Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IOS5 is er!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: IOS5 is er!!

    Oorspronkelijk geplaatst door FRANKIE Bekijk bericht
    Ik heb vandaag ook de upgrade naar ios5 gedaan en nu staat mijn appstore in het Frans ?
    Weet iemand een oplossing om dit terug in het nederlands te krijgen ?
    ::: Flickr :::

    Comment


    • #77
      Re: IOS5 is er!!

      De taal was wel degelijk ingesteld op Nederlands dus daar zat het probleem niet. Na wat googelen bleek het installeren van een nieuwe app het probleem met de taal op te lossen.Alles werkt terug normaal nu.

      Comment


      • #78
        Re: IOS5 is er!!

        Oorspronkelijk geplaatst door FRANKIE Bekijk bericht
        Ik heb vandaag ook de upgrade naar ios5 gedaan en nu staat mijn appstore in het Frans ?
        Weet iemand een oplossing om dit terug in het nederlands te krijgen ?
        Bedoel je in iTunes op je computer, download en installeer hier dan iTunes er overheen;
        http://www.apple.com/benl/itunes/download/

        Op je iPhone ga je naar Instellingen > Algemeen > Internationaal > Taal.
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

        Comment


        • #79
          Re: IOS5 is er!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
          Waar heb je dat ergens gelezen? Dan kan ik eens kijken hoe ik dat juist moet doen... bedankt!
          http://support.apple.com/kb/HT2519?viewlocale=nl_NL
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

          Comment


          • #80
            Re: IOS5 is er!!

            Bedankt maar dit had ik al geprobeerd...

            Er komt dan te staan dat ik die liedjes al gedownload heb, maar als ik ze aanklik, moet ik opnieuw betalen...
            Heel vreemd eigenlijk!!
            Hij weet dat ik die liedjes heb betaald/gedownload, maar toch moet ik opnieuw betalen...

            Comment


            • #81
              Re: IOS5 is er!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
              Bedankt maar dit had ik al geprobeerd...

              Er komt dan te staan dat ik die liedjes al gedownload heb, maar als ik ze aanklik, moet ik opnieuw betalen...
              Heel vreemd eigenlijk!!
              Hij weet dat ik die liedjes heb betaald/gedownload, maar toch moet ik opnieuw betalen...
              Ja dat is vreemd, misschien moet je eens contact opnemen met de iTunes Store support;

              http://www.apple.com/benl/support/itunes/contact.html
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

              Comment


              • #82
                Re: IOS5 is er!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
                Bedankt maar dit had ik al geprobeerd...

                Er komt dan te staan dat ik die liedjes al gedownload heb, maar als ik ze aanklik, moet ik opnieuw betalen...
                Heel vreemd eigenlijk!!
                Hij weet dat ik die liedjes heb betaald/gedownload, maar toch moet ik opnieuw betalen...
                heb ik nog nooit meegemaakt
                ben je zeker dat je ingelogd bent onder dezelfde apple id op itunes.
                elke apple id onthoud al je aankopen van apps, film, muziek,.....
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #83
                  Re: IOS5 is er!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  heb ik nog nooit meegemaakt
                  ben je zeker dat je ingelogd bent onder dezelfde apple id op itunes.
                  elke apple id onthoud al je aankopen van apps, film, muziek,.....
                  Hoe vind je dan die muziek terug?
                  Bij mij onthoudt hij alleen de apps en boeken.

                  Maar zoals ik al zei;
                  "Er komt dan te staan dat ik die liedjes al gedownload heb, maar als ik ze aanklik, moet ik opnieuw betalen... "
                  Maar verder nergens mijn liedjes terug te vinden...

                  Mss doe ik gewoon iets verkeerd, ik weet het niet...
                  Ik ga ze eens mailen... bedankt!

                  Comment


                  • #84
                    Re: IOS5 is er!!

                    heb nu net de ios5 erop gezet en wil icloud configureren maar lukt niet ,heb voor alles dezelfde apple ID ,en dan krijg ik dit te lezen ( Dit apparaat komt niet langer in aanmerking voor het aanmaken van een Apple ID.) maar ik heb al en apple id en dezelfde ID werkt op itunes en mac store .

                    Kan iemand met helpen aub want zou graag icloud willen gebruiken .

                    Bedankt op voorhand

                    Ardeisgn
                    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                    Comment


                    • #85
                      Re: IOS5 is er!!

                      Heb je al geprobeerd in te loggen op www.icloud.com
                      En wees er zeker van dat je de juiste Apple ID gebruikt!
                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

                      Comment


                      • #86
                        Re: IOS5 is er!!

                        Hey Tom

                        ja heb ik al gedaan en daar krijg ik die melding ,die op mijn post staat ,dus snap het echt niet hoe ik het zou kunnen oplossen .
                        en ja ik gebruik mijn apple id dezelfde als voor mac store als itunes .

                        groetjes

                        Ardesign


                        Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                        Heb je al geprobeerd in te loggen op www.icloud.com
                        En wees er zeker van dat je de juiste Apple ID gebruikt!
                        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                        Comment


                        • #87
                          Re: IOS5 is er!!

                          Heb je wel op je iPad/iPhone iCloud ingesteld bij de Instellingen?
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

                          Comment


                          • #88
                            Re: IOS5 is er!!

                            ik heb geen ipad of iphone wel en ipod touch ,en hoe komt het dat je dat langs en iphone of ipad moet instellen en niet kan via je gewone imac ???

                            groetjes
                            Ardesign

                            Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                            Heb je wel op je iPad/iPhone iCloud ingesteld bij de Instellingen?
                            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                            Comment


                            • #89
                              Re: IOS5 is er!!

                              Je kan het ook op je iPod touch instellen via de Instellingen > iCloud.
                              Het kan niet via de Mac omdat je het eerst op je iDevice moet activeren, of via iTunes als je iPod touch is aangesloten op iTunes.
                              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                              Cybershot Photo Website!

                              Comment


                              • #90
                                Re: IOS5 is er!!

                                Als je het via een Mac doet dan moet die Lion draaien. Er zit geen iCloud support in Snow Leopard of ouder.

                                Dus als je iCloud wenst te gebruiken dan moet je Mac naar Lion. Er zijn al wel files en dingen gevonden om ook iCloud support in Snow te verkrijgen. Maar Apple heeft dat nog niet aangekondigd en dus weten we niet met zekerheid of ze dat ooit gaan vrijgeven.

                                Ik gebruik momenteel MobileMe voor mail, agenda en contacten omdat dit wel werkt onder Snow en dus ook op een iOS5 toestel.
                                En dan iCLoud als backup en find-my-phone op iOS apparaten.
                                Ik zelf heb nog tot juli tijd om die MobileMe over te zetten naar iCloud, tegen dan zal ik mijn Mac wel upgraden naar Lion.
                                Tot sluitertijd, Dirk

                                Comment

                                Working...
                                X