Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steve Jobs / 1955-2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Steve Jobs / 1955-2011

Slecht nieuws zo midden in de nacht...

Re: Steve Jobs / 1955-2011

Dat zat er aan te komen !

Comment

Net gelezen op CNN.

Ontdek de wereld van Apple en shop iPhone, iPad, Apple Watch, Mac en Apple TV. En bekijk accessoires en opties voor entertainment en support.

Groot verlies en dat meen ik.

Steve Jobs overleden.

Bijna niet voor te stellen: Apple zonder Steve Jobs.

"Steve Jobs, the co-founder of Apple, has died, according to the company. He was 56.
      The hard-driving executive pioneered the concept of the personal computer and of
      navigating them by clicking onscreen images with a mouse. In more recent years, he
      introduced the iPod portable music player, the iPhone and the iPad tablet -- all of which
      changed how we consume content in the digital age. "
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ben geen Apple fan, maar toch... #iSad

Misschien is de laatste iPhone een tribute aan Steve? 4S = for Steve?
        Last edited by Nick-; 6 oktober 2011, 04:22.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Maakt toch maar weer eens pijnlijkk duidelijk: "There are some things money can't buy", RIP Steve ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
            Misschien is de laatste iPhone een tribute aan Steve? 4S = for Steve?
            Ik denk dat Steve dat idee meteen luid vloekend zou hebben afgezworen en woedend zijn
            kantoor was uitgebeend. Maar ik kon hem eigenlijk niet. Ik had alleen af en toe het ge-
            noegen om zijn gedrevenheid te bewonderen en me (in zijn plaats) te schamen voor zijn
            arrogantie.

Comment

Hij was één van de meest invloedrijke mensen op gebied van technologie de laatste decennia, daar kan niemand omheen. Je kan je afvragen wat er nog allemaal aan zijn brein zou ontsproten zijn als hij niet zo vroeg zou gestorven zijn... maar zo zijn er uiteraard nog veel mensen die veel te vroeg sterven en ook hun (misschien meer) bescheiden bijdrage leverden zonder "in the spotlight" te staan.
              't Blijft jammer natuurlijk en een groot verlies voor apple en de computerwereld.
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Het bericht waarmee ik vanmorgen wakker werd ... en mee zal slapen gaan.
                Het is toch een man die over de ganse wereld heel wat jobs gecreëerd heeft en de technologie een mooie zet vooruit heeft laten gaan.
                Spijtig genoeg zoals met velen ... veel kritiek te verwerken terwijl hij leefde, nu veel leed omdat hij heengegaan is en binnen enkele weken voor velen al geclasseerd.
                Sterkte voor zijn familie en vrienden!
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Je kan je niet voorstellen hoe de wereld er zonder hem zou uitgezien hebben.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

En dan te denken dat enkele dagen geleden een Nobelprijswinnaar geneeskunde in quasi-anonimiteit stierf...
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

RIP Steve Jobs

Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                        Je kan je niet voorstellen hoe de wereld er zonder hem zou uitgezien hebben.
                        Uitvindingen worden altijd gedaan als de tijd er rijp voor is , is het de ene niet dan zal het wel een andere zijn die dat doet . Het is mooi wat hij verwezenlijkt heeft maar anders hadden we wat jaren moeten wachten tot iemand anders dat had gedaan.Het is altijd zonde dat er iemand zo vroeg moet heengaan , maar dat zal de familie een schrale troost zijn.

Comment

Altijd een tragedie als iemand sterft, of het nu een patentenfoefelaar was of niet.
                          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                            Uitvindingen worden altijd gedaan als de tijd er rijp voor is , is het de ene niet dan zal het wel een andere zijn die dat doet . Het is mooi wat hij verwezenlijkt heeft maar anders hadden we wat jaren moeten wachten tot iemand anders dat had gedaan.
                            Dat weet ik nog zo niet. Bovendien is het perfectionisme van Jobbs legendarisch te noemen in zijn segment.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Dat weet ik nog zo niet. Bovendien is het perfectionisme van Jobbs legendarisch te noemen in zijn segment.
                              Legendarisch was vooral de verpakking van zijn producten.
                              (is noch kritiek noch als sarcastisch bedoeld)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X