Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steve Jobs / 1955-2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Steve Jobs / 1955-2011

Ik heb nog net 1 van zijn fantastische ontwikkelingen voor me staan...
    Dank U wel en hopelijk overladen ze U hierboven met vele maagden....
    Ge hebt het verdiend.
    R.I.P
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Ge hebt het verdiend.
      R.I.P
      Hier sluit ik mij bij aan
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ge hebt het verdiend.
        R.I.P
        pfff maagden zijn rap versleten

De wereld is nu wel in een trieste situatie. Hope died, Cash is gone and no more Jobs
        Last edited by putor; 7 oktober 2011, 11:54.
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          Dit vind ik niet fair tegenover de mensen die het hele gebeuren als overdreven heldenverering bestempelen. Ik lees niet dat ze hem willen afschilderen als een over het paard getilde held, maar er zijn er die de absurditeiten die over de man geschreven en gezegd worden met open mond lezen of aanhoren.
          Helemaal mee eens.

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          De naam Steve Jobs zei me en mijn omgeving tot gisterenochtend NIETS!
          En échte wereldverbeteraars kennen we meestal wél .
          Even de proef op de som genomen.

Martin Luther King, Ghandi, Nelson Mandela, Steve Jobs, Bill Gates.

De meeste mensen kennen alleen de eerste drie.

De laatste is vooral bekend om zijn eigen naambordjes op de meeste luchthavens.

Jan

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Helemaal mee eens.

Even de proef op de som genomen.

De laatste is vooral bekend om zijn eigen naambordjes op de meeste luchthavens.

Jan

Jan
            wil je die 2 varkens aub niet meer in een adem/zin met de eerste drie vermelde aub?
            The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Noem mij nog maar een paar van die mensen met dergelijk palmares...
              De fabrikant van mijn frigo, ook zeer tevreden van dat product. Ook tevreden van mijn fotomateriaal en ook tevreden van de spaghettisaus gisteren. Mijn punt is: het gaat om consumptiegoederen, marketing en winstmarges. Geen wereldvrede of een middel tegen kanker.

Steve jobs is geen zelfstandige he, zoals hij zelf al honderd keer gezegd heeft: je moet je omringen met getalenteerde mensen. Apple =| Jobs. Apple is een bedrijf, een groep mensen. Honderden, duizenden.

Apple communiceerde het "één man-idee" wel naar de buitenwereld toe en putte uit die personencultus - waarschijnlijk iets dat Steve Jobs zélf ook wou.., maar we moeten wel met de voeten op de grond blijven.

Zoals al gezegd op de vorige pagina. De échte mensen met een maatschappelijke bijdrage voor de mensheid, zonder 6 miljard op hun spreekwoordelijke bankrekening, de nobelprijswinnaars van vorige week die krijgen quasi zero aandacht. En dat is gewoon krom, kan toch niemand ontkennen.

Comment

Deze is vorig jaar overleden, en daar zijn talloze mensen klant van .
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  wil je die 2 varkens aub niet meer in een adem/zin met de eerste drie vermelde aub?
                  Jij bent zeker één van die varkens

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht

Wie de laatste 2 dan niet kent heeft dan zeker onder een steen geleefd
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Ik ken de namen.

Ik heb geen Apple product, en taal er niet naar, need i say more?
                    De muis is een belangrijke uitvinding, die moest er gewoon komen, de rest? Naahh

Comment

Here's To The Crazy Ones
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon Bekijk bericht
                        Ik ken de namen.

Ik heb geen Apple product, en taal er niet naar, need i say more?
                        De muis is een belangrijke uitvinding, die moest er gewoon komen, de rest? Naahh
                        De muis is niet van Apple, maar dat maakt op zich niet uit. Apple was even groter dan Exxon Mobil. In die zin is het wel een belangrijk feit. De dame die the body shop heeft opgericht kwam ook in het nieuws bij haar overlijden een aantal jaren geleden.

Het verhaal van Jobs is gewoon interessant, vandaar dat er wat meer aandacht naar gaat. Op zich niks mis mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          Altijd een tragedie als iemand sterft, of het nu een patentenfoefelaar was of niet.
                          LOL, Putor. Ik zit in de octrooi-branche en vind dit alvast de quote van de dag 'patentenfoefelaar', ik moet het onthouden...
                          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            De muis is niet van Apple, maar dat maakt op zich niet uit. Apple was even groter dan Exxon Mobil. In die zin is het wel een belangrijk feit. De dame die the body shop heeft opgericht kwam ook in het nieuws bij haar overlijden een aantal jaren geleden.

Het verhaal van Jobs is gewoon interessant, vandaar dat er wat meer aandacht naar gaat. Op zich niks mis mee.
                            Bil Gates heeft ooit IBM te grazen genomen: vond ik ook knap
                            Trouwens dien DOS was ook niet van hem. Heeft die gewoon gekocht.

En die interface met die icoontjes was ook niet van Apple (of Jobs).
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ik heb ook geen appelen. Maar meneer Jobs was fantastisch in wat hij deed. Waarom dan
                              een lijstje maken en hem vergelijken met mensen die heel andere verdiensten hebben of
                              hadden? Wil dit dan zeggen dat hij niet goed was omdat hij de mensheid niet van kanker
                              bevrijdde. Of de honger uit de wereld heeft geholpen? Of vrede heeft gesticht tussen de
                              Hoetoes en Toetsies? Of tussen de Soennieten en sjiieten?
                              Het hoeven niet allemaal Martin Luther Kings te zijn, of moeder Theresa's. Of wel soms?
                              Op uw manier en op uw terrein was u een hele grote, meneer Jobs. Respect. Rust in vrede.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Waarom dan een lijstje maken en hem vergelijken met mensen die heel andere verdiensten hebben of hadden?
                                Gewoon, om het juiste perspectief te tonen. Dat andere mensen met een veel grotere verdienste een stille dood sterven, en dat we meer waarde hechten aan iemand die ons leuke gadgets bezorgt dan aan mensen die een échte, blijvende impact hebben gehad op de mensheid, dat is toch verkeerd?

Steve Jobs verdient zeker lof om wat hij bereikt heeft. Maar laten we aub niet overdrijven.
                                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
                                X