Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gmail agenda ism de iPad - Verjaardagen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gmail agenda ism de iPad - Verjaardagen

Ik werk nu ook met de Gmail-agenda.

Zeer handig, want altijd en overal je agenda. Mogelijkheid om gebeurtenissen aan te kondigen via mail of een alarm.

Alles wordt nu overgezet naar de iPad, maar daar heb ik nu een vraagje over...

Als ik naar AGENDA ga in mijn iPad, moet ik rechtsboven op "AGANDA'S" tikken en dan mijn gmail-adres aantikken. Dan zie ik mijn gmail-agenda.

Maar net daar onder staat een ikoontje van een geschenkje met het woord "Verjaardagen".

Misschien een domme vraag, maar hoe dien je dat te gebruiken ?

Ik heb eens gegoogeld naar "verjaardagen" en "gmail-agenda", en daar werd aangeraden om een extra gmail-agenda voor de verjaardagen aan te maken.

Ik heb dat even geprobeerd, maar als ik dan op de iPad " verjaardagen" aantik heeft dat geen effect ...
    Beetje verwarrend imho...

Dus weet iemand hoe ik de "verjaardagen" best beheer op de iPad ?
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Gmail agenda ism de iPad - Verjaardagen

Als ik het goed voorheb (kan het hier nu niet controleren) zal je items in de verjaardagskalender van je iPad zien staan wanneer geboortedatums ingevuld zijn in je contacten op de iPad.
    Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

Comment

hier lukt dit zonder probleem!
      heb wel effe moeten googlen om't te laten werken zoals ik het ongeveer wou!
      maar de 2 agendas updaten gaat blijkbaar niet! 't is altijd de een of de ander.

ben wel de link kwijt!
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drieze Bekijk bericht
        Als ik het goed voorheb (kan het hier nu niet controleren) zal je items in de verjaardagskalender van je iPad zien staan wanneer geboortedatums ingevuld zijn in je contacten op de iPad.
        (Nog) een stomme vraag wellicht :

Kan ik de contacten van mijn iPhone naar mijn iPad overbrengen, want in mijn iPad staan in feite geen contacten, omdat je daar toch niet mee kan bellen ...
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Ikzelf heb eigenlijk geen iPad maar wel een iPhone en mijn contacten in mijn iPhone zijn eigenlijk mijn contacten in Gmail; wanneer ik dus iets verander bij een contact in mijn iPhone zal dit enkele seconden later ook veranderd zijn bij Gmail.
          Hetzelfde systeem dus als van de agenda van Gmail maar dan met de contacten.
          Jij zal dus ook je contacten in je iPhone en iPad moeten halen vanuit Gmail en dan ga je overal dezelfde contacten hebben.

Volgens mij staat de nodige uitleg bij Gmail beschreven hoe je uw contacten kunt synchroniseren met je iPhone/iPad.
          Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

Comment

Working...
          X