijk.
                    Nu met de selfscan is er wel wat verbeterd.

Comment

... met te kleine parkeerplaatsen.
                      Absoluut gelijk !!

grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Sinds de maxi GB is overgegaan in Carrefour, kom ik daar nog amper en als ge iets wil vragen loopt er niemand rond ...
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                          Sinds de maxi GB is overgegaan in Carrefour, kom ik daar nog amper en als ge iets wil vragen loopt er niemand rond ...
                          Mottige winkel ook.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik vind de Carrefour juist een rommelwinkel met te kleine parkeerplaatsen.
                            De parkeerplaatsen op zich zijn bijna overal te klein, ze willen zo veel mogelijk auto's op zo weinig mogelijk plaats.
                            Maar waar ik het over had is vooral het aantal parkeerplaatsen, de totale oppervlakte van de parking dus. Op dat gebied zijn er ook veel die onder doen aan de behoeften.
                            Maar ja, parking kost geld ... veel geld.
                            Bij ons aan de Carrefour zijn ze werken aan het doen en daardoor is een gedeelte van de parking verdwenen voor uitbreiding van de Brico ... nu is het daar ook wel een ramp om te parkeren.

Altijd lange wachttijden aan de kassa, en het personeel is niet echt vriendelijk.
                            Nu met de selfscan is er wel wat verbeterd.
                            Aan de kassa stond je vroeger +- 20 minuten als je een zaterdagavond durfde gaan tegen sluiting, te weinig open kassa's vergeleken met het aantal klanten.
                            Met de selfscan ben je nu op hoogstens 5 minuten buiten, meestal zelfs nog sneller.
                            In de Makro is het soms ook een ramp, al eens zeker 20 volle karren voor ons gehad en dan sta je bijna een uur aan te schuiven ... onaanvaardbaar zeker als je diepvries bij hebt.
                            De vriendelijkheid van het personeel hangt ook af van winkel tot winkel maar in het algemeen zijn ze op niet veel plaatsen echt vriendelijk of gedienstig.
                            Maar ik weet niet of het plezant is om zo een ganse dag aan een kassa te zitten en altijd hetzelfde te doen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Met de selfscan ben je nu op hoogstens 5 minuten buiten, meestal zelfs nog sneller.
                              Grondige controle op missers inbegrepen ?

Comment

... met te kleine parkeerplaatsen.

Misschien heeft iedereen een te grote auto tegenwoordig

Ik ga meestal naar de Delhaize hier vlak in de buurt. Daar weet ik tenminste op voorhand dat ik teveel betaal (maar het is een klein, gezellig filiaal met een familiale sfeer)

Comment

Working...
                                X