Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke van de 6 laptops - vraagje voor de kenners

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke van de 6 laptops - vraagje voor de kenners

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Uit slaapstand waarschijnlijk ?
    Uit slaapstand lukt dat evengoed met mijn van harddisken voorzien jaar oud laptopke.
    Dat heeft eigenlijk niets met opstarten te maken, want alles zit al in het geheugen...
    Groeten,

Polleke

Comment

Re: Welke van de 6 laptops - vraagje voor de kenners

Dankzij de Smurfen heb ik uiteindelijk een top-laptop beet
      Ik passeerde met m'n dochter langs de Carrefour Hypermarket in Brugge en de smurfen stonden in de etalage, ik ging binnen om een setje te kopen en passeerde toevallig langs de laptops en zag dit!

Bekijk alle folders en promoties van je favoriete merken en winkels en mis geen enkele promotie.

De laatste was net verkocht en naar Koksijde gereden, super prijs/kwaliteit!

ASUS draagbare pc eeepc x73sv-ty238v-be
      17" LED, I7 processor 2ghz, 8GB Ram, 1TB HD 2x 500GB), GF GT540, mac keyboard, super behuizing in koperbrons en zwart, superstil, warmt weinig op op full power, batterij 5u30!

Had m'n voorschot al betaald voor de Acer, maar zal de €100 terug moeten inruilen voor een cadeaubon, want geld geven ze natuurlijk niet terug.
      In Mediamarkt konden ze deze zelfs niet bestellen, enkel 2 minder goede types! Met dank aan de Smurfen, anders ging ik nooit die hypercarrefour binnengegaan zijn
      Last edited by CanonYouCan; 23 oktober 2011, 00:29.

Comment

Working...
      X