Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
heb hier ipod touch met versie 4.2 erop hoe krijg ik de ICloud op mij ipod en op mijn imac met snowleopard gezet aub ,want vindt voorlopig niet hoe het juist werkt allemaal
wie kan me helpen aub vindt leuke idee van ICloud
Groetjes
Ardesign
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
heb hier ipod touch met versie 4.2 erop hoe krijg ik de ICloud op mij ipod en op mijn imac met snowleopard gezet aub ,want vindt voorlopig niet hoe het juist werkt allemaal
wie kan me helpen aub vindt leuke idee van ICloud
Groetjes
Ardesign
Die iPod moet de derde of vierde generatie zijn. Dan gewoon de iPod aan je Mac hangen met de USB kabel en via iTunes kan je een SW update uitvoeren. Eens iOS5 erop staat kunnen SW updates ook zonder kabel en Mac gebeuren.
Die Mac zal je eerst moeten upgraden naar Lion om iCloud te verkrijgen. Er zijn geruchten dat er ook een update van Snow komt maar dat is niet zeker. Je kan wel vandaag photostream gebruiken op Snow als je de laatste versie van iPhoto of Aperture op je Mac zet. Maar mail, calendar en contacts via iCloud lijken vandaag alleen in Lion te zitten.
Die Mac zal je eerst moeten upgraden naar Lion om iCloud te verkrijgen. Er zijn geruchten dat er ook een update van Snow komt maar dat is niet zeker. Je kan wel vandaag photostream gebruiken op Snow als je de laatste versie van iPhoto of Aperture op je Mac zet. Maar mail, calendar en contacts via iCloud lijken vandaag alleen in Lion te zitten.
Een update naar Lion is wel de moeite waard hoor, deze kun je in de App Store op je Mac vinden
Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website; CybershotPhotoWebsite!
Ja Tom ik wil ooit wel upgraden naar Lion.
Maar vandaag werken niet al mijn SW en HW onder Lion. Ik moet dus nog even wachten tot die mannen een update/driver uitbrengen of anders beslissen om die SW/HW te vervangen.
Zo gaat dat nu eenmaal met upgrades van het OS. Het duurt een paar maanden voor het optimaal genoeg werkt om over te stappen.
Ja Tom ik wil ooit wel upgraden naar Lion.
Maar vandaag werken niet al mijn SW en HW onder Lion. Ik moet dus nog even wachten tot die mannen een update/driver uitbrengen of anders beslissen om die SW/HW te vervangen.
Zo gaat dat nu eenmaal met upgrades van het OS. Het duurt een paar maanden voor het optimaal genoeg werkt om over te stappen.
Ok ik snap het, ik heb geen problemen met HW of SW, heb een iMac 27" i7
Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website; CybershotPhotoWebsite!
Die iPod moet de derde of vierde generatie zijn. Dan gewoon de iPod aan je Mac hangen met de USB kabel en via iTunes kan je een SW update uitvoeren. Eens iOS5 erop staat kunnen SW updates ook zonder kabel en Mac gebeuren.
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Ik wacht lekker op 5.1 en bespaar mezelf een hoop tijdverlies.
Aan alle early adopters bij deze mijn dank voor het testwerk
bij apple is alles stevig uitgetest voor het op de markt is en hebben beta-testers hun werk gedaan.
wachten op 5.1 is zoals de nieuwe reeks van de kampioenen pas bekijken bij heruitzending
Toch wel vreemd wat ik dan hoor van mensn die al hun apps kwijt zijn...
in tegenstelling tot update van 4.3 naar 4.4 worden bij update naar versie 5 alle apps na de reservekopie opnieuw geinstalleerd na installatie ios 5. je bent niets kwijt op je itunes of op je apple account
Ik vermoed dat dit komt omdat je je ipad en iphone via icloud kunt installeren en back-uppen zonder een pc met itunes erop.
Comment