Re: Verkeersagressie
Tja.. je er niets van aantrekken is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Maar zelf politie-agent gaan spelen zoals sommige voorbeelden hier, vind ik ook absoluut 'not done'. Gevaarlijk zelfs. Maar ik vrees tegelijkertijd dat de politie de écht gevaarlijke auto-bestuurders écht wel zelden aanpakt. Zij handelen uiteraard ook maar op basis van instructies die ze krijgen van hogerhand, maar goed, dan moeten die instructies maar aangepast worden. Maar ja.. 
Daar sla je de nagel op de kop. 100% akkoord. En waarom wordt iemand zo gefrustreerd? Veel mensen (en dat zijn gewoonlijk niet de zgn 'snelheidsduivels') hebben gewoon geen oog voor het verkeer en letten inderdaad niet op of ze iemand hinderen. Waar heeft men dan wél oog voor? Juist dat met toch zéker niet te snel zou rijden. En dat vind ik dus jammer. Meer nog: ik vind dat asociaal. En let wel: die frustratie zou evengoed naar boven komen wanneer je dezelfde situatie zou creëren in een supermarkt met winkelkarretjes. Nogmaals hetzelfde bewijs dat mensen niet veranderen wanneer ze achter het stuur kruipen. Het is de situatie die de agressie creëert.
Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast
Bekijk bericht

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast
Bekijk bericht
Comment