Apple freaks, go for it.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
IOS5 is er!!
Collapse
X
-
-
Re: IOS5 is er!!
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk berichtApple freaks, go for it.
iPhone 4: check!
iPad: busyITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtYihaa, en binnenkort zitten we dus in de wolken ! ! !
Hoe zet ik die iOS5 op mijne foon ? en staat die dan ook direct op mijn iPad ?Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichtdat is pas goed nieuws dat het nieuwe ios5 er is dan kunnen we Icloud gaan proberen of is dat dan nog even wachten ?
Groetjes
Ardesign
http://www.apple.com/nl/icloud/get-started/Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Mislukt Maar ik denk dat het aan mijn laptop ligt.
Vraagje: Als ik nu iTunes op een ANDERE laptop zet en ik hang mijn iPhone daar aan, ga ik dan niets kwijtspelen bij de synchronisatie ????”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtNiets verloren, maar misschien toch nog eerst de i-kat uit de i-boom kijken.
( Een apple-boom natuurlijk )
* hoe is het met de muziek?
Comment
-
kwasweerterap !
3200
Het gaat om de melding "iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout opgedaan. (3200)". Deze melding is het gevolg van de enorme drukte op de servers van Apple op dit moment. Een oplossing is om te wachten en later opnieuw te proberen om de update te installeren, eventueel kunnen mensen die problemen ondervinden proberen om het toestel in vliegtuigmodus te zetten en dan de update uit te voeren.
Overigens is ERROR 3200 momenteel al een trending topic op Twitter.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Error 3200 komt door overbelasting van de server, dus of blijven proberen te updaten of morgen nog eens proberen.Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
Comment